2bb1 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Knebøy har jeg personlig nedprioritert, og tar det derfor sist. Jeg kjører mandag+tirsdag og fredag+lørdag, men føler ikke at den lille overlappingen er et problem egentlig. Litt redd for at biceps blir for mye utslitt på økt 1 (roing), men det har gått veldig bra hittil. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg synes at knebøy virker som den "beste" øvelsen, den man sliter kroppen aller mest ut på og den som trener flest musklet etc. Pulsen er høy og jeg svetter skikkelig etter jeg har tatt knebøy. Kjenner at jeg virkelig trenger hvilen frem til neste sett. Ellers synes jeg ikke benk er så hard i forhold til markløft og knebøy, ikke på samme måten. Mye mindre "heavy" liksom. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Markløft er min favoritt. Men det er smak og behag. Jeg oppdaget noe rart med dette programmet, skal jeg kjøre 1x5 i markløft. Syns det var litt for få reps jeg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Workout A Squat 5x5 Bench Press 5x5 Inverted Rows 3xF Push-ups 3xF Reverse Crunch 3x12 Workout B Squat 5x5 Overhead Press 5x5 Deadlift 1x5 Pull-ups/Chin-ups 3xF Prone Bridges 3x30sec Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Går utifra de mener 1 sett med 5 repetisjoner. Sikkert kun ett sett for å ikke rævkjøre korsryggen fullstendig tidlig i treningsprogrammet. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Okai, kjører 5x5 jeg. Jeg har løftet ganske lenge nå så tror ikke det blir noe problem. Også skal jeg kjøre det sånn her viss jeg ikke har missforstått Uke 1 Tirsdag: A Torsdag: B Lørdag: A Uke 2 Tirsdag: B Torsdag: A Lørdag: B Endret 19. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nja. Kanskje heller: Uke 1: Tirsdag: A Torsdag: B Lørdag: A Uke 2: Tirsdag: B Torsdag: A Lørdag: B Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 yes, mente sånn. Glemte å føre på uke 2 Da kjører jeg igang til lørdagen. Hvirka som et bra program, kameraten min anbefalte meg det også. Takker for hjelp Lenke til kommentar
gnav Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har et dilema. Jeg har blitt innkalt til Grensevakten i sommer. Skal jeg følge planen og starte på en deff nå og fram til sommeren, eller bare bulke som faen til jeg reiser opp? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Min treningspartner fikk smerter i venstre håndledd sist trening. Bør han roe ned eller bare slutte totalt med belastning? Lenke til kommentar
gnav Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg vil si han bør holde seg borte fra ting som gjør vondt. Hvis han kjenner smertene igjen, holder han seg borte fra den øvelsen som gjorde det. Hvis det er symtomer på senebetennelse ville jeg vært veldig forsiktig, og ikke gjort noe som gjør vondt. Har hatt det selv, og det er et jævelskap å bli kvitt det, når det først har satt seg. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er hovedsaklig på benk det gjelder. Skal han bare ikke ta benk til han kjenner at det ikke lenger gjør vondt når han gjør det? Lenke til kommentar
gnav Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ja. Når han tar benkpress neste gang kjenner han etter og kutter ut hvis det gjør vondt. Deretter er det bare å holde seg unna til det går greit å ta benkpress smertefritt igjen. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er hovedsaklig på benk det gjelder. Skal han bare ikke ta benk til han kjenner at det ikke lenger gjør vondt når han gjør det? kanskje han burde starte å løfte med håndleddsband. Sånt band du surrer rundt håndledde så det bli støttet opp. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvor får man kjøpt dette? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tror du får kjøpt det i de fleste sportsbutikker, eller så kan du kjøpe fra www.kappi.no Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Sjekk nå for all del at han har riktig teknikk på grepet. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg får litt vondt jeg også, men er ikke sånn at jeg ikke greier å fullføre. Vi prøver begge å holde håndleddet rett under stangen, og ikke å bøye håndleddet bakover. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hver gang jeg tar militærpress sittende i smith maskin hører jeg knekk i skuldrene hver gang stanga går ned.. er det farlig? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Når militæret løfter et eller annet så sitter de ikke, og de får hvertfall ikke hjelp fra et stativ, så jeg aner ikke hvilken øvelse du snakker om Nei, farlig er det ikke, men det er definitivt ikke noe som skal skje. Smithmaskinen tvinger armene inn i en unaturlig bevegelsesbane, så det kan være årsaken. Prøv å bruk fristang, enten sittende eller stående. Endret 22. mars 2009 av awkward Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har nettopp hatt to store blunder. Skjønner ikke hva som skjer med meg. Har trent i dag, og spist en del. Jeg ble helt sinnsykt trøtt når jeg kom hjem etter trening, og trøtt igjen etter jeg spiste middag. Får ikke gjort noe som helst, pga jeg er så trøtt og sovner med en gang jeg begynner å gjøre noe. Tror dette har noe med insulinfølsomhetsgreien å gjøre. Men om jeg må begynne å kjøre lav-karbo selv på bulk blir det vanskelig å få i seg nok kcal.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå