Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du forklare litt nærmere, hva er det med insulin og hgh som forårsaker dette?

 

Betviler ikke det du sier altså, er bare nysgjerrig. :)

 

Det som ofte blir sagt er at Growth Hormone forstørrer organer etc. og dermed får magen til å "bule" mer ut. Noe studier har jeg ikke klart å finne på dette og andre mener at disse magene også kan komme av syk overspising over lengre tid på bulk.

 

Tror King Kamali sa noe sånt som at det ikke er HGH som er årsaken til magene, men Insulin fordi proffene må spise masse karbo pga. deres svært høye insulinproduksjon. Han mente dette igjen førte til magene.

 

Du kan søke litt på gh-gut etc. hvis du er interessert i mer info.

 

Forferdelig hvordan kroppsbygging har utvilket seg :(

 

pregnantronnie5wi.jpg

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Fikk nettopp vite av fetteren min at jeg holder stangen feil i knebøy. Jeg holder den oppå skuldrene/på nakken nesten, noe han mener er feil og det er en perfekt måte å ødelegge ryggen. Jeg skal holde den på skulderbladene på en måte, med armene/skuldrene som holder den oppe. Men altså ikke OPPÅ skuldrene. Synes det var veldig rart.

 

Kan noe finne en video hvor dette er vist ganske godt, finner nemlig ingen.

Lenke til kommentar

Ingen av delene er direkte feil. Da jeg trente knebøy så foretrakk jeg å ha stanga høyt plassert på trapezius. Jeg prøvde å plassere stanga lavere, men fikk vondt i skuldrene fordi overarmene ble presset bak. Dessuten føltes det som at stanga skulle falle av. Dog handler dette om personlig løftestil så du må bare prøve ut begge delene og se hva som funker.

 

http://stronglifts.com/correct-bar-placement-on-squats/

Endret av awkward
Lenke til kommentar

Hei folkens. Skal nå begynne å trene litt. Jeg og en venn har skaffa oss litt utstyr.

Det her er hva vi har av treningsutstyr:

 

 

89809.jpg

 

 

 

 

091329_1_kv.jpg

 

 

 

Og en stor bra 3d-mølle. Med masse forskjellige løpe program.

 

Tips til mest mulig effektiv trening? Først og fremst for å få større muskler. Men også forbedre litt på kondisjon. Er 15 år. 180 cm lang og 65 kilo.

 

Takker for tips!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...