Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 om dagen

Mørke frukter har mye antioksidanter - Blåbær, bjørnebær osv

 

Bananer, epler, tomater, pærer, appelsiner, ananas og druer.

Tror man kan spise nesten hvilken frukt man vil, så lenge du varierer.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Har prøvd å trene før/rett etter frokost et par ganger.

Ene gangen svømte jeg 1000 meter før frokost. Endte med at jeg svimte av etter å ha gått opp av bassenget. Andre gangen hadde jeg tatt en kort frokost, og så trent bena hardt. Måtte gå av bussen fordi jeg holdt på å svime av :p

 

Jeg takler ikke å trene med lavt blodsukker.

Lenke til kommentar

Argh!! Idag er jeg sykere enn jeg var lørdag og i går igjen. Høres ut som en narkoman, stemmen er jo totalt ødelagt. Dvs. er egentlig ikke så syk, men halsen er bare umedgjørlig.

Så lenge du ikke føler det i kroppen kan man fint trene, selv om det ikke alltid er så motiverende, akkurat. :p

 

Jeg trener aldri før frokost, men ofte like etter. På fredager begynner jeg først kvart på ti, og det er i tillegg en spinning-gruppe. Så jeg spinner klokken 7 til 8, spiser litt til, trener styrke fra 8 til 9. Jeg føler ikke det tapet av energi som dere nevner, derimot føler jeg meg pigg resten av dagen. :)

Lenke til kommentar

5 om dagen

Mørke frukter har mye antioksidanter - Blåbær, bjørnebær osv

 

Bananer, epler, tomater, pærer, appelsiner, ananas og druer.

Tror man kan spise nesten hvilken frukt man vil, så lenge du varierer.

 

Ja, men er ikkje alltid eg har frukt nok til 5 om dagen. Pleier å ta vitamintilskot dei dagane eg eter for lite frukt, og må då vite kva som er "for lite frukt".

 

Myoreps og kroppsøvingar, korleis skal dette gå? Forholdsvis Rack-chins og vanlige chins

 

Edit: Klarer sideplanke og planke 3gonger i 30sek utan pause (rett frå eine sida til andre osv 3 gonger på kvar side.) Dette gjekk ganske greit. Skal eg legge til landmine?

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...