phax Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Bruker man ett minutt på hvert supersett og to minutters pause mellom så burde det bli ganske nøyaktig en times trening. Sett at man klarer holde det tempoet gående, noe man neppe gjør.. Så ganske heftig ut. Litt skeptisk til at det ikke er lagt opp til noen form for progresjon i programmet. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Trenger nytt protein nå. 90+ fortsatt å anbefale? Ingen "bedre" per pris? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Du kan sjekke x-life.no, x-24 ligger på 455kr/2.5kg, samme som 90+ fra ej-shop.no. X-life krever ikke frakt på bestillinger over 500kr, og har heller ikke oppkravsgebyr. Prisen du ser, er prisen du betaler når du henter pakken. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Men X-Life-proteinen var kun ca. 80 % protein per mengde pulver. Så de hadde en med 90 % og med blandingsforhold 50:50 kasein:myse (som visstnok skal være det optimale), men denne kostet 1700 kr for 6 kg (litt for dyrt). Så foreløpig "leder" 90+ fra proteinbutikken (er billigere enn EJ-shop). http://proteinbutikken.no/VarevisningDetal...at=33&grp=2 Noen som vet hvor er billigste med 50:50 myse:kasein er? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 har ikke lest gjennom hele tråden, så jeg bare spør: hvilket zma er billigst/best? er det noe forskjell på merkene? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Har ikke så mye å si hva du velger mtp kvalitet, går omtrent bare på pris. X-life sitt er billigst. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Trenger hjelp med litt gainere, siden dette her er første gangen jeg skal kjøpe kosttilskudd så har jeg null peiling på dette. ER dette her en grei gainer? http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=1854 Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 har ikke lest gjennom hele tråden, så jeg bare spør: hvilket zma er billigst/best? er det noe forskjell på merkene? Nei, det er strengt tatt bare en blanding av sink, magnesium og vitamin B6 så alle fungerer nok ganske så likt. Effekten kan vel diskuteres, de fleste kommenterer at det hjelper på søvnen noe som er naturlig med tanke på at det inneholder magnesium, men da kan man liksågreit bare kjøpe magnesiumstabeletter til 1/4 av prisen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sink og magnesium..? Regner med det er snakk om i små doser? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Sink og magnesium..? Regner med det er snakk om i små doser? Fra x-life sin type, innhold 2 kapsler: Magnesium aspartate 180mg sink monomethionine og aspartate 12mg (Vitamin b6 pyridoksinhydroklorid 4,1mg) er det små doser? Eller var du i det spøkefulle hjørnet og tenkte på større metallklumper? Endret 25. mai 2009 av Sir-Andy Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vitamin B6 4 mg, Sink 12 mg, Magnesium 170 mg i en dagsdose på 3 kapsler. Hentet fra TN sin variant. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Heheh oki Eller var du i det spøkefulle hjørnet og tenkte på større metallklumper? Delvis Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Heheh oki Eller var du i det spøkefulle hjørnet og tenkte på større metallklumper? Delvis hehe, var det jeg tenkte. Men er verre om du skal spise en boks med mais. Det blir litt hardt for tennene Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Når man trener styrke, så trener man nervesystemet også. Det vil si jo flere muskelfibre du klarer å aktivere på hvert løft. Fører dette til at kroppen sender ut mere testosteron? så du får bedere progresjon med bedere nervesystem? Endret 25. mai 2009 av Sno Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er det nervesystemet som ene og alene bestemmer hvor mange muskelfiber som blir aktivert..? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som har opplevd å få ekstreme magesmerter av proteinpulver? Tok det igår kveld etter trening, og merket store smerter idag (på skolen ) Har hendt én gang før, og det var dagen etter proteinshake også. Er det bare tilfeldig, eller har pulveret noe med saken å gjøre? Btw, fant en lignende post på treningforum.no hvor fyren ble anbefalt protein isolete, kan det hjelpe? Tar proteinpulver med melk btw Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kan hende du er følsom for melk generellt sett? Er jo endel som har problemer med det. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kan hende du er følsom for melk generellt sett? Er jo endel som har problemer med det. Har aldri vært følsom for melk før, og spesielt i når jeg startet å trene hev jeg på med melk som bare det. Fyller tho' shakene mer med melk enn før, men skjønner ikke at det kan være et problem når jeg ikke drikker så mye av det som før. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som har opplevd å få ekstreme magesmerter av proteinpulver?Tok det igår kveld etter trening, og merket store smerter idag (på skolen ) Har hendt én gang før, og det var dagen etter proteinshake også. Er det bare tilfeldig, eller har pulveret noe med saken å gjøre? Btw, fant en lignende post på treningforum.no hvor fyren ble anbefalt protein isolete, kan det hjelpe? Tar proteinpulver med melk btw Kan være laktoseintolleranse eller noe kanskje? Hvilket pulver bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå