Ciryaher Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ta på deg en ryggsekk. Blir i alle fall billigere enn å dra på treningsstudio Hvis du tar deg ut, så pass på å ta en dag pause og heller tren en annen muskelgruppe. Er restitusjonen du blir sterkere av.. men det visste du vel. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hva med å bare begynne å trene på treningsstudio? Orker ikke, mye bedre å ta 20 for hver gang jeg dør i cs! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hva med å bare begynne å trene på treningsstudio? Orker ikke, mye bedre å ta 20 for hver gang jeg dør i cs! Må skuffe deg der, er nok ikke mye bedre. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 TA mange uten vekter, 2 dager etter legger du på 1 kg, og sånn holder du på. Blir det tungt gå ned i rep. (kan gå helt ned til 3 rep, men ta flere sett da. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er mange som sier at taekwondo er en dame sport og ikke noe ordentlig kampsport, du lærer ting som du ikke kan bruke på gata osv. det er ikke noe bra hvis du skal bruke det i en skikkelig slosskamp, det er ikke karate heller. grunn: du lærer ikke å sloss men du lærer spesielle teknikker å slå/blokkere og lignende. de teknikkene du lærer er ubrukelige. WTF!? På Taekwondoo og karate skal man ikke lære å sloss, men å forsvare seg. Og: Jo, det virker. Sosai Masutatsu Oyama (Grunnlegger av Kyokoushinkai) sloss mot bjørner og okser med nevene, han drepte også 2 okser med bare nevene. En kamp mellom Bruce Lee og Ronnie Coleman eller Lou Ferrigno hadde resultert i at Lee hadde vunnet. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Seff hadde Lee vunnet, det er ikke styrken eller størrelsen som har noe å si når man sloss..Det som har noe å si er om man kan det eller ikke! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Må skuffe deg der, er nok ikke mye bedre. Det spørs vel i kva grad han prioriterar treninga. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har det stor effekt å ta kreatin alene, eller MÅ man ta det med protein? Har funnet ut at jeg ikke tåler de protein-shakene..Kaster opp som faen og klarer ikke ta det.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kreatin reagerer sterkest i kombinasjon med raske karbs, sier word on the street. Proteinet er ikke så vesentlig i kreatin-sammenhengden, tror jeg. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jepp. derfor det er d-pinitol i nye kreatinen fra TN. Så slipper man ta det med karbs for best effekt. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Opptak av kreatin avhenger i stor grad av insulinnivået i blodet. Derfor vil det være positivt å ta det sammen med raske karbohydrater. Samtidig er kreatin ganske følsomt for syre, og det bør derfor ikke tas sammen med et måltid, eller med sure drikker som f.eks. appelsinjuice. Så kan man spørre seg selv hvorfor man bruker kreatin. Vil du bli stor? Da fungerer kreatin bra. Men hvordan skal man klare å bli stor uten tilstrekkelig bra næring? Vel, ting fungerer sammen, og det er hevet over enhver tvil at protein og kreatin ofte er en god kombinasjon. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har sett på recent pic post og ser at mange av dere som driver å tar div pulver er unge(>18-19år) er det så lurt å ta dette da? Kroppen er jo ikke ferdigvokst naturlig med det første. Og no effence men mange av dere er ganske spinkle og tynne på tross av heftige mirakelkurer og ja jeg kommer med utsagn uten kunnskap liggende bak Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Alle med en imponerende fysikk bruker proteinpulver. Uansett hvor spinkel man er kan man bli sterk, bare se på f.eks Frank Zane (at Frank Zane var en boler er uvesentlig i dette tilfellet, med tanke på at de fleste andre bodybuildere også er/var bolere). Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Alle med en imponerende fysikk bruker proteinpulver. Uansett hvor spinkel man er kan man bli sterk, bare se på f.eks Frank Zane (at Frank Zane var en boler er uvesentlig i dette tilfellet, med tanke på at de fleste andre bodybuildere også er/var bolere). Hehe sitter her og snakker så glemmer jeg lillebroren min som er seriøs skiløper og bruker det Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Kommet hjem fra hyttetur nå, var med dama og familien hennes, var skikkelig digg og avslappende! Skal bli så digg og begynne å trene fra i morgen igjen Ikke bruke Taekwondo på gata?? Skal se en som står på beina etter et pushkick i brystet eller et hestespark ( dwitchagi ) relative enkle spark med masse masse kraft i Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 kom hjem i dag jeg også, masse ski gåing, dro pulk og måkka masse snø. Go grei trening Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg trener 2 ganger i uka.. leste en artikel for litt siden ang. hvor mange ganer som var nødvenigg å trene å der stod det at det ikke var nødvdenig å trene mer enn 2 ganger i uka for å holde seg i from... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 3 ganger i uka for progresjon er vel det folket sier... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 det kan hende ja, er ikke sikker, bare noe jeg leste.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 3 ganger i uka for progresjon er vel det folket sier... Oi Pr idag trener jeg bare engang i uka! Har gym også da men! Men idag så er jo været bra, så en joggetur skal vel prøves da! Er det ikke slik at 15min øker kondisjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå