Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har rabattordning, og det skal bli oversikt iver hva man har kjøpt ja.

 

 

---------------

Hva med å kjøpe det i utlandet? På "apotek" /kosttilskudd-sjapper?

Sett de i alle land.

Jeg pleier å ta med en boks med 1-2 kg som jeg taper igjen, legger den i koffereten om det er plass.

Da får man iallefall i seg litt til frokost.

I det store utland er det jo billig kyllingfillet på spisesteder.

Endret av War
Lenke til kommentar

Nougat skrytes opp i skyene på MyR-forumet.

Folk blir avhengig av den og fete da de ikke kalrer å stoppe.

Har ikke smakt den selv , men den er av de bedre når det kommer til innhold.

Med 35g protein pr 100 av isolat og karbohydraten er fra maltodextrin

og ikke "sukker" som de fleste fyller gainerene sine med.

Lenke til kommentar
De har rabattordning, og det skal bli oversikt iver hva man har kjøpt ja.

Veit at de har rabattsystem hos MyR, men tenkte på opplegget rundt det.

 

Men det er vel ikke sånn automatisk vel? Må man ikke sende inn mail for å få en rabattkode, og si i fra selv når du har kommet til neste "level"?

Og når man skal handle noe, står det sånn hvor mye du må betale med rabatt? Sånn som opplegget er hos TN.

Lenke til kommentar
Noen som har smakt dette her? Og veit noen hvordan den er i forhold til andre gainere?

http://www.myrevolution.no/produkt/lean-ma...l---4kg/123/52/

Har ikkje sett den der før, ser ikkje dum ut.

Hvis folk blir avhengige er det eine og aleine deira problem.

 

Med mindre nokon har betre forslag trur eg jaggu eg skal prøve den, lei av å lage skikkeleg mat på det bedritne hybelkjøkkenet mitt der folk pisser i vaskane.

Endret av HValder
Lenke til kommentar

Satser på å prøve noe nytt, da det programmet jeg har nå, kun har benkpress, knebøy, markløft, skulderpress stående roing og chins. Satser på å ha et par andre øvelser. Man kan ikke kjøre 5 øvelser konstant. Jeg skal mest sannsynelig ha et 5x5 program om en stund, men ikke med en gang. Så er det noen som har et annet program jeg kan kjøre etter et MyRevolutions 5x5 program?

Lenke til kommentar
Satser på å prøve noe nytt, da det programmet jeg har nå, kun har benkpress, knebøy, markløft, skulderpress stående roing og chins. Satser på å ha et par andre øvelser. Man kan ikke kjøre 5 øvelser konstant.

Å? Kan ikkje sei eg ser problemet med det.

Intill du stagnerar pga. for svak støttemuskulatur er det ingen god grunn til å bytte opplegg.

Lenke til kommentar
Med mindre nokon har betre forslag trur eg jaggu eg skal prøve den, lei av å lage skikkeleg mat på det bedritne hybelkjøkkenet mitt der folk pisser i vaskane.

 

Bestilte den akkurat, viss du vil vente og høre hvordan den smaker så kan jeg skrive en liten update til deg.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Jeg tør ikke å gå veldig høyt med vekter på markløft og jeg får vondt i ryggen av knebøy. Kranglete korsrygg og dårlig teknikk (?) er faktorer som spiller inn. Derfor vil jeg ha et nytt program. Du kan si at jeg ikke gjorde det spesiel bra på knebøy og markløft delen av programet jeg har vært på nå. Derfor vil jeg bytte. Men det skal nevnes at jeg har økt i benk, stående roing og skulderpress

Lenke til kommentar
Med mindre nokon har betre forslag trur eg jaggu eg skal prøve den, lei av å lage skikkeleg mat på det bedritne hybelkjøkkenet mitt der folk pisser i vaskane.

 

Bestilte den akkurat, viss du vil vente og høre hvordan den smaker så kan jeg skrive en liten update til deg.

Sia eg er i England så er det uaktuelt å bestille den no uansett, men eg skal heim på 6 vekers påskeferie, så ei oppdatering på smaken setter eg pris på.

 

Jeg tør ikke å gå veldig høyt med vekter på markløft og jeg får vondt i ryggen av knebøy. Kranglete korsrygg og dårlig teknikk (?) er faktorer som spiller inn. Derfor vil jeg ha et nytt program. Du kan si at jeg ikke gjorde det spesiel bra på knebøy og markløft delen av programet jeg har vært på nå. Derfor vil jeg bytte. Men det skal nevnes at jeg har økt i benk, stående roing og skulderpress

Tren teknikk, bruk så lang tid som er nødvendig, ellers vil du alltid ha det problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...