phax Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Skjønner ikke helt hvordan det der kan være 11,4 i fettprosent? Skal man ikke være ganske mye mer ribba da? Men for all del, fremgangen er strålende! Lenke til kommentar
War Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen har 6pac på 12 andre må ned i 8, det varierer. Men Arnold på senen er 4-5-6ish og under 10 burde man ikke gå om man skal bulke igjen. Forskjellen fra måling til måling som betyr noe, men det er ganske tilfredsstillende å vite sånn ca hva selve prosenten er. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ifølge klypa så er det 11.4 og da har jeg målt de 3 plassene jeg klarer selv Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ifølge klypa så er det 11.4 og da har jeg målt de 3 plassene jeg klarer selv Bra fremgang! Har du bilder av mage/bryst oxo eller? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har ett før bilde og ett som jeg tok i November. Skal ta ettårs bilde om 3 måner. Legger det jeg nevnte i spoiler. Sikkert haugevis som har sett det før oh btw. gadd ikke sensur. Jeg er så sexy atte Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Utifra min BMR, skal jeg da legge meg på 500 kcal i underskudd i tillegg til de 500 kcal som jeg forbrenner på trening? Eller 500 kcal i underskudd totalt? Min BMR er 2050 ca sett bort i fra evt trening. Så kort sagt, skal jeg innta 1550 eller 2050 de dagene jeg trener? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Ifølge klypa så er det 11.4 og da har jeg målt de 3 plassene jeg klarer selv Ikke i følge klypa, men det tallet i tabellen? phax, 500kcal i underskudd i kosten + 500kcal i underskudd med en type trening Det gir -7000kcal i uka som sammen med væske utgjør 1kg ned. -500 i kost betyr egentlig bare å bytte ut en del råvarer, så kan du spise mer i volum en før. Jeg kjøper 1kg frossene brokkolitopper på ica/maxi til 20kr. Alle grønnsaker/salater uten om (mais/erter/gullrot) teller man ikke med kcal fra. De tre i parantesen regnes som karb og telles med. Endret 4. februar 2010 av War Lenke til kommentar
Pollador Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fettprosenten din er nok desverre ikke 11%, Mikkel. Når jeg bruker den samme unøyaktige metoden hvor man bare måler tre steder sier den at jeg har en fettprosent på 9 når jeg i realiteten har en fettprosent på 13-14. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det siste bildet er fra starten av November da. Da var jeg på 14% Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) phax, 500kcal i underskudd i kosten + 500kcal i underskudd med en type treningDet gir -7000kcal i uka som sammen med væske utgjør 1kg ned. -500 i kost betyr egentlig bare å bytte ut en del råvarer, så kan du spise mer i volum en før. Jeg kjøper 1kg frossene brokkolitopper på ica/maxi til 20kr. Alle grønnsaker/salater uten om (mais/erter/gullrot) teller man ikke med kcal fra. De tre i parantesen regnes som karb og telles med. Riktig, det var som jeg antok. Da blir det 1550 kcal på meg fremover til fettprosenten min er på minussiden! Kan fortsatt spise godt med mat ja, i går spiste jeg f.eks biff og brokkoli til kveldsmat. Endret 5. februar 2010 av phax Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Noen som kan linke til et proteinpulver til en grei pris? Ønsker da ca 2-3 kg å vil helst ikke over 700-800 kr. Sist hadde jeg denne å den smakte dritt. ANBEFALES IKKE. Ellers; Jeg skal til Bergen neste uke, så om noen vet om et sted jeg kan gjøre et godt kjøp, så skrik ut! Skal forresten trene på Vektertorget(tror jeg det hetter), mens jeg er der. Noen som trener der? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Spørs åssen type pulver du er ute etter? Skal du ha et 50:50 myse/kasein så må du opp over 800 kr som regel. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Plerh, sålenge det fungerer greit så. Trenger ikke noe topp-kvalitet. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Erteprotein fra Myrevolution. 598,- for 4kg / 1 970,- for 16 kg Den er ganske god, men den har litt ekkel/merkelig ettersmak som trekker litt ned. Spør om smaksprøve Endret 6. februar 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
LasH Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er litt skeptisk til erteprotein, da jeg har hørt det ikke smaker så godt. Men kan vell alltids spørr etter en prøvesmak, som du sa . Viss jeg punger ut med 900, mulig å få noe "bedre" da? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Ja, men slenger du på enda 50 kr til, så har du nok til 50:50 pulverne som: OneProtein og MyoProtein. Eller så har du billigere alternativer som denne fra Norkost. Men om du kjøper stort (12 kg) så får du OneProtein til 725 kr og MyoProtein til 795 kr per 3 kg bøtte! Da har du jo priser under 800 kr, som du ville;) Eller så finnes det jo 10 000 forksjellige Whey-pulvere også, til en billigere penge. Men et 50:50 myse/kasein vil være bedre enn bare 100 % myse (whey). Husk at kvalitet koster! Endret 6. februar 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har 2 veker igjen av RYP, så begynner eg med eit treningsprogram med øvelsar som Børge har ein del av på youtube med myo-reps. Tingen er at eg skal begynne på fotball igjen, så korleis bør eg gjere det mtp. beintrening, nok kcal osv? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Spise opp de kcal du forbrenner med fotball..!? Beintrening må du nesten føle deg frem med. Jeg følte at beintreninga gikk utover fotballen, men dette er jo individuelt Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) No har det seg slik at eg brukar h&f concept. Kor mykje bør eg auke porsjonsstørrelsane? I tillegg til at det er litt vrient å finne ut kor mykje eg forbrenner med fotball. Endret 6. februar 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Litt rart spørsmål, visste ikke helt hvor jeg skulle plassere det. Får man dårlig ånde av tunfisk i boks? Vi har pauser på jobb og der har vi ofte rundstykker, men er så sykt lei av det og er jo bare karbohydrater :S jobber i en butikk jeg ikke kan ha dårlig ånde i ... så får man dårlig ånde av tunfisk? har aldri lagt merke til det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå