Ol'H Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Nais arms... Neste gang tar du et oppreist bilde fra siden så man ser hvor stor de egentlig er. Ikke mye fettprosent på deg nei... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeebus, Dr.X, drit i alle kosttilskuddene dine og spis litt mat.Ikke noe annet enn skinn og bein jo! eller bare lav fettprosent :!: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 dr.X nei magen, nei den har vi ikke sett er du tynn rundt magen eller så er det bare pga. du bøyer deg fremover? joda, magen har vi sett.. Men ser ekstremt tynn ut rundt magan på det bildet.. Men jeg ER veldig smal rundt livet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeebus, Dr.X, drit i alle kosttilskuddene dine og spis litt mat.Ikke noe annet enn skinn og bein jo! eller bare lav fettprosent :!: Spis mer. Lav fettprosent er ikke positivt når man skal biffe seg opp. (Ikke ser det bra ut mm. man er schwæær imo). Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har "biffa meg opp" i massevis uten å ha høy fettprosent det siste året. Syns bare det er meningsløst å bulke og legge masse stygt fett på seg for å senere slite med å få deg vekk igjen. Og spise gjør jeg nok Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hehe, hver sin smak. Jeg prøver å legge på meg så mye som mulig om dagen, koselig det, får masse god mat. Dessuten er ikke litt "kosefett" stygt, bare du som har sånn overfladisk dame som liker 6pack og greier. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Fett er en stor fiende Men som sagt, hver sin smak. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Bygger man muskler har man jo lyst å se dem... Selv har jeg litt mye underhusfet som må bort, gruer meg til syklinga før sommern. Går sikkert ned flere kilo Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Har selv lav fettprosent, ikke no fett mellom muskel og hud, spiser som en gud for tiden men det hjelper ikke, jeg går opp, men hatr fortsatt ikke no fett, det er litt irriterende syns jeg, for dama klager over at det er for hardt, ikke no mykt.. Skal trene lett rygg nå om 20 min, så skal jeg få se om jeg får slengt ut noen bilder av moi! Endret 14. desember 2004 av HuzZzla Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Selv har jeg six packen inne, men aldri om jeg gidder slanke meg for å få den fram og syntes uten at jeg strammer og greier. Fornøyd med kroppen min sånn som den er. Endret 14. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Fornøyd med kroppen min sånn som den er. Alltid rom for forbedringer... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Fornøyd med kroppen min sånn som den er. Alltid rom for forbedringer... Så klart, men jeg er fornøyd sånn som den er nå, selv om det selvfølgelig ikke hadde gjort meg noe om jeg f.eks hadde litt større armer, nakke og bryst. M.a.o fornøyd i massevis. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Greit å ha litt ekstra å gå på når en bygger seg opp! Kommet meg opp i 95kg nå, mangler bare 5 til så er det å hive seg på diett og få frem markeringene EDIT: bilde for de som måtte være interessert. Endret 14. desember 2004 av lperik Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ser du har fått trent skuldrene bra lperik, ikke dårlig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kommet meg opp i 95kg nå, mangler bare 5 til så er det å hive seg på diett og få frem markeringene Ikke dårlig! Vet du hvor høy fettprosent du ligger på nå? Selv veier jeg 80-85kg (morgen - kveld osv.) men har tenkt til å få på noen kg til. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kommet meg opp i 95kg nå, mangler bare 5 til så er det å hive seg på diett og få frem markeringene Ikke dårlig! Vet du hvor høy fettprosent du ligger på nå? Selv veier jeg 80-85kg (morgen - kveld osv.) men har tenkt til å få på noen kg til. Hvilken/hvilke kampsport(er) driver du med ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Akkurat nå driver jeg på med karate sånn halvveis for meg selv. Kun kata-opplegg, er så ødelagt i bein og armer. Før drev jeg på med thaiboksing (muay thai) og taekwondo. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Vet du hvor høy fettprosent du ligger på nå? Vet ikke fettprosenten, men den er uansett litt for høy Begynner ikke å tenke på det før i februar/mars, holder i massevis det til å bli markert til sommeren. Hvordan måler man det forresten? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Fettklype. Eller sånn fancy bioimpendance-greie. Røntgen som måler avstand mellom bindevev eller noe. (Er ikke sikker på den siste). Fettklype er ihvertfall det beste, kan du klemme på valkene dine. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Fettklype er ihvertfall det beste, kan du klemme på valkene dine. Må få kjøpt en sånn da, hvor selges de? Fremgangen fra slutten av september frem til nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå