Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg er ikke redd for å vise meg i garderoben akkurat :p Er mer den der "folk ser på meg og tenker at jeg er rar og gjør rare ting" jeg trenger å komme over. I hodet mitt kommer jeg bare til å stå midt på gulvet og ikke ane hva jeg skal gjøre.

 

Edit: Jeg bor jo bare 1km unna da, så kommer nok til å dusje hjemme, men ikke fordi jeg er sjenert, hehe..

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Hehe, jeg er ikke redd for å vise meg i garderoben akkurat :p Er mer den der "folk ser på meg og tenker at jeg er rar og gjør rare ting" jeg trenger å komme over.

De fleste har nok dette, bare husk at alle har vært der du har vært en gang. Og om folk ler av meg når jeg øver teknikk med 40 kg markløft kan de ta seg en bolle. :)

Lenke til kommentar

Alle ser dumme ut når de trener, men sånn er det bare. Ingen som klarer å smile samtidig som de løfter tungt og det er ganske mannge forskjellige stillinger som i enhver annen situasjon hadde sett komplett latterlig ut. Man får trøste seg med at det er likt for alle.

Lenke til kommentar

Jeg har også funnet ut at det på mitt senter (lite og lokalt) funker bra å dra når de åpner før skole/jobb. Da kjører de spinning og lignende med instruktør, så de som møter opp er i et annet rom. Da har jeg hele salen for meg selv og kan bruke så langt tid med hvert apparat jeg vil og øve teknikk.

 

Til forskjell fra mandag like etter skole når det er 3-4 folk i kø, så man må bare kjappe seg igjennom med masse publikum. :)

Lenke til kommentar

Selv trener jeg på et lite rom som ligger i kommunens handballhall. Vi har kun vektstenger, knebøystativ, benkpress og et par få manualer. Utstyret er ifra 70-tallet, våre lærere trente der når de var unge :p

 

Må si jeg trives mye bedre der enn på store treningssenter. Vi er kun 3 personer som trener der fast, vi har god utsikt over handballhallen hvor jentene trener og det er en sjarm over at gymmet er så ghetto.

Lenke til kommentar

- Siggy1.no selger MyR's Myo Protein 100 kr billigere enn Myrevolution.(849,-)

- MyRevolution selger Myo Protein til 795,- per bøtte hvis du kjøper 12 kg

- TN.no har nye og billigere priser på ProZyme: 999,-

- X-life.no selger både MyoProtein og sitt eget OneProtein, pakkeløsning = billigere. OneProtein er også på tilbud til 799,- nå (kosta 949,- før)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...