Krom-stag Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Altså jeg mener at ProZyme Vanilje smaker nesten litt næsty i vann. Har det noe med at jeg shaker for lite? Hvor lenge skal jeg shake? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Vanilje selger dårlig pga det smaker vanilje Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 En venn av meg tar daglige pushups hjemme. Han sier dette er bra for å bygge både armer og bryst? Stemmer dette? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Bedre å sette av 3 ganger i uka der du trener hele kroppen, enn å ta bare push ups hver dag. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Joda, skjønner det. Men jeg lurer på om det er vits å drive på slik han gjør, for jeg har vurdert det selv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det er bedre å trene hardt annenhver dag, musklene trenger tid til å restituere seg etter trening. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Er vel ikke så bra å ta pushups hver dag? Musklene trenger jo restitusjon selv om det er pushups? Pushups tar både på bryst og armer ja, men han burde legge inn ryggøvelser også. Endret 13. februar 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) joda, kommer vell ann på belastningen. Men musklene trenger hvile, så det er best å trene skikkelig et par ganger i uka enn smått hver dag. Lurt å trene rygg også ja, viss ikke så vil han se ut som en apekatt, kjenner mange som har brent seg på den der. Kommer inn på treningssenteret, tar benk, bicepscurl og situps. Endret 13. februar 2010 av Sno Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) CMZ Elite: Kalsium 500 mg, Magnesium 250 mg, Sink 25 mg. ZMA Elite: Sink (monomethionine/aspartate) 10 mg, Magnesium (aspartate) 150 mg, Vitamin B6 (pyridexine) 3.5 mg Hvis man skal velge en av disse, hvilken anbefales? For mitt utrente øye virker CMZ som et bedre valg enn ZMA. Endret 13. februar 2010 av KjellV Lenke til kommentar
War Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Det billigste er å kjøpe en boks av alle tingene som er oppi. En venn av meg tar daglige pushups hjemme. Han sier dette er bra for å bygge både armer og bryst? Stemmer dette? Nei, han får ingen progresjon med kroppsvekt så han vil bli mer utholden, lagre litt mer glykogen men ikke bli noe større. Gym er eneste mulighet. Man kan improvisere men vektene blir ikke tunge nok. Endret 13. februar 2010 av War Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Apotek som er tingen da, eller finnes det andre lure butikker? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Daglivarer/apotek/vite/life osv. Noen av luringene her inne finner det billigst på nettbutikker om man alikevel skal ha noe annet. Skal du bare ha "zma" så blir det + frakt og da lønner det seg iallefall å stikke til byn. Nå vet ikke jeg prisene i butikkene , har bare sett at de som regner på det her inne sier at det er billigere, for eks sitronsaft osv. Bruker denne jeg siden jeg uansett skal ha andre ting derifra og ikke betaler frakt + har rabatt. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Denne gir deg mye ZMA for penga. Den koster 399,- for 1000 kapsler. 0,40 kr per kapsel. Den War linka til koster 349,- for 270 kapsler. 1,30 kr per kapsel Den jeg linka til inneholder litt mer sink og magnesium per kapsel, men litt mindre B6 (3.5 vs 2.1 mg) Lenke til kommentar
War Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Merk at jeg kjøper den pga 0,- i frakt for meg + rabatt. Sparer 130kr, merk også at øverste produkt er satt ned med 50% Lenke til kommentar
LasH Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Mente å huske at Myrevolution hadde en skulderguide(for forebygging, om jeg ikke husker feil). Noen som har evnt link? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Trudde det var E.Sandvik som skrev den, se på sidene hans. Mange av sidene på myo er nede pga det skal bli nye sider, + Fagerli skriver bok + artiklene oppdateres. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det har du sagt lenge. Irriterende når jeg trykker meg videre i eldre artikler/forumgreier, og lenkene ikke virker. Finner heldigvis en del av det i cachen til google. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nja, de kom opp igjen, men det skal bli nye sider igjen. Samarbeidet med Sandvik ble også avsluttet, men iform osv har artiklene enda. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) På grunn av forskjellige grunner kommer jeg sannsynligvis til å ikke ha mulighet til å trene på treningsenter de neste 3 ukene. Hva kan jeg gjøre for å vedlikeholde styrken da? Eneste jeg vet jeg har mulighet til å trene med er kroppsvekten, kan hende jeg får 1-3 på treningsenter men det tviler jeg på. Noen har noen tips til å ikke få alt for stort tilbakefall? Endret 15. februar 2010 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Proteininntak på 3g pg kg kroppsvekt. Ikke spise like mye som før, kutt med overskuddskcal. halve den tiden gjør ingen ting, det er som en hvileuke. Siste halvdelen så er det vel bare å trene 2-4 ganger med kroppsvekten. De lave vektene kroppsvekten vil være er uansett nok siden du da ville ha vært i uke 1-2 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå