Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pass på å få i deg en del karbohydrater rett etter trening! Da blir ikke proteinet gjort om til karbohydrater og forbrent! Spis 2 bananer like etter trenning, sammens med proteinshaken! Bare proteiner rett etter trening har ikke noen hensikt! Da forbrenninga i kroppen fortsatt er høy! Har du ikke noe kakrbo i magen da så vil proteinet du tar da bli gjort om til karbo og så forbrent, ergo; ikke noe proteiner til muskeloppbygging!

Lenke til kommentar

Merksnodig at ingen her har tatt med at med et normalt kosthold får en i seg ca 90g protein på en dag.

 

En måleskje fra proteinfabrikken rommer omlag 30g.

 

Mye forskning tyder på at kroppen ikke klarer å ta opp mer enn dette, så en fin måte å blande shaker på, er å blande én strøken måleskje med ønsket mengde melk.

 

Jeg syns 2,5dl melk er drøyt lite, men det er jo smak og behag. Ofte bruker jeg så mye som en halv liter. Ser ikke noe stress i det :)

Lenke til kommentar

Det skulle la seg gjøre.

Men da må vi dele opp guiden i 3 kanskje. (undergrupper)

rik

student

superfattig.

___________________________________

Det er noen sprekker i kvaliteten her,

Er det verdt 400kr mer for 2 gram mindre fett pg kg protein osv.

 

Skal se om vi ikke klarer å få laget en sånn snart.

Endret av War
Lenke til kommentar
Det skulle la seg gjøre.

Men da må vi dele opp guiden i 3 kanskje. (undergrupper)

rik

student

superfattig.

___________________________________

Det er noen sprekker i kvaliteten her,

Er det verdt 400kr mer for 2 gram mindre fett pg kg protein osv.

 

Skal se om vi ikke klarer å få laget en sånn snart.

Hadde vært kjempe fint. har lest litt her og der men blir bare surr er noe jeg er redd for å begynne med... Har begynnt å pumpe igjen.. men lurer på hvordan jeg skal trene for å bruke dette. hva jeg skal ta osv.. så vil jeg ned 5 kg...Med andre ord aner absolutt ingen ting så en omfattende guide hadde vært kjempe fint om noen kunne lage i en egen sticky tråd..

 

Om det og kunne tat med generelt kostohold når og hva osv hadde det vært fint. :)

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

skal du ned ett par kilo? spis masse sunt som er lite fett i, altså ca 6-7 måltider daglig. Så forbrenningen øker. Men når du trener så går du opp i vekt pga. musklene, du kan evt. sette deg i en sauna med masse klær på og etterpå springe på tredemølle med masse klær på, push deg selv. Du skal gå ned i vekt relativt fort da.

Lenke til kommentar
Jogg 30 minutt / 1 time før du spiser frokost, slik du får satt fart på forbrenningen. Tror det skal fungere bra :)

har nok ikke sjangs til å stå opp 1.5-2 timer før jeg skal på skolen:( Men vil ned litt... har for høy fettprosent synes jeg selv.... er 175 og veier 80kg..

Lenke til kommentar
skal du ned ett par kilo? spis masse sunt som er lite fett i, altså ca 6-7 måltider daglig. Så forbrenningen øker. Men når du trener så går du opp i vekt pga. musklene, du kan evt. sette deg i en sauna med masse klær på og etterpå springe på tredemølle med masse klær på, push deg selv. Du skal gå ned i vekt relativt fort da.

spisingen fikser jeg, men badstue og jogge med masse kllær blir nok litt vanskelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...