Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Ser det ikke bare er meg som er uheldig her. Klarte å tryne på isen idag og vri skuldra når jeg skulle ta meg for, faens dritt realmad.gif Får håpe det ikke tar mange ukene før jeg er back on track.

Jeg datt på isen og tok meg ikke for mer armene for å ikke ødelegge noe, men så fikk jeg et fint 10x10cm plaster på kneet og kan ikke trene ben ><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, ja det skal ikke være lett. Militærpress og lignenede presse-oppover-øvelser kan jeg bare glemme på noen uker. Fikk vite med helsesøster at det mest sannsynlig var en strekk i senefestet i skulderen. Men tror jeg skal få gjennomført (lett) benkpress, knebøy og roing i alle fall.

 

Er akkurat ferdig med uke 3, og skulle liksom begynne på uke 4 nå hvor vektene endelig begynner å bli tyngre enn min tidligere 5rm maks. Men hva burde jeg gjøre nå? Å ta en liten uke pause er vel ikke helt gunstig?

Lenke til kommentar
Noen som vet av gode trening og kostholds app til iPhone?

 

For å svare på mitt eget spørsmål så tester jeg Flex workout log til iPhone nå og den virker bra. Kun trening og ikke kosthold, men er enkel i bruk og fine statistikkmuligheter. Støtter ikke æøå i trenings eller øvelsesnavn noe som er litt irriterende, men jeg har mailet support og sagt i fra om dette så kanskje det fikses ved neste update.

 

Ellers så har jeg mailet både Elixia og Sats for å utfordre de til å lage et knallbra iPhone app. Så nå får vi bare se hvem som er raskest på labben til å kapre markedet. ;)

Endret av phax
Lenke til kommentar

Flere som opplever at de blir veldig "lett i hodet" etter de tyngre løftene? Snakker ikke om å bli direkte svimmel, men litt problemer med synet på lang avstand, hodet tømmes for tanker og man føler seg ekstremt lett og kanskje glad :D

 

Har dobbelsjekket søvn/mat og pustinga under øvelsene, men får alltid denne følelsen under benk, bøy eller markløft.

 

Hva kan dette være? Denne følelsen dukker også opp når vektene ikke er alt for tunge også. Er det testosteron/endorfiner?

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt meg målebånd her, fleska skikkelig til og spanderte på meg et 19,- bånd fra clas ohlson, så nå skal jeg holde øye med fremgangen her!

 

Den nye kjekke iPhone appen lager jo statistikk av dette også, det liker vi.

 

Nå trenger jeg bare en kaloriteller applikasjon, noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Mener å huske at det der var den forrige proteinen jeg hadde. Synes den var ganske god blandet med melk. Det finnes vel få proteinpulver som er gode med vann, men jeg klarer å drikke dèt også uten problem egentlig.

 

Kan vel ha noe med at innstillingen min til proteinshake er at den skal smake dritt, noe den i bunn og grunn ikke gjør. Blir raskt vant til smaken. Og hvis jeg synes det smaker ekkelt, så tenker jeg bare på hva resultatet blir in the end. ;) Burde være motivasjon nok for de fleste.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Med melk går de fleste shaker ned egentlig, men PF sine er de verste jeg personlig har smakt hvertfall.

 

Finnes flere som er gode med bare vann også, TN ProZyme f.eks. Den koster flesk til vanlig, men nå var den faktisk ok priset pga tilbudet. Utvilsomt beste pulveret på smak som jeg har testet.. Veldig lett å blande ut også.

 

edit: fiksa linken..

Endret av phax
Lenke til kommentar

Fatter ikke at dere er villige til å betale over 200kr/kg for proteinpulver

 

Se her:

1668/12kg=139/kg bestill for over 2500 og du får gratis frakt..

http://norkost.no/activate_whey_bulkpakke_12kilo/P_164

 

649/5kg=129,8/kg bestill for over 2000 og gratis frakt.

http://ej-shop.no/90_protein_kg_sjokolade/P_422

 

 

Edit: Angående smak har jeg smakt det meste på markedet. De beste er utvilsomt norkost sine. Activate Whey = GOD. Pro Blend pulveret er enda bedre(men dyrere), imens activate gold er i toppen, derav også prisen. Dog, selv bruker jeg 90+ for øyeblikket som er helt "ok".

Endret av handbook
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...