Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen har 6pac på 12 andre må ned i 8, det varierer.

Men Arnold på senen er 4-5-6ish og under 10 burde man ikke gå om man skal bulke igjen.

Forskjellen fra måling til måling som betyr noe, men det er ganske tilfredsstillende å vite sånn ca hva selve prosenten er.

Lenke til kommentar

Utifra min BMR, skal jeg da legge meg på 500 kcal i underskudd i tillegg til de 500 kcal som jeg forbrenner på trening? Eller 500 kcal i underskudd totalt?

 

Min BMR er 2050 ca sett bort i fra evt trening. Så kort sagt, skal jeg innta 1550 eller 2050 de dagene jeg trener?

Lenke til kommentar
Ifølge klypa så er det 11.4 og da har jeg målt de 3 plassene jeg klarer selv

Ikke i følge klypa, men det tallet i tabellen?

 

phax, 500kcal i underskudd i kosten + 500kcal i underskudd med en type trening

Det gir -7000kcal i uka som sammen med væske utgjør 1kg ned.

 

 

-500 i kost betyr egentlig bare å bytte ut en del råvarer, så kan du spise mer i volum en før.

Jeg kjøper 1kg frossene brokkolitopper på ica/maxi til 20kr.

 

Alle grønnsaker/salater uten om (mais/erter/gullrot) teller man ikke med kcal fra.

De tre i parantesen regnes som karb og telles med.

Endret av War
Lenke til kommentar
phax, 500kcal i underskudd i kosten + 500kcal i underskudd med en type trening

Det gir -7000kcal i uka som sammen med væske utgjør 1kg ned.

 

 

-500 i kost betyr egentlig bare å bytte ut en del råvarer, så kan du spise mer i volum en før.

Jeg kjøper 1kg frossene brokkolitopper på ica/maxi til 20kr.

 

Alle grønnsaker/salater uten om (mais/erter/gullrot) teller man ikke med kcal fra.

De tre i parantesen regnes som karb og telles med.

 

Riktig, det var som jeg antok. Da blir det 1550 kcal på meg fremover til fettprosenten min er på minussiden!

 

Kan fortsatt spise godt med mat ja, i går spiste jeg f.eks biff og brokkoli til kveldsmat. :green:

Endret av phax
Lenke til kommentar

Noen som kan linke til et proteinpulver til en grei pris? Ønsker da ca 2-3 kg å vil helst ikke over 700-800 kr. Sist hadde jeg denne å den smakte dritt. ANBEFALES IKKE.

 

Ellers; Jeg skal til Bergen neste uke, så om noen vet om et sted jeg kan gjøre et godt kjøp, så skrik ut! Skal forresten trene på Vektertorget(tror jeg det hetter), mens jeg er der. Noen som trener der?

Lenke til kommentar

Ja, men slenger du på enda 50 kr til, så har du nok til 50:50 pulverne som: OneProtein og MyoProtein. Eller så har du billigere alternativer som denne fra Norkost.

 

Men om du kjøper stort (12 kg) så får du OneProtein til 725 kr og MyoProtein til 795 kr per 3 kg bøtte! Da har du jo priser under 800 kr, som du ville;)

 

Eller så finnes det jo 10 000 forksjellige Whey-pulvere også, til en billigere penge. Men et 50:50 myse/kasein vil være bedre enn bare 100 % myse (whey).

 

Husk at kvalitet koster!

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Litt rart spørsmål, visste ikke helt hvor jeg skulle plassere det.

 

Får man dårlig ånde av tunfisk i boks?

Vi har pauser på jobb og der har vi ofte rundstykker, men er så sykt lei av det og er jo bare karbohydrater :S jobber i en butikk jeg ikke kan ha dårlig ånde i ... så får man dårlig ånde av tunfisk? har aldri lagt merke til det før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...