phax Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Hei, jeg har et lite spm: Hvor lang tid og hva må jeg gjøre for og få frem magemusklene? Du må trene og spise riktig. Hvor lang tid er det umulig å svare på da dette varierer fra person til person alt ettersom hva utgangspunktet ditt er. Søk, det er skrevet uendelig mye om dette her på forumet. Endret 4. august 2009 av phax Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) For min del så har jeg hatt ett sunt, variert kosthold med noe søtsaker og jeg har tatt av ca 8-12 centi på fire måneder. (har ikke eksakt tall da jeg ikke målte meg når jeg starta. Men har gått ca på centimetern i uka nå.) Endret 4. august 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Noen som vet om noen gode øvelser med vekter? Helst fra YouTube Lenke til kommentar
JUL Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Du kan jo ta en titt på: Teknikktråden, med filmer Veiledning for nybegynnere Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Etter 3 harde turer på syklen, 4.5, 6 og 2.8mil(85% snittpuls på denne turen), tenkte jeg å ha en rolig tur i et forsøk på å sykle etter puls, holde meg innenfor 70-79%. Dette må være den deiligste turen jeg har hatt noen gang, bakken hjem er i overkant hard til det ennå men holdt pulsen på max 84% opp hele, i overkant av 100 stigningsmeter. Dette er kun min andre tur med pulsklokke, og jeg har ikke funnet min maxpuls, bare tatt utgangspunkt i 200. Et moro leketøy og det skal utforskes mer utover høsten. Forresten, noen som har en god side der en kan lese om de forskjellige pulssonene? Titta litt på wikipedia men finner ingenting :\ Edit2: jeg fant jeg fant: http://en.wikipedia.org/wiki/Heart_rate Endret 7. august 2009 av Sink Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hvor får man kjøpt et greit startsett med manualer? Og hvor mye bør jeg starte med, når jeg forsøker å styrke armene/senene etter en senebetennelse? Hvilke øvelser? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 får kjøpt manualer på alle sportsbutikker. Startsettet går vel opp til ca. 15kg tror jeg. og du burde begynne lavt for å lage en basis på musklene før du presser deg oppover. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hva betyr lavt? <5kg? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ikke start med å ta 5 repitisjoner alt du har (5rm), ta heller 10 - 15 med passe vekt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 jeg starta på 10 som basis med 10rep 3runder. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Noen som vet om noen motiverende tekster/videoer som hjelper på de dagene du ikke engang orker å tenke på å starte på økta? Da tenker jeg ikke på sånne positiv tenking- eller "transformasjons"-tekster. Heller tekster som er litt røffere. Tekster som formidler samme budskap som sersjanten i FullMetalJacket, for de som har sett filmen. For de som ikke har sett filmen; jeg trenger motivasjon noe ala en sersjant som skriker at du er udugelig. Det finnes nemlig dager hvor jeg kan bli over gjennomsnittlig lat Endret 11. august 2009 av -MK- Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Noe sånt? her er det også noen sitater/ordtak. http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=3411.30 Endret 11. august 2009 av Sno Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har komen 4 veker ut i ryp, og skulle begynne på 2. økta på onsdag, men idag på fotballtrening klarte eg å få kneskola ut av ledd, og det førte til at leddbånda sleit med seg ein del av beinet i kneet. Dermed må eg ha gips på foten i minst 6 veker. Kan ikkje belaste og vri foten eller noko sånt. Eg vil ikkje gå 6 veker utan å gjere ein shit, så eg lurer på om nokon kunne anbefale meg noko å gjere. Kan og vil trene rygg, bryst, biceps, triceps, skuldrar, "vinger", og mage. Kanskje forarmane? (Der under albogen). Høgrefoten får nok trening av og gå på krykker og hinke. Kva skal eg gjere? Hadde vore evig takknemlig for svar, slik at eg slepper og gå fullstendig på veggane her.. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Noen her som kan anbefale meg energidrikker som rett og slett funker ? Som forbrenner ekstra osv... ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Finnes ikke, energidrikker tilfører energi og ikke motsatt som du er ute etter.. Anbefaler vann. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Får ikkje registrert meg på treningsforum.no. Eine punktet må eg skrive inn nokre fargar. "Hvilke ord er lik ordets farge" Blå Grå Orange Grønn Vel, eg har skreve inn Blå rød rosa gul i alle mulige format, med og uten komma. Kva er dette for eit idiotisk system? Endret 12. august 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Prøv å oppdater siden. Istedet for å skrive ned fargene måtte jeg svare på hvor mange sider en kvadrat har. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Får ikkje registrert meg på treningsforum.no. Eine punktet må eg skrive inn nokre fargar. "Hvilke ord er lik ordets farge" Blå Grå Orange Grønn Vel, eg har skreve inn Blå rød rosa gul i alle mulige format, med og uten komma. Kva er dette for eit idiotisk system? Haha.. les gjennom den setningen en gang til du! Du skal kun skrive det ordet som er lik ordets farge, altså i dette tilfellet "blå." Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Får ikkje registrert meg på treningsforum.no. Eine punktet må eg skrive inn nokre fargar. "Hvilke ord er lik ordets farge" Blå Grå Orange Grønn Vel, eg har skreve inn Blå rød rosa gul i alle mulige format, med og uten komma. Kva er dette for eit idiotisk system? Haha.. les gjennom den setningen en gang til du! Du skal kun skrive det ordet som er lik ordets farge, altså i dette tilfellet "blå." Oja, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå