War Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 1940 flashback. Flex bryst, legg venstre fingre hardt på høyre brystmuskel, så løft høyre arm opp og kjenn hvor det tar i hvilekn vinkel. Opp skal i teorien ta øverst på brystet aka skråbenk. Om man har noe masse der da til å kjenne det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Når blir egentlig de nye sidene til myrevolution ferdig? Vanskelig å finne artiklene, samt denne(må velge performance) har jeg ventet på i flere måneder? Har liten tid til styrketrening innimellom fotball og skole, men hadde vært gøy om man kunne fått en dag i uka til å trene eksplosivitet/hurtighet skikkelig. Noen tips? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Korleis opplegget er på fotballtrening da? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Glemte å skrive at jeg er keeper, altså er det spenst/hurtighet/eksplosivitet jeg ønsker å forbedre. Det blir veldig mye at man står keeper når de andre spiller (ikke så veldig slitsomt), men også mye avslutninger fra dem, eller spill med store mål på liten bane, noe som holder ganske høy intensitet, og man blir som keeper også ganske sliten. Dessverre er det altså mest det å bare være keeper som blir trent, og tror noe utenom kan forbedre en del. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Sist jeg tok markløft kjente jeg en svak smerte helt oppe i nakken, hadde vært stiv og støl i nakken tidligere samme dag. Noen som har innspill på hva som kan være galt? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sist jeg tok markløft kjente jeg en svak smerte helt oppe i nakken, hadde vært stiv og støl i nakken tidligere samme dag. Noen som har innspill på hva som kan være galt? Ser ikke bort i fra at det var årsaken, har du fortsatt smerter i nakken? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nei det har jeg ikke. Men det rev til skikkelig når jeg løftet. Får se hvordan det føles neste gang jeg trener mark. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sikker bare en litt øm muskel. Husk bare og varme godt opp før øvelsene Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sikker bare en litt øm muskel. Husk bare og varme godt opp før øvelsene Var borti en trenings-veileder på 3T her for litt siden som mente att oppvarming var bortkasta ... Den skjønte ikke jeg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Slike er ofte folk som tror alt de selv sier er rett, og at de "vet bedre". Dessverre gjør de ikke det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Noshit. Han klarte oppå det å gi meg ett program han matcha til SIN fysikk... Uten å veilede meg gjennom det eller noe . Glad jeg har en hjerne som sier ifra når ting ikke stemmer og fikk ett anna program fra en annen trener. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Haha, ja. Hørt mange slike historier. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 De fleste trenerne på 3T er ganske flink til å sette opp program. Ta deg med rundt, finne din idealvekt etc. Han bare satt der og tenkte over det han trente på ... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Vel, min egen erfaring er at oppvarming er viktig for og unngå skader/strekk i musklene. Det trenger selvsagt ikke si at alle må gjøre det, men det er uansett det jeg vil anbefale til andre som skal drive med styrketrening. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det varier jo opp til hver enkelt. Når du ser at trenern er så uerfaren at han matcher deg (uerfaren og dårlig trent) opp tl han, da er det noe galt... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ja det virker litt klønete. Når du sier "matcher", mener du da at han la opp til like tunge vekter som han selv trener med? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvor mange øvelser trenger man for å trene hele ryggen, og i såfall hvilke? Noen kompiser av meg har hele 7 øvelser BARE for rygg for å trene hele ryggen. Jeg mener det er litt unødvening... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ja det virker litt klønete. Når du sier "matcher", mener du da at han la opp til like tunge vekter som han selv trener med? jepp, samme vekter og samme øvelser... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvor mange øvelser trenger man for å trene hele ryggen, og i såfall hvilke? Noen kompiser av meg har hele 7 øvelser BARE for rygg for å trene hele ryggen. Jeg mener det er litt unødvening... Markløft, chins/pull ups/nedtrekk, roing er gode ^^ Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 @Mikkel Rart, kanskje han hadde god tro på deg og din styrke da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå