2bb1 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hmmm, burde vel kanskje tatt bilde jeg også. Er 1 år siden jeg startet å trene, og det eneste jeg har fra den gangen er cm-mål fra armer, bryst, lår og legger. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Slett ingen dum idé å ta bilde hver dag/uke og sette sammen til film, ville vært litt artig faktisk ;P Da ser man virkelig progresjon (om det er noen). Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det kan være skummelt og. Det kan herpe motivasjon eller øke det. Jeg passa på at jeg ikke tok bilde for ofte det året her sånn for at alt skulle gå bra Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Angrer på at jeg glemte å ta bilde/måle meg før jeg begynte å trene i høst Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvilken olje egner seg best for ekstra kcals? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 motorolje, neida Jeg bruker helt vanlig olivenolje og det funker fett. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Oliven har "smak" , er til salater osv. Egner seg derfor ikke til baking ol. Så det kan lønne seg å prøve for eks raps ol også. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Men det er vell ikke noe forskjell på det viss man tar det med spiseskje? Jeg bruker det som gainer, tar et par spiseskjeer etter middag og kveldsmat. Endret 13. januar 2010 av Sno Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvor mange spiseskjeer må man ta for å få 500 kcal som ble nevnt på forrige side`? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 5-6 tror jeg. Er ikke 100 % sikker, men er noe rundt der. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så lenge de skjeene blir fordelt utover hele dagen er det vel ikke noe galt i å trøkke i seg, eller? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvis du vil opp i vekt, så er ikke det noe problem nei Ta en SS til hvert måltid eller noe sånt. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 jeg har fint tatt 5 - 6 spiseskjeer på en periode på 2 - 3 mnd og jeg har ikke hatt noe mageproblemer som jeg kan huske Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vi skal ha "prøve" i morgen i gymmen med alle hjelpemidler tillatt. Greia er at vi skal lage vårt eget styrkeprogram for 2 timer i uka. Derfor tenkte jeg nå og sette opp mitt eget på forhånd, og så justere og levere dette i morgen. Selv tenker jeg å trene styrke 3 dager i uka, og kardio 2 ganger. Har i den forbindelse noen spørsmål: Nå driver jeg på med nybegynnerprogrammet til myo. Hva skal jeg når det er ferdig? 5x5, RYP? Greit om jeg kunne finne ut det nå, slik at det jeg skriver i morgen samsvarer med det jeg faktisk gjør videre. Om man trener stykre 3 dager i uka, hva er da greiest: overkropp, bein, overkropp uke 1, så bein, overkropp, bein uke 2 eller overkropp, bein, hele kroppen begge ukene? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ser både RYP og 5x5 opererer med at man har likt program alle dager, og da trener f. eks. man, ons, fre. Men jeg har ikke mulighet til å trene styrke annet enn man, tir, ons og tors er jeg redd for. Derfor må jeg evt. gjøre om litt på disse programmene. Noen tips? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 MyRevolution sitt nybegynnarprog. er vel noko lunde det same som RYP, berre i Børge-variant. Kan godt køyre det fleire gonger. Eg personlig har begynnt på 2. periode med Ryp (bytta ut franskpress med Børge sin jm-press denne gongen), og kjem nok til å ta ein gong til i alle fall, men då byttar eg kanskje ut skråbenk med benkpress eller noko. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, lest igjennom det meste av RYP nå, ganske likt. Flott manual med mye info og godt forklart. Tror jeg ønsker å prøve dette Men problemet med 3 økter på 4 dager gjenstår. Noen tanker? Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kroppen trenger hvilen mellom øktene, så enten må du dele opp kroppen og trene de dagene du kan, eller så lager du tid i hverdagen din.. Du har vel alltids 1 time til overs iløpet av helga eller? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Ja, men jeg bor på hybel, så jeg drar hjem om helgene (fredag etter skola). Unødvendig å betale til to treningssentere isåfall. Kan jo bytte om, slik at jeg trener styrke fredag morgen istedet for kondisjon. Men det hjelper jo lite når jeg må ha den ene treningsdagen på torsdag pga skolen. (Kan mase på lærerne og prøve å få kjørt kondis her kanskje, og så vise på slutten at jeg har hatt progresjon?) Så ja, hvordan kan jeg dele opp RYP-programmet? Det å kjøre beinøvelsene mandag, og så overkroppen tirsdag føles litt bortkastet om jeg bare kan kjøre alt én av dagene. Ideer? Endret 13. januar 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvor mange reps burde man gjøre på hvert sett? Når man ikke kjører noe spesielt program, burde man kjøre 3x8, 5x5, eller 3x8 på ordinære øvelser og 5x5 på baseøvelser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå