Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ned i vekt så blir det 500kcal alle dagene.

Da vil det bli vekter + evt rask gange i 20min +-

og på dagene utenom 500kcal da også og da vil det gå fortere med noe raskere.

 

Det er liten forskjell på interval/rask eller slapp gange bare det er 500kcal.

Førstnevnte vil få opp formen /oksygenopptak osv men i selve fettprosentredusksjon er det ikke store forskjeller.

Jeg gikk ned 26,6kg nå og det kjappeste jeg har beveget meg uten for bilen er 3km/t.

 

Man må ikke kjøpe pulsklokke og begynne med intervaltrening.

Det lønner seg bare, digg å være i knallform med 6pac og ikke puste og pese opp trappa i 6pac.

Endret av War
Lenke til kommentar
Ned i vekt så blir det 500kcal alle dagene.

Da vil det bli vekter + evt rask gange i 20min +-

og på dagene utenom 500kcal da også og da vil det gå fortere med noe raskere.

 

Det er liten forskjell på interval/rask eller slapp gange bare det er 500kcal.

Førstnevnte vil få opp formen /oksygenopptak osv men i selve fettprosentredusksjon er det ikke store forskjeller.

Jeg gikk ned 26,6kg nå og det kjappeste jeg har beveget meg uten for bilen er 3km/t.

 

Man må ikke kjøpe pulsklokke og begynne med intervaltrening.

Det lønner seg bare, digg å være i knallform med 6pac og ikke puste og pese opp trappa i 6pac.

 

Takker for svar, da blir det 500 om dagen! Pulsklokka er kjøpt og jeg syns intervalltrening er morsomere enn bare rask gange så fortsetter nok med det på dagene uten styrketrening.

 

26,6kg er jo helt villt forresten. :)

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Jeg sliter en del med appetitten, jeg klarer bare ikke å trykke i meg noe særlig med mat. Dette er hva jeg får i meg iløpet av en "bra" dag;

 

Havregryn med mandler og rosiner, melk,vann,bannan

2 egg,2 fine horn med ost og hamburgerrygg, vann, mandler

3 egg, 2 kyllingfileter og jasmineris

1 proteinshake, 60 g

Mamma sin middag

3 egg

1 proteinshake, 60 g

 

Er forresten gutt, veier 71-73 kg og er 1.79 høy.

 

Er dette jeg maks klarer å trykke i meg iløpet av en dag, hvordan ser det ut? Vet det ikke er nok, men.

 

Anyways; Om noen sliter med motivasjonen, så hjelper alltid

:D

 

Edit; La med alder og vekt!

Endret av LasH
Lenke til kommentar
Heisann!

 

Jeg sliter en del med appetitten, jeg klarer bare ikke å trykke i meg noe særlig med mat. Dette er hva jeg får i meg iløpet av en "bra" dag;

 

Havregryn med mandler og rosiner, melk,vann,bannan

2 egg,2 fine horn med ost og hamburgerrygg, vann, mandler

3 egg, 2 kyllingfileter og jasmineris

1 proteinshake, 60 g

Mamma sin middag

3 egg

1 proteinshake, 60 g

 

Er forresten gutt, veier 71-73 kg og er 1.79 høy.

 

Er dette jeg maks klarer å trykke i meg iløpet av en dag, hvordan ser det ut? Vet det ikke er nok, men.

 

Anyways; Om noen sliter med motivasjonen, så hjelper alltid

:D

 

Edit; La med alder og vekt!

 

Jeg synes det ser ut som at du har et ganske bra kosthold på dine 'bra' dager. Hva er målet ditt? opp/ned i vekt osv..

Lenke til kommentar
War: har du bilder fra da du var 26kg+ og slik formen er nå? Hadde vært artig å analysert litt.

Trur ikke jeg har bilder uten tøy på, det er en av mine svake sider, finner ingen god bakgrunn, blir uskarpt og rart.

 

Jeg skal til Fame og ta når deffen er ferdig og ta bilder på bulken igjen.

Mitt problem var at jeg begynnte å bulke med allerede høy nok fettprosent, siden jeg skal H&F C -bulke uten fettlagring så går jeg ned til 6pac først så bulker, så vil det være 6pac etter bulken også.

 

Hvordan tar dere bilde av dere selv? I speilet?

prøvd flere ganger på auto-ta-bilde på hylle og stige men det blir ikke noe bra.

 

Jeg anbefaler alle å ta bilde av seg selv, men er slapp selv ja.

Jeg har tatt bilder fra 103kg men jeg finner ingen av bildene fra den tiden.

Skal sjekke cdene mine

Endret av War
Lenke til kommentar
Heisann!

 

Jeg sliter en del med appetitten, jeg klarer bare ikke å trykke i meg noe særlig med mat. Dette er hva jeg får i meg iløpet av en "bra" dag;

 

Havregryn med mandler og rosiner, melk,vann,bannan

2 egg,2 fine horn med ost og hamburgerrygg, vann, mandler

3 egg, 2 kyllingfileter og jasmineris

1 proteinshake, 60 g

Mamma sin middag

3 egg

1 proteinshake, 60 g

 

Er forresten gutt, veier 71-73 kg og er 1.79 høy.

 

Er dette jeg maks klarer å trykke i meg iløpet av en dag, hvordan ser det ut? Vet det ikke er nok, men.

 

Anyways; Om noen sliter med motivasjonen, så hjelper alltid

:D

 

Edit; La med alder og vekt!

 

Jeg synes det ser ut som at du har et ganske bra kosthold på dine 'bra' dager. Hva er målet ditt? opp/ned i vekt osv..

Vell, målet er jo å gå opp i vekt :). Men, får vell følgte med på vekta, så ser vi om den tikker opp eller ned.

Lenke til kommentar
Trur ikke jeg har bilder uten tøy på, det er en av mine svake sider, finner ingen god bakgrunn, blir uskarpt og rart.

 

Jeg skal til Fame og ta når deffen er ferdig og ta bilder på bulken igjen.

Mitt problem var at jeg begynnte å bulke med allerede høy nok fettprosent, siden jeg skal H&F C -bulke uten fettlagring så går jeg ned til 6pac først så bulker, så vil det være 6pac etter bulken også.

 

Hvordan tar dere bilde av dere selv? I speilet?

prøvd flere ganger på auto-ta-bilde på hylle og stige men det blir ikke noe bra.

 

Jeg anbefaler alle å ta bilde av seg selv, men er slapp selv ja.

Jeg har tatt bilder fra 103kg men jeg finner ingen av bildene fra den tiden.

Skal sjekke cdene mine

 

Man trenger vel ikke nødvendigvis ta så proffe bilder av seg selv da. Man skal bare se forskjellen, ikke detaljene. Det kan så såklart være kult å ha proffe og bra bilder av seg selv så man virkelig ser forskjellen, men om det bare er for å vise frem i en logg eller på nettet så trenger det ikke å være så super kvalitet.

 

Ta bilder, fjortiz-style i speilet med mobil/kamera på badet. Enkelt og greit. På badet er det som regel likt lys hver gsng du tar bilder også. Da ser man lett forskjellen hvertfall. Men som sagt så kan det være greit å ha proffe bilder av seg selv også hvis man vil.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Vell, målet er jo å gå opp i vekt :). Men, får vell følgte med på vekta, så ser vi om den tikker opp eller ned.

 

Gå og vei deg i morgen tidlig, etter du har vært på do, før du spiser frokost. Noter deg vekta. Så prøver du og holde kostholdet ditt, og måler deg om 1 uke og 2 uker, så ser du om du har gått opp noe. Du trenger ikke å gå opp så mye på 2 uker. 1-2 kg kanskje. Helst 1 kg.

 

Men om du trenger flere kcal, så prøv å ta en teskje olje til hvert måltid. Tilsammen så får du da i deg 500 kcal ekstra. Det blir man heller ikke så mett av som mat.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
War: har du bilder fra da du var 26kg+ og slik formen er nå? Hadde vært artig å analysert litt.

Trur ikke jeg har bilder uten tøy på, det er en av mine svake sider, finner ingen god bakgrunn, blir uskarpt og rart.

 

Jeg skal til Fame og ta når deffen er ferdig og ta bilder på bulken igjen.

Mitt problem var at jeg begynnte å bulke med allerede høy nok fettprosent, siden jeg skal H&F C -bulke uten fettlagring så går jeg ned til 6pac først så bulker, så vil det være 6pac etter bulken også.

 

Hvordan tar dere bilde av dere selv? I speilet?

prøvd flere ganger på auto-ta-bilde på hylle og stige men det blir ikke noe bra.

 

Jeg anbefaler alle å ta bilde av seg selv, men er slapp selv ja.

Jeg har tatt bilder fra 103kg men jeg finner ingen av bildene fra den tiden.

Skal sjekke cdene mine

Digitalkamera og speil fungerer fint. Og så kan du selvsagt kappe vekk hodet o.l. i etterkant om du føler for det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...