Prizefighter Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kombinerer bare disse to. Demper inntaket når jeg får i meg ekstra fisk den dagen. Kapslene er selolje. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Tar helt vanlig Møhllers naturell tran, funker det bra? Trenger jeg å ta vitaminkapsler osv i tillegg? Får jo ikke B- og C-vitamin fra tran. Drikker av og til litt appelsinjus, så er kanskje ikke forferdelig med C-vitamin, men hva med B? Har vurdert å begynne igjen med ZMA. Der er det vitamin B6. Vil dette være nok til å dekke et behov for vitamin B? Edit: Da blir det altså ca. 7mg vitamin B6 hver dag fra ZMA. Endret 6. oktober 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 dere som trener styrketrening. Hvor ofte drikker dere protein pulver/shake? Hvor mye bør man drikke pr dag ? holder det med en drink pr dag, 2 med treningsdag eller skal jeg drikke 2 per dag så 3 den dagen jeg trener? Isåfall, når på dagen skal jeg drikke det ? Takker for svar. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er ingen shake-fasit her. Kroppsvekt x 2 = gram protein, regn ut hva du spiser av det i mat, og drikk resten av grammene i pulver. volla Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 eg trenge noen gode råd og tips for å gå ned i vekt? eg spise ganske lite og skal trene mandag tirsdag torsdag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg spiser heller normalt, mye fiber og til faste tidspunkt. På den måten har jeg gått fra 96.9 til 87.7 kilo på fire uker. Nå skal det jo sies at jeg trener 6 dager i uka og da ... Tren kondisjon og spis mat med lite fett Mager ost osv. Appelsin er veldig bra for forbrenning f.eks. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg sliter med matlyst og styrke/vekt økning. Jeg skal nå begynne å springe itilegg til RYP. Burde jeg få for gainer? Isåfall hvordan burde jeg bruke det? Og hvilke merker anbefaler dere? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Spis mandler! En pose (250g) inneholder i overkant av 1500 kcal, 50 g protein og masse sunt fett! Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 riktig som sir-andy sier, men en pose klarer man ikke spise.' Olje derimot, 1ss til alle måltider så har man 4-5-600 kcal og volla. Tar liten plass i magen også. Men nå må du se på hele kostholdet under ett, så det blir ca rett fordeling. Husk at du må spise tilbake alle kcal du løper bort om du begynner med det nå med samme kosthold. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Mandler er fint å bruke som mellom-måltid, eller som litt snacks. Men som War sier, er det kanskje litt drøyt å spise en hel pose, og heller få i deg litt olje. Men kombinerer du med litt olje til måltidene, nøtter som mellom-måltid/snacks, og et bra kosthold ellers vil du nok gå opp Vil tro det er bra med havregryn, grovt brød, fullkornspasta osv. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Bruker mandler som fett i måltidene mine, dvs 10-15g /en neve På en "diett" så metter det mye mer en 1ss olje. Lenke til kommentar
Zarn Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvis man er sulten før man skal legge seg, betyr det at man har fått i seg for lite kcal den dagen? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Noen som veit om en Gainer / proteinpulver som smaker godt? Hadde proteinpulver med appelsinsmak før og det var til å kaste opp av. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Prozyme smaker veldig godt. Likte godt sjokoladesmaken, og kan tenke med jordbær er god også. Men alt kommer ann på om du vil bruke 350 kr på 850 gram Lenke til kommentar
War Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Hvis man er sulten før man skal legge seg, betyr det at man har fått i seg for lite kcal den dagen? Ja, om alle måltidene dine består av karb,protein og fett. Myoprotein er hakket billigere og smaker også godt. Endret 18. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
Zarn Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har en prosentfordelig på ca. 40% karb, 30% protein og 30% fett, og alle måltidene er korrekt sammensatt. Jeg var helt sikker på at jeg fikk i meg nok kcal, men da er det vel bare å øke litt. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det som er hele konseptet i fitness-linken min. Bulk = spis når sultfølesen er på en 5er. Lenke til kommentar
Zarn Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg syntes det er utrolig vanskelig å finne ut hva sultfølelsen min er på. Har du noen eksempler på hvordan man føler seg når man er på f.eks. 5? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Stappmett vet du, skrubbsulten vet du. 5 må vel være når du er såppas sulten at du kan tenke deg et helt måltid , ikke bare en neve nøtter eller noe lett karbo men med proteinen også. Det er ingen krise om du spiser på 3 heller, da blir du bare mettere og det går lenger til neste måltid. Burde rette seg opp i løpet av en dag uansett. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 jeg tar benkpress og sit-ups annenhver dag. benkpressen veier ca 20 kg med stang og vekter, jeg trener biceps og bryst med den. og på situpsa tar jeg albuene inntil knærna. jeg spiser helt normalt, kanskje litt mer enn jeg trenger, men skal skjerpe meg. høres dette ut som en bra start eller bør jeg gi mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå