2bb1 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du trenger vel strengt tatt ikke bruke kryssgrep før det begynner å bli for tungt for nøytralt grep. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg bruker normalt låsegrep (kryssgrep?) på fronthev Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 @ War: Takk! Prøvde ut markløft slik du sa, og det funket fett. Prøvde med bare 40 kilo, men øker sakte. Nå gjør jeg det hvertfall riktig. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Idag ble jeg medlem på Spenst! Veiledningstime i morgen klokken 13:00 Gruer meg litt, men må bare komme over den terskelen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Går nok så bra så Husker jeg var så sjenert de 2 første ukene på 3T at jeg ikke engang turte å gå inn i garderoben (så ja, skifta og dusja hjemme) . Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Hehe, jeg er ikke redd for å vise meg i garderoben akkurat Er mer den der "folk ser på meg og tenker at jeg er rar og gjør rare ting" jeg trenger å komme over. I hodet mitt kommer jeg bare til å stå midt på gulvet og ikke ane hva jeg skal gjøre. Edit: Jeg bor jo bare 1km unna da, så kommer nok til å dusje hjemme, men ikke fordi jeg er sjenert, hehe.. Endret 22. februar 2010 av Juliess Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg dusjer på 3T fordi: 1: Jeg bor 3.4 kilometer unna 2: Spare strøm på varmtvann Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hehe, jeg er ikke redd for å vise meg i garderoben akkurat Er mer den der "folk ser på meg og tenker at jeg er rar og gjør rare ting" jeg trenger å komme over. De fleste har nok dette, bare husk at alle har vært der du har vært en gang. Og om folk ler av meg når jeg øver teknikk med 40 kg markløft kan de ta seg en bolle. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det er viktig å huske på at man trener for seg selv, ingen andre! Og så må man huske på å legge igjen egoet hjemme, enten man bor 1 eller 3 km unna Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du trener for å stimulere, ikke demonstrere;) Som Sir-Andy sa. Irriterer meg at jeg ikke har fått trent skikkelig på lenge nå. Mer enn det loggen min viser, heldigvis. To uker med russerevy som har tatt all tiden. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Alle ser dumme ut når de trener, men sånn er det bare. Ingen som klarer å smile samtidig som de løfter tungt og det er ganske mannge forskjellige stillinger som i enhver annen situasjon hadde sett komplett latterlig ut. Man får trøste seg med at det er likt for alle. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg står i doggy-style med rumpa rett ut når jeg driver med stående roing. Gir jo bare faen i hvordan det ser ut. Så får bare gutta bak meg i benkpress-maskina glo så mye de vil Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har også funnet ut at det på mitt senter (lite og lokalt) funker bra å dra når de åpner før skole/jobb. Da kjører de spinning og lignende med instruktør, så de som møter opp er i et annet rom. Da har jeg hele salen for meg selv og kan bruke så langt tid med hvert apparat jeg vil og øve teknikk. Til forskjell fra mandag like etter skole når det er 3-4 folk i kø, så man må bare kjappe seg igjennom med masse publikum. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Selv trener jeg på et lite rom som ligger i kommunens handballhall. Vi har kun vektstenger, knebøystativ, benkpress og et par få manualer. Utstyret er ifra 70-tallet, våre lærere trente der når de var unge Må si jeg trives mye bedre der enn på store treningssenter. Vi er kun 3 personer som trener der fast, vi har god utsikt over handballhallen hvor jentene trener og det er en sjarm over at gymmet er så ghetto. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg får teste ut hvordan det er på morgen vs. kveld. Jeg begynner jo klokken ti de dagene jeg jobber tidlig, og tre de andre dagene. Så muligheten er jo absolutt tilstede for å dra før jeg gjør noe annet, må bare bli flinkere til å dra meg ut av narkosen jeg er i Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 kryssgrep eller nøytralt grep på frontbøy til ein som aldri har tatt det før? Nøytral, med mindre du har liten bøyelegheit i håndledda eller ikkje kan strekke triceps tilstrekkeleg. Dersom du ikkje trener nøytralt kan du ikkje bruke det ettersom du blir meir erfaren heller. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Finner ikke nå, men på MyR-forumet er det er grep som er bedre og alle bare seg selv for å ikke ha tenkt på det. Ligger en youtube-video av det også i tråden. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Finner ikke nå, men på MyR-forumet er det er grep som er bedre og alle bare seg selv for å ikke ha tenkt på det. Ligger en youtube-video av det også i tråden. Kan det være denne? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen som har tips til billig kvalitets-proteinpulver? Typ, hvor finner jeg det billigst? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 - Siggy1.no selger MyR's Myo Protein 100 kr billigere enn Myrevolution.(849,-) - MyRevolution selger Myo Protein til 795,- per bøtte hvis du kjøper 12 kg - TN.no har nye og billigere priser på ProZyme: 999,- - X-life.no selger både MyoProtein og sitt eget OneProtein, pakkeløsning = billigere. OneProtein er også på tilbud til 799,- nå (kosta 949,- før) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå