MooseOnTheRun Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 ok, takk for raskt og godt svar! 3g per kg kan jo bli vansklig uten proteinpulver, noen som har erfaring med å ha dette i kofferten til utlandet? Har bare 5 kg bøtter så må eventuelt ta det i en pose/ boks... Kan jo se mistenksomt ut... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Ca. når er det MyRevolution sine nye sider er ferdige og er oppe og går 100% igjen? De kunne godt laget en slik rabattordning og oversikt over bestillinger som TN har i samme slengen. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) De har rabattordning, og det skal bli oversikt iver hva man har kjøpt ja. --------------- Hva med å kjøpe det i utlandet? På "apotek" /kosttilskudd-sjapper? Sett de i alle land. Jeg pleier å ta med en boks med 1-2 kg som jeg taper igjen, legger den i koffereten om det er plass. Da får man iallefall i seg litt til frokost. I det store utland er det jo billig kyllingfillet på spisesteder. Endret 15. februar 2010 av War Lenke til kommentar
Grand Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Noen som har smakt dette her? Og veit noen hvordan den er i forhold til andre gainere? http://www.myrevolution.no/produkt/lean-ma...l---4kg/123/52/ Endret 15. februar 2010 av Sno Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Nougat skrytes opp i skyene på MyR-forumet. Folk blir avhengig av den og fete da de ikke kalrer å stoppe. Har ikke smakt den selv , men den er av de bedre når det kommer til innhold. Med 35g protein pr 100 av isolat og karbohydraten er fra maltodextrin og ikke "sukker" som de fleste fyller gainerene sine med. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som har noen gode programer som funker etter et MyRevolutions 5x5 program? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 De har rabattordning, og det skal bli oversikt iver hva man har kjøpt ja. Veit at de har rabattsystem hos MyR, men tenkte på opplegget rundt det. Men det er vel ikke sånn automatisk vel? Må man ikke sende inn mail for å få en rabattkode, og si i fra selv når du har kommet til neste "level"? Og når man skal handle noe, står det sånn hvor mye du må betale med rabatt? Sånn som opplegget er hos TN. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Noen som har smakt dette her? Og veit noen hvordan den er i forhold til andre gainere? http://www.myrevolution.no/produkt/lean-ma...l---4kg/123/52/ Har ikkje sett den der før, ser ikkje dum ut. Hvis folk blir avhengige er det eine og aleine deira problem. Med mindre nokon har betre forslag trur eg jaggu eg skal prøve den, lei av å lage skikkeleg mat på det bedritne hybelkjøkkenet mitt der folk pisser i vaskane. Endret 15. februar 2010 av HValder Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som har noen gode programer som funker etter et MyRevolutions 5x5 program? Kjøre det en gang til? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som har noen gode programer som funker etter et MyRevolutions 5x5 program? Kjøre det en gang til? Støtter den! Ser ikke vitsen med å hoppe fra program til program hver gang man har kjørt gjennom det en gang eller to. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Satser på å prøve noe nytt, da det programmet jeg har nå, kun har benkpress, knebøy, markløft, skulderpress stående roing og chins. Satser på å ha et par andre øvelser. Man kan ikke kjøre 5 øvelser konstant. Jeg skal mest sannsynelig ha et 5x5 program om en stund, men ikke med en gang. Så er det noen som har et annet program jeg kan kjøre etter et MyRevolutions 5x5 program? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Hva er feil med 5x5? Altså, det er gode øvelser. Om du vil bytte til et program med masse bicepcurls osv. vil du merke det ikke går like bra. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Satser på å prøve noe nytt, da det programmet jeg har nå, kun har benkpress, knebøy, markløft, skulderpress stående roing og chins. Satser på å ha et par andre øvelser. Man kan ikke kjøre 5 øvelser konstant. Å? Kan ikkje sei eg ser problemet med det. Intill du stagnerar pga. for svak støttemuskulatur er det ingen god grunn til å bytte opplegg. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Du kommer ikke til å få noe mer fremgang, men sjekk ut programmene i myo-rep-artiklen Her. Nederst er det 2. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Med mindre nokon har betre forslag trur eg jaggu eg skal prøve den, lei av å lage skikkeleg mat på det bedritne hybelkjøkkenet mitt der folk pisser i vaskane. Bestilte den akkurat, viss du vil vente og høre hvordan den smaker så kan jeg skrive en liten update til deg. Endret 15. februar 2010 av Sno Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg tør ikke å gå veldig høyt med vekter på markløft og jeg får vondt i ryggen av knebøy. Kranglete korsrygg og dårlig teknikk (?) er faktorer som spiller inn. Derfor vil jeg ha et nytt program. Du kan si at jeg ikke gjorde det spesiel bra på knebøy og markløft delen av programet jeg har vært på nå. Derfor vil jeg bytte. Men det skal nevnes at jeg har økt i benk, stående roing og skulderpress Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Teknikktrening - Teknikktrening og Teknikk trening! Hiv av non vektskiver på mark og bøy og tren lett teknik. Film deg selv og se hva du gjør galt, eller sleng den opp på et forum og få tilbakemeldinger Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Med mindre nokon har betre forslag trur eg jaggu eg skal prøve den, lei av å lage skikkeleg mat på det bedritne hybelkjøkkenet mitt der folk pisser i vaskane. Bestilte den akkurat, viss du vil vente og høre hvordan den smaker så kan jeg skrive en liten update til deg. Sia eg er i England så er det uaktuelt å bestille den no uansett, men eg skal heim på 6 vekers påskeferie, så ei oppdatering på smaken setter eg pris på. Jeg tør ikke å gå veldig høyt med vekter på markløft og jeg får vondt i ryggen av knebøy. Kranglete korsrygg og dårlig teknikk (?) er faktorer som spiller inn. Derfor vil jeg ha et nytt program. Du kan si at jeg ikke gjorde det spesiel bra på knebøy og markløft delen av programet jeg har vært på nå. Derfor vil jeg bytte. Men det skal nevnes at jeg har økt i benk, stående roing og skulderpress Tren teknikk, bruk så lang tid som er nødvendig, ellers vil du alltid ha det problemet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Kjøpte meg shorts for styrketrening idag. Anbefales! Digg å kunne sette seg 100% og ikke bare 90% i knebøy . Persa 80 foresten Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Ehh, korleis hjelper shorts deg der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå