Mikkel™ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Om du ikke har problemer med kolestrolet kan du godt ete 8 egg om dagen. 3 egg er bare flisespikkeri Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Om du ikke har problemer med kolestrolet kan du godt ete 8 egg om dagen. 3 egg er bare flisespikkeri OK Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg spiste opp mot 15 egg om dagen i godt over en uke, nærmere to. Jeg fikk ingen problemer av noe slag. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg spiste opp mot 15 egg om dagen i godt over en uke, nærmere to. Jeg fikk ingen problemer av noe slag. Evt. langvarige effekter av å spise så mykje egg vil ikkje melde seg før du har holdt på slik i ein lengre perieode. 15 egg om dagen høyrast ut som eit ensformig og kjedeleg kosthald. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Eneste begrensning er fettet, vil man ha hele dagsdosen fett i egg så blir det kjedelig med resten av måltidene. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Smoothie med 3 rå egg til frokost Eggerøre med 8 egg til lunsj 4 stekte egg til kvelds Ja det er et kjedelig kosthold og man går fort lei, men det er ikke vanskelig å få ned så mye egg om dagen. Hadde vel blitt litt trøbbel med magen etter hvert Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Rå egg er farlig og fy og har ingen fordeler , heler bakdeler med tanke på at kroppen ikke vil kunne utnytte det like bra. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er vel bare 50 % av proteinet som blr tatt opp tror jeg. Var vel B. Fagerli som hadde skreet en artikkel om det. Eggene i Norge er vel relativt trygge å spise rå, men det hender vel at det er noen dårlige med i pakken. Det å spise rå egg utenfor Skandinavias grenser er en risikosport. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nei, bare spis ivei! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er norske rå egg så farlig da? Til og med datostemplingen på norske egg er jo utrolig innsnevret i forhold til hvor lenge man faktisk kan spise dem. Har kun spist ett rått egg i mitt liv, og det er ikke noe jeg kommer til å fortsette med det gikk ned, men har hatt bedre opplevelser for å si det sånn. Foretrekker at noe er blitt gjort med dem gitt... Eneste argumentet jeg kan se for å spise dem rå hele tiden er at man sparer en del tid om de bare shottes ned. Ellers har jeg vært syk idag, og håper formen er myyyye bedre til i morgen. Vil trene! Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Siden det ikke gir noen helsegevinst, ikke smaker godt hvorfor drikke det? Det er en myte fra 80tallet. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Jaja, litt sen middag... Haha, men er den godkjent? Er som dere ser dandert for anledningen, og det gjemmer seg agurker under toatene for de som har vanskelig for å se det. Endret 5. mars 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er det pølser? Og det grå? Sopp? Puslete måltid. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er det pølser? Og det grå? Sopp? Puslete måltid. Haha, Gulrøtter og oppskjært svinekotelett for faen. Haha Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 lol, jaja, puslete var det i alle fall, for lite protein i forhold til karbohydratar. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 lol, jaja, puslete var det i alle fall, for lite protein i forhold til karbohydratar. Nei nå surrer du fært. Er jo proteiner i både egget og koteletten. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Siden det ikke gir noen helsegevinst, ikke smaker godt hvorfor drikke det? Det er en myte fra 80tallet. Tja, selv om man får i seg mindre enn om det ikke er rått, så kan det jo hende at folk gjør det for å spare tid (men da må man vel uansett spise fler...urk..). Hvor frisk burde man være før man går på trening? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Om du bare er litt forkjøla og greit oppegående kan faktisk trening være bra for å bli frisk om du ikke pusher deg noe særlig. Bare litt rolig gåing f.eks. Så jeg vil si på slutten av sykdommen, når du begynner å "fungere" igjen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nei nå surrer du fært. Er jo proteiner i både egget og koteletten. Ja det er proteiner, men det er veldig lite. Var ikke mye kjøtt og alt for lite med et egg. Det der så ut som en grei lunsj, men alt for lite for en middag. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Valgte å trene, det gikk veldig fint Klarte å være ganske effektiv idag også, så bruke myyye kortere tid enn sist. Men går litt greiere nå som jeg vet hvordan jeg gjør øvelsene og sånt også, og ikke trenger å stille en milliard spørsmål før hver ting jeg gjør. På tide å fyre igang noe mat nå kjenner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå