Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Tenkte å ta en grundigere gjennomgang av treningsprogrammet mitt samt kosthold/kostholdtilskudd. Jeg burde vel kanskje lage en egen post om dette for å ikke rote til denne tråden?

Edit: lager en ny tråd jeg, det er vel det enkleste.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På deff:

Er ikkje heile poenget å nettopp slå vekk tanken om deff og bulking då?

Ellers, kan eg få spørre om kvifor Fagerli ikkje vil ha kornprodukt med i kostholdet? Får ikkje svar på det i MyR Concept følte eg. "Stol på meg, og bare GJØR det." Kvifor er brødmat med eit sunt pålegg uheldig?

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
På deff:

Er ikkje heile poenget å nettopp slå vekk tanken om deff og bulking då?

Ellers, kan eg få spørre om kvifor Fagerli ikkje vil ha kornprodukt med i kostholdet? Får ikkje svar på det i MyR Concept følte eg. "Stol på meg, og bare GJØR det." Kvifor er brødmat med eit sunt pålegg uheldig?

Fordi du berre får i deg tungtfordøyelige karbohydratar og fiber, du kan veie opp ved å bruke mykje godt/sunt pålegg. Mykje betre å berre lage seg eit skikkeleg måltid.

Lenke til kommentar
Som ny innen disse trenings-greiene vil jeg gjerne fortelle at jeg tok mine første knebøy, markløft og benkpress i dag! En virkelig stor dag for meg!

Gratulerer, husk at sansynligvis uten av vi vet hvordan du er trent, ikke burde ta markløft på samme trening som knebøy og at du lærer deg teknikkene på de øvelsene med lave vekter.

Det kan ta 4 mnd selv for proffe å få det rett.

Hvordan trener du ellers?

Lenke til kommentar

Altså, jeg har bare tatt det litt rolig på gymmen, prøvd meg litt på forskjellige øvelser. Ser mye på videoer rundt om kring på nettet, og leser mye. Og jeg studerer ofte andres teknikk når jeg på gymmen. Lurer på å starte med Stronglifts 5x5 programmet på nyåret. Virker som om det passer veldig bra for meg. Åh! Et spørsmål angående det, hva menes med Inverted Rows 3xF?

Lenke til kommentar
Du oppnår vel et mer stabilt blodsukker med flere måltider, men strengt tatt så spiller det vel ikke så stor rolle.

Jo, ifølge H&F concept spelar det ei rolle :)

Edit: War, kva pleier du å ete til frukost/første måltid for dagen?

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...