Dragon Hunter Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Tell me, hva er det lurt å spise og drikke etter trening? Jeg pleier å drikke vann etter trening, men er ikke sikker på hva jeg skal spise... Proteinshake og bananer. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kvifor er det eigentleg sunt med bananar etter trening? Sjølv et eg alltid banan etter eg har trent, og ellers også. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kvifor er det eigentleg sunt med bananar etter trening?Sjølv et eg alltid banan etter eg har trent, og ellers også. Raske karbohydrater. Rosiner er også bra etter trening. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ja, har høyrt at rosiner også er bra. Men det teller vel ikkje for alle typer raska karbohydratar, som f.eks. nudlar? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 hei jeg trenger info om dette(til ett prosjekt): -Bodybuilding av alder under 16, skader osv.. og andre div. fakta -doping midler av bruk av unge under 16, fram gang, skader, bivirkninger osv. -Kosttilskudd, Portein, Kreatin, Karbohydrater og andre kosttilskudd (fakta om disse) -Little hercules Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 -Kosttilskudd, Portein, Kreatin, Karbohydrater og andre kosttilskudd (fakta om disse) Burde finne noe her: http://www.tn.no/default.asp?go=ernaering&aid=16 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 leit å si dette men, jeg er syk så jeg har ikke hode til å sitte på pcen. hadde dere orket å samlett opp det noen jeg kunne hatt med så hadde det vært kjempefint. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Skal spille kamp straks - hva er lurt å spise før kamp? Eple? New Energy ( )? HVA? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Da har jeg vært på en timelang løp/jogg/marsj-tur. Ble utrolig stiv og hadde vondt i leggene, det var skikkelig ubehagelig. Lurer på om det er pga fotballtreningen i går. På fotballen spiller jeg på kunstgress innendørs og har hørt det ikke er bra for leddene når man går fra dette til et annet underlag. Håper iallefall det bare er vanlig stvihet.. Hva tror dere? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Noen som orker å hjelpe meg med prosjektet? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg kan vel egentlig ikke gi deg noe bedre tips enn å lese artikler på den siden jeg gav deg. Hvilke av artiklene må du nesten finne ut av selv siden jeg ikke vet akkurat hva slags informasjon du vil lese, eller om du vil få noe hjelp i artiklene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hvordan er det å trene sent på kvelden kontra morningen eller midt på dagen? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Hvordan er det å trene sent på kvelden kontra morningen eller midt på dagen? Det kommer ann på dagsformen. Vektøkning blir det ikke like stor forskjell som på fettforbrennings trening. Går man på et kcal underskudd og trener om morgenen øker forbrenningen gjennom hele dagen , i motsettning til å trene på ettermiddagen og kvelden. EDIT: Vet det ble gjort et studie på dette (for kcal overskudd) som viste at man hadde mest aktivitet i nervesystemet ca 2-3 timer og ca 10 timer etter man hadde stått opp, men har inntrykk av at det kan være ganske individuelt når man føler seg mest opplagt. Endret 13. april 2005 av War Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Hver gang jeg tar franskpress eller lignende øvelser får jeg et lite hekseskudd i venstre armen nær albueområdet i hver rep. Det er utrolig ubehagelig, spesielt når man ligger der og tar i det man kan. Noen som vet hva dette kan være? edit: fikse Endret 13. april 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
War Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 det oppleves forskjellig fra menneske til menneske. Hvor myk man er og lengden på senene. Er øvelsen vond , så gå over til franskpress med manualer , er dette fortsatt vondt gå over til stående triceps øvelser der du dytter nedover. som for eks http://www.tn.no/default.asp?go=trening&gid=63 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Manualer kan du i alle fall glemme, det blir nesten verre for armen. Men stående med å presse nedover er fin, ja. Synes dog jeg kjenner det best med franskpress. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Manualer kan du i alle fall glemme, det blir nesten verre for armen. Men stående med å presse nedover er fin, ja. Synes dog jeg kjenner det best med franskpress. det stemmer, franskpress 3 muskler (tri...) stående 1-2 muskler (mest på den minste av de tre, den som man ser best på armen) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Prøv benkpress med smalt grep. (maks 10cm) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 løp i dag også. stivnet denne gangen også. Får vondt på sidene av leggene (begge sider på begge leggene). Kjenner en dunkende følelse/smerte når jeg stanser. lurer litt på om det er senebetennelse. noen som vet hva symptomene på dette er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå