Mikkel™ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 @Mikkel Rart, kanskje han hadde god tro på deg og din styrke da kanskje det? Jeg virker ganske diger i forhold til det jeg klarer på max (er en veikfis). fikk nytt program og trener lavt for å dnne god basis nå. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Vel, min egen erfaring er at oppvarming er viktig for og unngå skader/strekk i musklene. Det trenger selvsagt ikke si at alle må gjøre det, men det er uansett det jeg vil anbefale til andre som skal drive med styrketrening. +1 Du yter bedere også med oppvarming. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 fikk nytt program og trener lavt for å dnne god basis nå. Det høres lurt ut, alle sterke menn har startet en plass Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Oppvarming er for pyser. Jeg løfter kun maksløft også går jeg rett hjem å drikker gainer, så blir jeg så sterk atte! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Sist trening kom det en gutt i 18-19 års alderen og gikk rett til knebøystativet, lesset på 70 eller 90kg tror jeg det var, så tok han et eller to sett. Ingen oppvarming, han brukte nakkepute og han bøyde såvidt knærne før han gikk opp igjen.. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Da må jo du være god mentor og gi ham noen råd Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 70kg er jo fin oppvarmingsvekt det. Er det en uting å bruke nakkepute forresten? Bruker det alltid jeg. Lenke til kommentar
JohnAmund Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ja, det er ein uting å nytte "gaypad" Du missar mykje av stabiliteten og kontrollen over stonga når du legg ei slik pute mellom. Det kan hende det er vondt dei fyrste treningane utan nakkepute, men det tek maks 2 veker før du er vand med det Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Nakkeputer er for pyser. Hva som er god oppvarmingsvekt kommer vel an på hvilket nivå man er på... Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gaypad faktisk! Ja får teste uten da og se om jeg merker noe forskjell. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 70 kilo som oppvarming? Jeg er en veikfis og klarer bare 45 på max Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 "The lactate that accumulates was previously thought to cause muscle fatigue and pain, but recent research suggests instead that increased levels of potassium ions (K+) may be to blame, while lactate appears to enhance muscle performance." Biology, Eight Edition, Campbell * Reece * Urry * Cain * Wasserman * Minorsky * Jackson, Pearson International Edition Visste jeg ikke Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har du en linky til den artikkelen, Chrisbjerk? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 70 kilo som oppvarming? Jeg er en veikfis og klarer bare 45 på max Helt individuelt Bare å trene, så øker du skal du se. Jeg er en "veikfis" selv ;P Nakkepute gjør at du må bøye nakken mer fremover og du øker faren for å skade nakken og å gjøre teknikken generelt under løftet dårligere. Begynn med litt lettere vekter uten pute, og så øker du raskt opp igjen, man blir vant til det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg bruker ikke pute nå Aldri brukt det heller for den saks-skyld Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Litt ille uten pute om du har kviser på skuldrene/ryggen Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Høres jo ut som en effektiv måte å få bort kvisene det. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Workout A Squat 5x5 Bench Press 5x5 Inverted Rows 3xF Push-ups 3xF Reverse Crunch 3x12 Workout B Squat 5x5 Overhead Press 5x5 Deadlift 1x5 Pull-ups/Chin-ups 3xF Prone Bridges 3x30sec Hvorfor den øvelsen i bare 30 sec, om man klarer mer? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg brukte å legge vektskiver på ryggen for å holde de 30sekundene harde Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Holder bare øvelsen lenger eg, 3x3min f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå