Mikkel™ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 http://www.iform.no/pub/art.php?id=418 foresten. Noen som har tips om lavenergi mat? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da senker du farten til et nivå som du klarer å gjennomføre. Problemet er jo at det er svært vanskelig å gjennomføre rent praktisk på tredemølle om det kreves høy fart for å oppnå makspuls. For tredemølla akselererer stort sett mye tregere enn du gjør. Hvilket ødelegger Gerilja Cardio-opplegget. og å drive på og hoppe av og på tror jeg er vanskelig og ikke minst farlig. et triks kan jo være å løpe i oppoverbakke. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Svada-artikkel mikkel. GI betyr ingen ting, det er GB som blir realiteten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vel, jeg begynner å bli veldig paranoid ovenfor mat. Så tror egentlig ikke jeg burde lese slikt . Holder på å tippe over til det punktet der jeg tror alt det positive jeg gjør egentlig er negativt... Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Problemet er jo at det er svært vanskelig å gjennomføre rent praktisk på tredemølle om det kreves høy fart for å oppnå makspuls. For tredemølla akselererer stort sett mye tregere enn du gjør. Hvilket ødelegger Gerilja Cardio-opplegget. og å drive på og hoppe av og på tror jeg er vanskelig og ikke minst farlig. et triks kan jo være å løpe i oppoverbakke. Ja du er jo selvsagt nødt til å hoppe av og på, senke farten på mølla går jo alt for tregt. Er jo ikke så veldig vanskelig akkurat, bare holde seg oppe på sidene av tredemølla når du hopper av og på så går det helt fint. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Merk at mølla burde løpes på etter styrketrening, om det er på samme trening. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ein eg trenar med lurer på dette (som òg har RYP): Kan eg bytte ut skråbenkpress med vanlig benkpress eller "decline benk" ? Har lest at dips eller deceline benk gir størst brystmuskler og at skråbenk berre trenar den nedre delen av muskelen mindre. Har trent i halvt år på 5x5 og litt myo reps, så har grunnstyrken i brystet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg trener både skråbenk og decline. Vil tørre å påstå at decline er lettest da så må vel ha litt utfordring inne i bildet. War vet sikkert det endelige svaret tenker jeg. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Manualer kan byttes ut til benk ja, det anbefales uansett når man har grunnstyrken inne da man bruker mye energi på å få opp vektene , iallefall når de blir 5RM+ tunge. Skrå benk tar ikke mere oppe, det tar bare mindre nede. Skrå-flat-decline blir helt valgfritt, den man klarer høyest 10RM med burde jo være å foretrekke. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noen som vet om det er forskjell på å ta chins i disse 2 forskjellige stengene? 1. /---\ Dårlig tegning, men. Det er vertfall en rett steng med en "knekk" i hver side, hvor man holder. 2. -----. En vanlig rett, stang. ? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Eg veit ikkje kva som er best treningsmessig, om det er nokon forskjell i det heile tatt for den del, men rett stang er meir lik beveglesen du gjer i dagleglivet så eg foretrekker den. Dessuten er armene mine for korte til å nå ut til endene på stanga der eg trener Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 er 45kg og 5reps på benkpress bra for en 15 åring eller er det average Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er vel ikke noe fasitsvar. Er folk som er yngre enn deg som tar 80 kg, og folk som er mye eldre enn deg som tar det samma. Men vil tru det ikke er så ille! Jeg hadde ikke klart det da jeg var 15.. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 torr jeg hadde klart 2 til, men men Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du kan jo spørre folk på din egen alder hvor mye de tar da? Vil tro mange tar mindre enn deg, og noen tar det samme eller mer Men med mer og riktig trening og nok mat+proteiner så klarer du sikkert snart 50 kg uten problemer NB! ikke bare tren benkpress, pass på å trene hele kroppen. Spesielt motsående muskelgrupper (dvs bryst-rygg osv.) Ikke glem bein heller! Du finner mye nyttig informasjon rundt på forumet her, spesielt stickyen "Veiledning til nybegynnere", hvis du ikke har sett det allerede da Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 klarer ikke mer enn 45 kilo i benk og jeg er 20... Persa på 75 idag på markløft da Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 start på et "treningssenter" idag, vektløfting. så det var min første gang. 45 gikk ganske lett. tror jeg klarer 50kg, skal på fredag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja jeg skjønner ikke noe. Har stått fast på 45 nå i snart 4 måner. Klarer ikke å øke, får vondt i armene og klarer såvidt å presse opp stanga :s Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) klarer ikke mer enn 45 kilo i benk og jeg er 20... Persa på 75 idag på markløft da Jeg trente med 40kg i benk flere mnd for et halvt år siden, klarte ikke mere enn det. Er fortsatt svak i bryst, men makser hvertfall 60kg nå Edit: Prøvd å delode? Endret 9. desember 2009 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Delode? Som i å dele det opp i mindre sett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå