Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

joda, kommer vell ann på belastningen. Men musklene trenger hvile, så det er best å trene skikkelig et par ganger i uka enn smått hver dag.

 

Lurt å trene rygg også ja, viss ikke så vil han se ut som en apekatt, kjenner mange som har brent seg på den der. Kommer inn på treningssenteret, tar benk, bicepscurl og situps. :)

Endret av Sno
Lenke til kommentar

CMZ Elite: Kalsium 500 mg, Magnesium 250 mg, Sink 25 mg.

 

ZMA Elite: Sink (monomethionine/aspartate) 10 mg, Magnesium (aspartate) 150 mg, Vitamin B6 (pyridexine) 3.5 mg

 

 

Hvis man skal velge en av disse, hvilken anbefales? For mitt utrente øye virker CMZ som et bedre valg enn ZMA.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Det billigste er å kjøpe en boks av alle tingene som er oppi.

En venn av meg tar daglige pushups hjemme. Han sier dette er bra for å bygge både armer og bryst? Stemmer dette?

Nei, han får ingen progresjon med kroppsvekt så han vil bli mer utholden, lagre litt mer glykogen men ikke bli noe større.

 

Gym er eneste mulighet. Man kan improvisere men vektene blir ikke tunge nok.

Endret av War
Lenke til kommentar

Daglivarer/apotek/vite/life osv.

Noen av luringene her inne finner det billigst på nettbutikker om man alikevel skal ha noe annet.

Skal du bare ha "zma" så blir det + frakt og da lønner det seg iallefall å stikke til byn.

 

Nå vet ikke jeg prisene i butikkene , har bare sett at de som regner på det her inne sier at det er billigere, for eks sitronsaft osv.

Bruker denne jeg siden jeg uansett skal ha andre ting derifra og ikke betaler frakt + har rabatt.

Lenke til kommentar

På grunn av forskjellige grunner kommer jeg sannsynligvis til å ikke ha mulighet til å trene på treningsenter de neste 3 ukene. Hva kan jeg gjøre for å vedlikeholde styrken da? Eneste jeg vet jeg har mulighet til å trene med er kroppsvekten, kan hende jeg får 1-3 på treningsenter men det tviler jeg på. Noen har noen tips til å ikke få alt for stort tilbakefall?

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar

Proteininntak på 3g pg kg kroppsvekt.

Ikke spise like mye som før, kutt med overskuddskcal.

halve den tiden gjør ingen ting, det er som en hvileuke.

Siste halvdelen så er det vel bare å trene 2-4 ganger med kroppsvekten.

De lave vektene kroppsvekten vil være er uansett nok siden du da ville ha vært i uke 1-2 .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...