Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Denne diskusjonen hiver jeg meg ikke inn i, men jeg betaler ca 1100 for 4kg protein. Dette er scitec nutrition sitt protein som inneholder 100g gram fett per bøtte, men det smaker veldig godt å er enda ikke lei etter 4 bøtter. Å betaler heller ikke porto.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne diskusjonen hiver jeg meg ikke inn i, men jeg betaler ca 1100 for 4kg protein. Dette er scitec nutrition sitt protein som inneholder 100g gram fett per bøtte, men det smaker veldig godt å er enda ikke lei etter 4 bøtter. Å betaler heller ikke porto.

Det hørtes ganske dyrt ut. Hvor kjøper du dette? er det vanlig myse?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva skal dere som trener spise på tg?

Selv har jeg kjøpt en eske MealTech og skal drikke vann.

Vann og brød. Fattigmannskost på meg. Etter en prat med legen i dag, kan det hende jeg legger all form for kosttilskudd på hylla. Lang historie, kommer i morgen.

Lenke til kommentar
Denne diskusjonen hiver jeg meg ikke inn i, men jeg betaler ca 1100 for 4kg protein. Dette er scitec nutrition sitt protein som inneholder 100g gram fett per bøtte, men det smaker veldig godt å er enda ikke lei etter 4 bøtter.  Å betaler heller ikke porto.

Det hørtes ganske dyrt ut. Hvor kjøper du dette? er det vanlig myse?

Kjøper det hos en kar som kjøper det i store kvanta og selger det videre, alle prisene hans ligger under og lik web-prisene.

 

dette er det jeg prater om:

http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=611

 

Prisen er kanskje litt dyr, men det er faen med verd det. I tillegg får jeg gode rabatter på alt jeg kjøper, pluss at fyren har veldig god peiling å ikke selger meg søppel som jeg ikke trenger. Å jeg betaler selvfølgelig ikke porto.

 

Men ikke kjøp dette hvis du ikke har tenkt å fortsette med det, jeg gikk tilbake til PF sin på en dunk. Jeg klarte ca halve før jeg dro og kjøpte meg en ny delite, Pf sin står fortsatt i hjørnet.

Lenke til kommentar
Man mister vel ikke muskelmasse av å bruke ThermoSyne?

Virker det å både bruke den, samtidig som man tar kreatin og proteiner?

Bli kvitt fett, mens man bygger liksom?

Ikke bruk den med kreatin på oppbyggingsfasen,

Det vil være som å fyre for kråkene, må bare spise mer pga høyere forbrenning.

 

Mister ikke muskelmasse nei.

Endret av War
Lenke til kommentar
Hva skal dere som trener spise på tg?

Selv har jeg kjøpt en eske MealTech og skal drikke vann.

Vann og brød. Fattigmannskost på meg. Etter en prat med legen i dag, kan det hende jeg legger all form for kosttilskudd på hylla. Lang historie, kommer i morgen.

jeg venter ennå på denne historien..

Lenke til kommentar
Så jeg bør heller vente til jeg er ferdig med første periode med kreatin, også bruke Thermo i pausen da?

thermosyne bruker du fra man til fre de ukene du er på fettforbrenningsprogram.

Og da bruker man ikke kreatin.

 

Når eneste målet er å gå ned i fett% .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...