Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Knebøy har jeg personlig nedprioritert, og tar det derfor sist. Jeg kjører mandag+tirsdag og fredag+lørdag, men føler ikke at den lille overlappingen er et problem egentlig. Litt redd for at biceps blir for mye utslitt på økt 1 (roing), men det har gått veldig bra hittil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes at knebøy virker som den "beste" øvelsen, den man sliter kroppen aller mest ut på og den som trener flest musklet etc. Pulsen er høy og jeg svetter skikkelig etter jeg har tatt knebøy. Kjenner at jeg virkelig trenger hvilen frem til neste sett.

 

Ellers synes jeg ikke benk er så hard i forhold til markløft og knebøy, ikke på samme måten. Mye mindre "heavy" liksom.

Lenke til kommentar

Markløft er min favoritt. Men det er smak og behag.

 

Jeg oppdaget noe rart med dette programmet, skal jeg kjøre 1x5 i markløft. Syns det var litt for få reps jeg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Workout A

Squat 5x5

Bench Press 5x5

Inverted Rows 3xF

Push-ups 3xF

Reverse Crunch 3x12

 

Workout B

Squat 5x5

Overhead Press 5x5

Deadlift 1x5

Pull-ups/Chin-ups 3xF

Prone Bridges 3x30sec

Lenke til kommentar

Okai, kjører 5x5 jeg. Jeg har løftet ganske lenge nå så tror ikke det blir noe problem.

 

Også skal jeg kjøre det sånn her viss jeg ikke har missforstått

 

Uke 1

 

Tirsdag: A

Torsdag: B

Lørdag: A

 

Uke 2

 

Tirsdag: B

Torsdag: A

Lørdag: B

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Jeg vil si han bør holde seg borte fra ting som gjør vondt. Hvis han kjenner smertene igjen, holder han seg borte fra den øvelsen som gjorde det.

 

Hvis det er symtomer på senebetennelse ville jeg vært veldig forsiktig, og ikke gjort noe som gjør vondt. Har hatt det selv, og det er et jævelskap å bli kvitt det, når det først har satt seg.

Lenke til kommentar

Når militæret løfter et eller annet så sitter de ikke, og de får hvertfall ikke hjelp fra et stativ, så jeg aner ikke hvilken øvelse du snakker om :tease:

 

Nei, farlig er det ikke, men det er definitivt ikke noe som skal skje. Smithmaskinen tvinger armene inn i en unaturlig bevegelsesbane, så det kan være årsaken. Prøv å bruk fristang, enten sittende eller stående.

Endret av awkward
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp hatt to store blunder.

 

Skjønner ikke hva som skjer med meg. Har trent i dag, og spist en del. Jeg ble helt sinnsykt trøtt når jeg kom hjem etter trening, og trøtt igjen etter jeg spiste middag.

 

Får ikke gjort noe som helst, pga jeg er så trøtt og sovner med en gang jeg begynner å gjøre noe.

 

Tror dette har noe med insulinfølsomhetsgreien å gjøre. Men om jeg må begynne å kjøre lav-karbo selv på bulk blir det vanskelig å få i seg nok kcal.... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...