Freddy K Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hei. Nå har jeg begynnt å små trene litt. Programmet er veldig kort, men jeg tror det er ganske effektivt. Målet mitt er og bli litt mer goodlooking før skole start og mer fokus på magemuskaltur og kondis siden armene ikke er så små fra før.. - Hoppetau i 3 minutter 25 Situps - Hoppetau i 3 minutter 25 Situps dette er det samme helt til jeg har nådd 100 situps. Er dette effektift? Og siden det er så utrolig kort program trenger jeg å passe veldig obs på proteiner o.s.v? Jeg hadde blitt utrolig glad om noen kunne tilføye programet mitt noen øvelser/endringer Takk på forhånd Anbefaler deg å ta en titt på linken i signaturen min "Guide til magetrening". Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 angående magetrening, vil dette være en fin måte å trene magen på? http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=958 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 noen som vet om en bra treningsbok som viser hvordan du gjør øvelsen og som har treningsprogram som du kan følge og kanskje diet ? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Velg ønsket muskelgruppe og ønsket øvelse: http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 angående magetrening, vil dette være en fin måte å trene magen på? http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=958 Det er klart du trener magen hardt og vil oppleve at det brenner og du blir støl med de øvelsene. Men det er ikke funksjonell magetrening! Tenk over hva magemusklene (core) har til oppgave: nemlig å stabilisere overkroppen mot beina. Dette skjer hovedsakelig i en oppreist stilling. Funksjonelle mageøvelser er forskjellige plankeøvelser (Lang planke, en-arms, ettbeins, enarms og ettbeins samtidig, vending, plankepushup), pallof press, chop and lift og liknende øvelser. De aller fleste av oss sitter fremoverbøyd store deler av dagen, og trenger ikke å trene akkurat den samme bevegelsen enda mer. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Knebøy og mark er vell bra til kjernemusklaturen i magen? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Fronbøy er enda bedre for magen, fordi i frontbøy sitter du mer oppreist slik at magen får mer og ryggen mindre. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 hvilke ryggøvelser er gode 'motvekter' til magemuskler, og hva er bra å bruke mot brysmuskler, for å ikke få en dårlig kropsholdning? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Pull-ups og stangroing. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 hvilke ryggøvelser er gode 'motvekter' til magemuskler, og hva er bra å bruke mot brysmuskler, for å ikke få en dårlig kropsholdning? Markløft-øvelser og ro-øvelser er fine øvelser der For å unngå fremoverroterte skuldre, bør du trene øvelser som bred roing til bryst, samt strekke brystmusklene. Det er viktig å huske på at latissimus dorsi ("lats") også fremoverroterer skuldrene. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 hvilke ryggøvelser er gode 'motvekter' til magemuskler, og hva er bra å bruke mot brysmuskler, for å ikke få en dårlig kropsholdning? Hvis du trener etter et program noen profesjonell har satt opp som stronglifts, Ryp osv. Får du nok god balanse og bedre holdning Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 noen som vet om en bra treningsbok som viser hvordan du gjør øvelsen og som har treningsprogram som du kan følge og kanskje diet ? Starting Strength, av Mark Rippetoe. Kan minne om Stronglifts 5x5 Trening er digg. Og det er jaggu ikke feil å komme hjem til en liter eller to med helmelk og noen bananer, og så mekke seg laks, scampi og ris, med litt kaninfor ved siden. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ser virkelig ikkje poenget med all heilmjølka, er jo bare mykje unødvendig fett. Holder fint med ein porsjon feit laks. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Enig, melk er for barn, eldre man blir dårligere blir kroppen til å bryte ned emzynene og værre blir melk for kroppen. (laktose) I livets beste alder og drikke melk er bare tull. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvis jeg er 17år, sliter med å holde proteinbehovet og kalorioverskudd, er ikke melk en sinnsykt bra ting da? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg hadde heller satsa på gainer eller proteinpulver. Samme protein, bare du slipper mye av avfallstoffene som er i melka. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Kan jo drikke skumma eller lett hvertfall. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 avfallstoff? Når ble melk farlig? Får jo ikke kalsium og andre mineraler fra disse tilskudden, pluss det er dyrt. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Melk kan faktisk være farlig viss man får for mye av det. Sier ikke at du skal droppe å drikke melk, men det finnes en mellom ting. Du får i deg nok kalsium og mineraler gjennom annen mat du spiser og du kan faktisk få for mye kalsium i kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå