Scarn Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Det eg har brukt å gjere: Frukost: 08.00 Lunch: 11.00-11.30 (skiver) før trening: 13.30-15.00 (måltidserstattar) (av og til er eg ferdig på skulen 13.30, men sluttar oftast 14.30 eller 15.00) etter trening: Middag kvelds ein eller to gonger på kvelden, avhengig av kor svolten eg er. Edit: Pleier å ete jarlsbergost og kokt skinke til lunsj, og det er ein del proteinar der Endret 20. januar 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg skjønner ikke dette. Jeg øker kjempe godt i styrke, men vekta mi vil ikke opp. Muskelmassen øker litt, men ikke ekstremt. Jeg forstår at jeg bare må spise mer, men hvordan kan jeg ha så gode styrkeøkninger?! Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Bedre teknikk? Og det er jo ikke mye muskelmasse man trenger legge på seg for å merke økning i styrken. Tar desverre lang tid å gå mye opp vekt hvis man ikke vil øke i fettprosent eller spise stereoider. Du kan jo og prøve å vinkle treningen din mer mot økning volum enn styrke. Endret 20. januar 2010 av phax Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Takker for svar. Tenkte prøve meg på litt mer "volum" lignende program etter denne runden med Stronglifts. Kom til å tenke på at jeg har brukt forskjellig vekt hver gang jeg har målt meg, kanskje det er noe med det også. Har jo vokset ut av noen t-shirter Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvordan er det å trene hver mandag og lørdag? blir det alt for lang pause mellom hver trening? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvordan er det å trene hver mandag og lørdag? blir det alt for lang pause mellom hver trening? Ja, med mindre du berre vil vedlikehalde nivået du allerede er på. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Faens dritt... Har klart å bli forkjøla. Jaja, får vel bare holde meg i ro i noen dager nå da Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Faens dritt... Har klart å bli forkjøla. Jaja, får vel bare holde meg i ro i noen dager nå da Har ikke trent siden oktober jeg. Sykdom er elsk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du som hadde kyssesjuka? En kamerat fikk nylig beskjed om at han det. Snur ganske mye på hodet. :/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Forkjølelse er noe herk. Sår i halsen og rennende nese. Skal ut å hamstre frukt og yoghurt i mårra. Slik at jeg i allefall får i meg noe mat av noe slag. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du som hadde kyssesjuka? En kamerat fikk nylig beskjed om at han det. Snur ganske mye på hodet. :/ Jaaa. Lenge siden trening nå. Skal begynne å gå/småjogge men er jo forkjølet konstant. OG fotball kan jeg bare drømme om. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kjipt da. :/ Søkt litt rundt for å få til markløft skikkelig, kom over denne. :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det verste jeg har sett, han må jo tulle? Kan ikke vare lenge den ryggen der.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 "Brokeback mountain" ja! Kan ikke være spesielt deilig når han våkner morran etter, og er helt fucked i ryggen. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hahah, herre hva jeg lo! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Ser det ikke bare er meg som er uheldig her. Klarte å tryne på isen idag og vri skuldra når jeg skulle ta meg for, faens dritt Får håpe det ikke tar mange ukene før jeg er back on track. Endret 21. januar 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
LasH Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Argh, irriterende. Frister å prøve et av disse "ferdigprogrammene" som alle snakker om (f.eks RYP, 5x5). Men problemet er; Disse bygger på de 3 store baseøvelsene, dvs bøy, mark og benk. Men jeg trener kun 1 av disse.. Og det er bøy. Markløft trener jeg ikke pga skade, og benkpress pga skuldre ( her bruker jeg manualer, da jeg syns det er bedre). Hvordan vil det da være å kjøre f.eks 5x5 uten mark, og "benkpress" med manualer? Har det noen hennsikt da? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 på RYP grunnprogram trenes benk med Manualer Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ups. Anyways, fint liten vits å trene disse uten mark, eller? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 I RYP grunnprogrammet er det mark med strake ben, kan du ikke trene det så kan du ta utfall eller liggende curl istedet. Så du har nok ingen unnskyldninger til å la være. Se her for alternative øvelser. Noen som vet av gode trening og kostholds app til iPhone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå