Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

det er ikke noe ille vekt, flere i klasse har normal kropp og veier over 80

Nei ser meg ikke selv som overvektig, men dog ikke ideel.. Når jeg var 17 veide jeg 68kg og tok 90 i benk... har ikke pumpa siden jeg var 18 begynnt først nå så klarer ikke så mye ennå... Men vil tilbake dit. selv om det ikke er mulig pga at man vokser på mange områder så vil jeg hvertfall ned til 75 kg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Funnet ut jeg får for lite motivasjon der jeg trener, blir til at du bare sitter med manualene og ser i speilet. Skulle ønske jeg heller hadde begynnt på Golds Gym. Litt mer old fashion, med folk som faktisk vil nå et mål. Dumt egentlig.. Men har abonnement til september.

Ikke for og være frekk, men det blir for dumt å kun skylde på gymmen. Har selv vært i samme situasjon når jeg trente på s.a.t.s.

Lenke til kommentar
Funnet ut jeg får for lite motivasjon der jeg trener, blir til at du bare sitter med manualene og ser i speilet. Skulle ønske jeg heller hadde begynnt på Golds Gym. Litt mer old fashion, med folk som faktisk vil nå et mål. Dumt egentlig.. Men har abonnement til september. :(

Der har du litt deg selv å skylde på også.. Men det er klart at det er motiverende å trene med folk som virkelig tar det seriøst. Men det kan dog også være et tilbakeslag når du innser hvor "liten" du egentlig er. Eller hvor mye bedre kropp de har osv osv.

Lenke til kommentar
Funnet ut jeg får for lite motivasjon der jeg trener, blir til at du bare sitter med manualene og ser i speilet. Skulle ønske jeg heller hadde begynnt på Golds Gym. Litt mer old fashion, med folk som faktisk vil nå et mål. Dumt egentlig.. Men har abonnement til september.  :(

Der har du litt deg selv å skylde på også.. Men det er klart at det er motiverende å trene med folk som virkelig tar det seriøst. Men det kan dog også være et tilbakeslag når du innser hvor "liten" du egentlig er. Eller hvor mye bedre kropp de har osv osv.

Uhm, nei... Vil ikke si de har bedre kropp, større er de, sterkere, men det er ikke det det går ut på her. Det blir syting fordi de er sliten osv, slik orker jeg ikke, dessuten hører de ikke på meg når det gjelder kosthold noe særlig. Har tatt de igjen med styrke i forhold til vekt. Jeg veier nå ca 65,6, de veier godt over 90. Vil si jeg har hatt super framgang i både styrke og muskelvekst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...