Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Nam nam. Havregrøt er godt. Hva slags brunost er den "sunneste"?

 

Brunost er IKKE sunt! Brunost består av sukker og fett, tro meg.. Jeg jobber på Tine og lager brunost. MÅ du ha brunost, så ta lett fløtemyseost. Innherred har minst like mye sukker som andre oster.

 

Foresten.. Teknisk sett, så er ikke brunost en "ost" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan like tråder hvor den ene fyren spør den andre om han har barbert seg. He he he.

 

Joa, jeg sitter i treningstøy faktisk.

Hvordan er det å jogge med de latterlige standard øreproppene til Apple? Har en shuffle jeg pleier å bruke på trening, men ørene mine er vrange og jeg ser for meg at når jeg begynner å riste opp og ned så er de ute med en gang.

Om jeg ikke får jogget skal jeg hvertfall få GÅTT litt da. Har mark atm.

Lenke til kommentar

Ja, sant.. jeg får manne meg opp og lete gjennom flyttepappeskene mine og se om jeg finner nanoen min. Det er noe dritt at man ikke kan bytte sang på shuffle uten de proppene som følger med.. er bare derfor jeg bruker de når jeg sykler og sånne ting som ikke krever mye bevegelse. Får litt fnatt om det skulle komme på en sang som ikke passer med stemningen i hodet der og da :p Hehe.

Lenke til kommentar

Ja, sant.. jeg får manne meg opp og lete gjennom flyttepappeskene mine og se om jeg finner nanoen min. Det er noe dritt at man ikke kan bytte sang på shuffle uten de proppene som følger med.. er bare derfor jeg bruker de når jeg sykler og sånne ting som ikke krever mye bevegelse. Får litt fnatt om det skulle komme på en sang som ikke passer med stemningen i hodet der og da :p Hehe.

Ja det var det som var haka da ... Vurderer selv å ha meg ut på ski idag. Selv om det er varmt og nesten regn ute...

Lenke til kommentar

Jeg pleieDE å løpe på mølle med de. Kjøpt meg koss nå da. Sitter bedre på hodet

Vil slenge meg på å anbefale disse (Porta Pro altså). Det er ganske god lyd i de og siden de har bøyle så er det ikke noe problemer med at de faller/sklir av. Personlig foretrekker jeg egentlig isolerende plugger, men når man er ute å løper blant andre fotgjengere og biler så er det ganske greit at man hører litt "utenfra" også.

 

Dett finnes jo hodetelefoner som er mer ergonomiske og har bedre lyd, men til den prisen (du finner de helt sikkert til rundt 250, ) så er det ikke noe å klage på. Blir de våte av svette/regn så er det ikke den største utgiften å bytte de ut heller. Selv har jeg hatt mine siste (3. paret som jeg har fått på livstidsgarantien) i 4-5 år nå og de har bortimot utelukket vært brukt til trening og de fungerer som de skal.

 

Da var jeg på plass i England og lurer på å smyge meg ut for å jogge. Menneh... må liksom bare jogge gatelangs på fortauet da. Og jeg har jo litt angst for å gjøre ting på ukjente steder :blush: Fint vær da. Hmmm.

Det ser jeg intet problem med. Det er jo DU som er ute og er flink og trener. De som ser på deg i det du passerer er enten misunnelige for at du er flink eller bare liker det de ser ;) Har aldri opplevd å få rare blikk uansett hvor jeg har jogga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...