Bogan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 det er ikke noe ille vekt, flere i klasse har normal kropp og veier over 80 Nei ser meg ikke selv som overvektig, men dog ikke ideel.. Når jeg var 17 veide jeg 68kg og tok 90 i benk... har ikke pumpa siden jeg var 18 begynnt først nå så klarer ikke så mye ennå... Men vil tilbake dit. selv om det ikke er mulig pga at man vokser på mange områder så vil jeg hvertfall ned til 75 kg. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Noen med god kunnskap som kunne ha forklart meg litt, fordel med det og trene leggene. Fordi synes faktisk jeg har litt muskler på leggene, og da er det litt nyttig for meg og vite hva jeg kan bruke dem til. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 å se på, det er pent, og det er ikke pent og ikke ha de. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Bruke dem til ? Du bruker leggene når du jogger. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Om man vil ned i vekt , opp eller ingen av delene kan jeg poste en TN artikkel her. Kostholdsoppsett i teori og praksis Endret 31. mars 2005 av War Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Om man vil ned i vekt , opp eller ingen av delene kan jeg poste en TN artikkel her. Kostholdsoppsett i teori og praksis takk Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Funnet ut jeg får for lite motivasjon der jeg trener, blir til at du bare sitter med manualene og ser i speilet. Skulle ønske jeg heller hadde begynnt på Golds Gym. Litt mer old fashion, med folk som faktisk vil nå et mål. Dumt egentlig.. Men har abonnement til september. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Du kan hate sjefen så mye at du har lyst til å bli stor å banke han til han sier opp medlemskapet ditt, da har du et mål. Eller oppføre deg som er punk og bli kastet ut? Endret 31. mars 2005 av War Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Eg også slit med motivasjonen. Ta bilde av framgongen din, så kjem litt av den ihvertfall. Sjølv slit eg fortsatt med motivasjonen, føler at treninga mi er meir plikt enn lyst. Nokon som har forslag? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Umidelbart etter trening skriker kroppen etter snus. Bør jeg vente litt med det? eller gjør det ikke noe å ta det da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Funnet ut jeg får for lite motivasjon der jeg trener, blir til at du bare sitter med manualene og ser i speilet. Skulle ønske jeg heller hadde begynnt på Golds Gym. Litt mer old fashion, med folk som faktisk vil nå et mål. Dumt egentlig.. Men har abonnement til september. Ikke for og være frekk, men det blir for dumt å kun skylde på gymmen. Har selv vært i samme situasjon når jeg trente på s.a.t.s. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Funnet ut jeg får for lite motivasjon der jeg trener, blir til at du bare sitter med manualene og ser i speilet. Skulle ønske jeg heller hadde begynnt på Golds Gym. Litt mer old fashion, med folk som faktisk vil nå et mål. Dumt egentlig.. Men har abonnement til september. Der har du litt deg selv å skylde på også.. Men det er klart at det er motiverende å trene med folk som virkelig tar det seriøst. Men det kan dog også være et tilbakeslag når du innser hvor "liten" du egentlig er. Eller hvor mye bedre kropp de har osv osv. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Funnet ut jeg får for lite motivasjon der jeg trener, blir til at du bare sitter med manualene og ser i speilet. Skulle ønske jeg heller hadde begynnt på Golds Gym. Litt mer old fashion, med folk som faktisk vil nå et mål. Dumt egentlig.. Men har abonnement til september. Der har du litt deg selv å skylde på også.. Men det er klart at det er motiverende å trene med folk som virkelig tar det seriøst. Men det kan dog også være et tilbakeslag når du innser hvor "liten" du egentlig er. Eller hvor mye bedre kropp de har osv osv. Uhm, nei... Vil ikke si de har bedre kropp, større er de, sterkere, men det er ikke det det går ut på her. Det blir syting fordi de er sliten osv, slik orker jeg ikke, dessuten hører de ikke på meg når det gjelder kosthold noe særlig. Har tatt de igjen med styrke i forhold til vekt. Jeg veier nå ca 65,6, de veier godt over 90. Vil si jeg har hatt super framgang i både styrke og muskelvekst. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 finnes det noe lignend: Det er liksom en klubb som man kan melde seg inn i, og i den klubben trener man på studio med trenere som lærer man ting for å trene riktig osv.. for å bli en body builder.? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 personlig trener som vet hva han gjør er vel tingen. Bodybuilder blir du ikke med hjelp, men egen motivasjon og erfaringer. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 personlig trener som vet hva han gjør er vel tingen. Og jeg må si at det dessverre er det for mange "personlige trenere" på treningsstudioer som ikke har stort med peiling. Trist, egentlig. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det beste er vel å være sin egen personlige trener. Les mange raporter, prøv ut ting selv, få den riktige kunnskapen og erfaringen. Personlig trener er bare for folk som ikke vet bedre eller ikke klarer å motivere seg,for liten selvkontroll. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 HURRA! Jeg tok 60kg i benk idag, det er det meste jeg noen gang har tatt Bra jeg klarte det, for lærern sto å så på. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 SKal prøve meg på maks benk i morgen hvis jeg er i form... Første gang på over 2 år, er veldig spent. Sist gang tok jeg 60kg, men nå trener jeg med 90kg så bør vel klare litt mer Håper bare skuldra holder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå