Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i denne uken er jeg fornøyd med trenings dagene,

mandag: god shootfighting trening (styrke)

tirsdag: Fri

onsdag: Shootfighting trening, sparring osv.

torsdag: Styrke i gymmen og senere på kvelden prøvde jeg pk (le parkour)

fredag: styrke i gymmen..

Og, på hvilken måte utførte du det på, hoppet du fra tak til tak da?

Eller mer spens øvning?

Lenke til kommentar
PK du tener på?

Jo spenst øving, hopet fra tak til tak, kom meg opp på vanskelige steder, hoper ned-opp osv.. masse rart. bruker en del armer når man skal oppover.

Kjekt å være litt god i PK om man har evt. politiet etterseg. :innocent:

Kompiser av meg driver med det, ganske bra fordel om man lærer seg det, der fikk du litt ekstra mot fra meg og, så neste gang du frykter et farlig hopp tenk på dette innlegget. :)

Lenke til kommentar
Ha et kcal overskudd på minimum 40 kcal pr kg kroppsvekt

hmm.. Tror nok det kan bli litt mye..

 

Da vil du nok ikke se så stor økning av muskelvolum. ;)

:yes: det er faktisk mer viktig enn treningen. At du får i deg nok mat.

Du får skader og ingen resultater om man ikke øker det til over 34 kcal pr kg kroppsvekt pr dag.

 

 

Det skal ikke mye til , 1spiseskje olivenolje til hvert måltid så har du 5-600 kcal gratis.

Og fått i deg bra fett.

Lenke til kommentar
Ha et kcal overskudd på minimum 40 kcal pr kg kroppsvekt

hmm.. Tror nok det kan bli litt mye..

 

Da vil du nok ikke se så stor økning av muskelvolum. ;)

:yes: det er faktisk mer viktig enn treningen. At du får i deg nok mat.

Du får skader og ingen resultater om man ikke øker det til over 34 kcal pr kg kroppsvekt pr dag.

 

 

Det skal ikke mye til , 1spiseskje olivenolje til hvert måltid så har du 5-600 kcal gratis.

Og fått i deg bra fett.

Men herregud, 40kcal overskudd pr. Kg kroppsvekt.. Jeg vil da trenge over 4200 klorier i overskudd. Hadde det vært 40kcal pr. Kg totalt hadde jeg vært med, men svært få trenger et så stort overskudd som det der..

 

Jeg får i meg rundt 4000kalorier hver dag totalt, og har god økning på det. Går jeg over det, blir jeg sikkert sterkere, men vil komme til å bli unødvendig tung..

Endret av Knut.ea
Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med 13 uker på RYP..

 

Hvileuke nå.. hva skal jeg gjøre på? :p

 

 

Svømte i går da og syklet til skolen i dag (ja, jeg er på skolen på en søndag!). Tror jeg begynner på grunnprogrammet etter hvileuken. Har også litt lyst å ta ekstrem fettforbrenning bare for å bli markert til sommeren. Har alltid drømt om å få six-pack og nå har jeg begynt å få markerte magemuskler (iallefall når jeg strammer litt).

 

Samtidig er det digg med is nå når det er varmt og fint ute... i tillegg blir det kanskje litt mer usunn mat når jeg sitter så lange dager på skolen og småspiser..

 

 

Jaja, back to work!

Lenke til kommentar

omg ass, har ikke trent på 2 uker nå, skjønner ikke, har bare ikke orka eller hatt motivasjon ( Mye og gjøre på skolen å, avsluttende eksamner osv )

Pluss jeg har vært syk.

 

Men nu skal dere se, etter denne uka så er det skikkelig kjør fram til badesesongen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...