Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Ahh, ok. Takk for info. :)

 

Var ikke så verst dyrt for spesialoppfølging sånn egentlig, men kan jo begynne selv.

Hvor er de oppdaterte artiklene om eksplosivitet? Jeg så han Børge poste de et sted på forumet, men lenkene virker ikke.

Hvis du har råd og lyst til å få spesialoppfølging av Fagerli, så for all del gjør det. Da er du hvertfall sikret resultater, og får oppfølging i den typen trening du trenger for å bli en bedre keeper. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får "mer for pengene" om man først trener etter kunskapen på forumet og artiklene og når du møter veggen, ikke kommer noen veg kjøper spesialoppfølging. Da vil du få mye nyttig spesifik hjelp til å komme videre, mens om man bare kjøper med en gang og ender opp med de resultatene du ville ha fått uansett.

Lenke til kommentar

Skal ha egentrening i gymmen i morra, vi kan trene med vekter, men siden 99% av alle i klassa skal ta benk og knebøy så dropper jeg det å kjører med kroppsvekt istede. Vi skulle trene for en sport og jeg valge svømming. Sitter nå å grubler på repsa. Hvor mange skal jeg kjøre? Vurdere å kjøre så mange jeg klarer x3 på mange av øvelsene.

Dette hadde vært lett viss jeg skulle trene med vekter, men det blir bare surr så det gidder jeg ikke. Er ganske ny på kroppvekttrening så setter pris på litt hjelp :thumbup:

Her er øvelsene minne:

 

Push ups 30-40x3?

 

Drepere 15x3

 

Omvendt roing 20x3

 

Tricepsdips fra ribbevegg x3

 

Planken x3

 

hoppende knebøy x3

 

Og her trener jeg eksposivt eller er det utholdenhet?

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke hjelpe deg. Men du må huske at det finnes forskjellige svømmeøvelser. Alt fra 50m til flere kilometer, så "svømming" kan bli litt generelt. "Kortdistansesvømming" (med eksplosivitet og hurtighet) eller "langdistansesvømming" (med vekt på utholdenhet) er jo veldig ulikt.

 

Skal ha egentrening i gymmen i morra, vi kan trene med vekter, men siden 99% av alle i klassa skal ta benk og knebøy så dropper jeg det å kjører med kroppsvekt istede.

Så typisk det.

15 gutter står samlet rundt vektstangen for å måle penisen sin i høyest vekt. Folk drar på alt for mye, og siden alle står og ser på ender det med at folk maks tar 5-10 løft i løpet av gymtimen. :p

Lenke til kommentar
Skal ha egentrening i gymmen i morra, vi kan trene med vekter, men siden 99% av alle i klassa skal ta benk og knebøy så dropper jeg det å kjører med kroppsvekt istede. Vi skulle trene for en sport og jeg valge svømming. Sitter nå å grubler på repsa. Hvor mange skal jeg kjøre? Vurdere å kjøre så mange jeg klarer x3 på mange av øvelsene.

Dette hadde vært lett viss jeg skulle trene med vekter, men det blir bare surr så det gidder jeg ikke. Er ganske ny på kroppvekttrening så setter pris på litt hjelp :thumbup:

Her er øvelsene minne:

 

Push ups 30-40x3?

 

Drepere 15x3

 

Omvendt roing 20x3

 

Tricepsdips fra ribbevegg x3

 

Planken x3

 

hoppende knebøy x3

 

Og her trener jeg eksposivt eller er det utholdenhet?

Vel, når du beveger deg over så mye som 20 reps så trener du godt med utholdenhet, men du blir selvfølgelig også sterkere av f.eks armhevinger. Eksplosivitet har egentlig ikke så mye med antall reps å gjøre, men at du løfter raskt, eller rettere sagt så raskt som du klarer. Bruker du 2 sekunder på å få opp 1RM i benkpress så har løftet tatt lang tid, men likevel vært eksplosivt, i og med at du løftet så raskt som mulig ;)

Så typisk det.

15 gutter står samlet rundt vektstangen for å måle penisen sin i høyest vekt. Folk drar på alt for mye, og siden alle står og ser på ender det med at folk maks tar 5-10 løft i løpet av gymtimen. :p

Det var en tid jeg var den svakeste i klassen, og nå er jeg den sterkeste. Det er ingen tvil om i hvilket tilfelle det er mest morsomt å måle penis ;)

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt over noe..

 

Når jeg begynte med arnoldpress og trener viste meg åssen jeg skulle gjøre det for første gang, så brant det skikkelig i skuldrene. Men etter ca. 2 gang merker jeg ikke at det brenner lenger, nesten som skuldrene ikke aktiveres, selvom jeg vet åssen man gjør øvelsen, merker bare jeg blir sliten lissom, men vil også merke den følelsen at jeg vet jeg har trent skuldrene om dere skjønner?

Lenke til kommentar

Dessuten bør det nevnes at svie og blodgjennomstrømning på ingen måte er tegn på ei god økt. Baseløftene er noe av det beste til å bygge styrke og masse, men det svir aldri når man trener dem pga. varierende belastning på muskulaturen gjennom løftet. Med isolasjonsøvelser er det omvendt. Du arbeider kun noen få muskler, gjerne med lik belastning gjennom hele bevegelsesbanen og går fra full strekk til full kontraksjon, og oppnår dermed pump og svie. Så lenge som du klarer å øke vektene på de øvelsene du trener (forutsatt at det er gode øvelser) så fortsett med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...