Mikkel™ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fett Det er bra vær idag og ser ut som om det skal holde seg til i mårra. Får kjøpe gnagsårplaster og lappe hælene mine før 3mil i mårra da. Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har en stikkende smerte i korsryggen etter at jeg løftet 100 kilo med korsryggen lett bøyd. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 nope, spis egg du Det er mer sunt en farlig Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Talking of egg. Jeg tømte nettop ett lass til kveldsmat . nom nom Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Kor mykje frukt/kva type frukt bør ein få i seg daglig for å sleppe å innta vitamintilskot? Endret 7. mars 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) 5 om dagen Mørke frukter har mye antioksidanter - Blåbær, bjørnebær osv Bananer, epler, tomater, pærer, appelsiner, ananas og druer. Tror man kan spise nesten hvilken frukt man vil, så lenge du varierer. Endret 7. mars 2010 av Coa Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ville tatt med Kiwi også. Det inneholder faktisk dobbelt så mye C-vitamin som appelsin Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 I morra blir det trening før jobb for en gangs skyld, spennende. Ikke at jeg begynner så tidlig da tre. Så tenke å komme meg bort i ellevetiden! Helgen ble slapp. 20 minutter kardio på lørdag, haha. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har prøvd å trene før/rett etter frokost et par ganger. Ene gangen svømte jeg 1000 meter før frokost. Endte med at jeg svimte av etter å ha gått opp av bassenget. Andre gangen hadde jeg tatt en kort frokost, og så trent bena hardt. Måtte gå av bussen fordi jeg holdt på å svime av Jeg takler ikke å trene med lavt blodsukker. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Trener alltid før frukost, men får i meg energi gjennom eit mindre måltid før eg drar på trening (bananar, shake e.l.) Etter trening er det tid for ein solid English breakfast. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg prøvde en rolig joggetur før frokost en gang. Endte med at jeg sto å hyperventrilerte uttafor leiligheten Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Argh!! Idag er jeg sykere enn jeg var lørdag og i går igjen. Høres ut som en narkoman, stemmen er jo totalt ødelagt. Dvs. er egentlig ikke så syk, men halsen er bare umedgjørlig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg trenger ikke å vente mer en ca 1 og en halv måned før jeg kan begynne på 5x5 på nytt? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Argh!! Idag er jeg sykere enn jeg var lørdag og i går igjen. Høres ut som en narkoman, stemmen er jo totalt ødelagt. Dvs. er egentlig ikke så syk, men halsen er bare umedgjørlig. Så lenge du ikke føler det i kroppen kan man fint trene, selv om det ikke alltid er så motiverende, akkurat. Jeg trener aldri før frokost, men ofte like etter. På fredager begynner jeg først kvart på ti, og det er i tillegg en spinning-gruppe. Så jeg spinner klokken 7 til 8, spiser litt til, trener styrke fra 8 til 9. Jeg føler ikke det tapet av energi som dere nevner, derimot føler jeg meg pigg resten av dagen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hehe, motivasjonen er heldigvis ikke det det skorter på for tiden Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg fant det første treningsprogrammet mitt datert til "17.3.2009". Dagen jeg starta å trene . Skal si det har økt endel ja. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Når er det du poster bildet av fremgangen din Mikkel? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Onsdg 17.3.2010. Dagen verden går under . Håper det går framover og synes godt. Har bytta ut kondisøktene med 3mila ski nå men nå regner det så må vel inn igjen . Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg hadde som mål å gå opp fra 63 kilo i august 2009, til 73 kilo i august 2010. Jeg veier nå 72 kilo, så det skal nok gå ganske bra og nå det målet Det nye målet er 76 kilo august 2010. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) 5 om dagen Mørke frukter har mye antioksidanter - Blåbær, bjørnebær osv Bananer, epler, tomater, pærer, appelsiner, ananas og druer. Tror man kan spise nesten hvilken frukt man vil, så lenge du varierer. Ja, men er ikkje alltid eg har frukt nok til 5 om dagen. Pleier å ta vitamintilskot dei dagane eg eter for lite frukt, og må då vite kva som er "for lite frukt". Myoreps og kroppsøvingar, korleis skal dette gå? Forholdsvis Rack-chins og vanlige chins Edit: Klarer sideplanke og planke 3gonger i 30sek utan pause (rett frå eine sida til andre osv 3 gonger på kvar side.) Dette gjekk ganske greit. Skal eg legge til landmine? Endret 8. mars 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå