Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar helt vanlig Møhllers naturell tran, funker det bra? Trenger jeg å ta vitaminkapsler osv i tillegg? Får jo ikke B- og C-vitamin fra tran. Drikker av og til litt appelsinjus, så er kanskje ikke forferdelig med C-vitamin, men hva med B?

Har vurdert å begynne igjen med ZMA. Der er det vitamin B6. Vil dette være nok til å dekke et behov for vitamin B?

Edit: Da blir det altså ca. 7mg vitamin B6 hver dag fra ZMA.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

dere som trener styrketrening. Hvor ofte drikker dere protein pulver/shake? Hvor mye bør man drikke pr dag ? holder det med en drink pr dag, 2 med treningsdag eller skal jeg drikke 2 per dag så 3 den dagen jeg trener?

Isåfall, når på dagen skal jeg drikke det ?

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Jeg spiser heller normalt, mye fiber og til faste tidspunkt. På den måten har jeg gått fra 96.9 til 87.7 kilo på fire uker. Nå skal det jo sies at jeg trener 6 dager i uka og da ... Tren kondisjon og spis mat med lite fett :) Mager ost osv. Appelsin er veldig bra for forbrenning f.eks.

Lenke til kommentar

riktig som sir-andy sier, men en pose klarer man ikke spise.'

Olje derimot, 1ss til alle måltider så har man 4-5-600 kcal og volla.

Tar liten plass i magen også.

Men nå må du se på hele kostholdet under ett, så det blir ca rett fordeling.

Husk at du må spise tilbake alle kcal du løper bort om du begynner med det nå med samme kosthold.

Lenke til kommentar

Mandler er fint å bruke som mellom-måltid, eller som litt snacks. Men som War sier, er det kanskje litt drøyt å spise en hel pose, og heller få i deg litt olje.

Men kombinerer du med litt olje til måltidene, nøtter som mellom-måltid/snacks, og et bra kosthold ellers vil du nok gå opp ;)

Vil tro det er bra med havregryn, grovt brød, fullkornspasta osv.

Lenke til kommentar
Hvis man er sulten før man skal legge seg, betyr det at man har fått i seg for lite kcal den dagen?

Ja, om alle måltidene dine består av karb,protein og fett.

Myoprotein er hakket billigere og smaker også godt.

Endret av War
Lenke til kommentar

Stappmett vet du, skrubbsulten vet du.

5 må vel være når du er såppas sulten at du kan tenke deg et helt måltid , ikke bare en neve nøtter eller noe lett karbo men med proteinen også.

Det er ingen krise om du spiser på 3 heller, da blir du bare mettere og det går lenger til neste måltid. Burde rette seg opp i løpet av en dag uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...