Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Begge svar er rett, er kosten god trenger man ingenting.

Er kosten mangelfull kan du bruke for eks karb/proteinpulver til å spe på med for å gjøre det enkelt og billig.

 

Kreatin og zma osv er ikke noe must, det er for å presse ut de siste prosentene etter at kostholdet er perfekt.

Fettsyrer burde du skaffe uansett, hele livet.

 

Hvor mye fett da? Snakker vi type nøtter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, eg synst det kan vere vanskelig å ha eit perfekt kosthold utan kosttilskot. Om du trenar seriøst. Skal du først ete noko med protein i, så har den matvaren gjerne ein heil mykje karbohydrat og kanskje feitt i tillegg. Då blir det ujamt. Det er ein ting.

 

Ein anna ting er at proteinpulver lønnar seg faktisk uansett. Billig, enkelt, praktisk.

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
Begge svar er rett, er kosten god trenger man ingenting.

Er kosten mangelfull kan du bruke for eks karb/proteinpulver til å spe på med for å gjøre det enkelt og billig.

 

Kreatin og zma osv er ikke noe must, det er for å presse ut de siste prosentene etter at kostholdet er perfekt.

Fettsyrer burde du skaffe uansett, hele livet.

 

Hvor mye fett da? Snakker vi type nøtter?

 

Tran, selolje etc..

Lenke til kommentar
Anbefales Selolje fremfor tran?

 

Sånn er min prioritering.

Sjekk først om maten du spiser har mye av dette fra før, for eks "Egg, beriket med omega 3" er ikke unavnig i disse "helsedager"

Spiser man fet fisk så dropper man "tran" den dagen osv.

 

1)Fra sel

2)Fra fisk(kjøtt)

3)Fra fisk (lever)

Lenke til kommentar

yepp, 189 høy og veide 63 kg. Nuff said ... :p

 

skyldte på at forbrenninga mi var alt for høy og at jeg ikke kunne gå opp i vekt, men så tok jeg meg sammen, laga kostholds logg og fant ut hvor mye jeg skulle spise om dagen, og videre der så har det godt oppover, gikk på kreatin i 3 uker for å få det lille ekstra med motivasjon.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...