Bebeluv Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du skreiv ? bak, så har da ikke peiling om du lurte på det eller svarte meg. Pull/chin ups. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hanging leg raises for mage. Søk på YouTube for video Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvilken øvelse er best for øvre rygg? helst en form for maskin Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei! Min overkropp er feil ballansert... Venstre brystmuskel er mykje større enn den høgre... Kva kan eg gjere for å få dei i ballanse igjen? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det retter seg ut, noen får bare sånn, det er liten vits i å trene 1 rep mer på den aktuelle siden osv. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei! Min overkropp er feil ballansert... Venstre brystmuskel er mykje større enn den høgre... Kva kan eg gjere for å få dei i ballanse igjen? Skjevheten retter seg ut gjennom normal styrketrening. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei! Jeg har stor motivasjon nå for å begynne treningen etter en stor og lang skade. Jeg fant ut at : Om du vil ned i vekt trekk fra 300-500 (kcal) Er dette veldig mye? Hvor lenge må jeg løpe? Hvor mange sit ups, Pushups? Please give me a lil help! Takk Lenke til kommentar
gnav Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Først må du finne ut ca hvor mye du forbrenner på en vanlig dag, f.eks. på tn.no sin kalkulator. Deretter trekker du i fra 3-500 kalorier fra ditt dagsforbruk. Dette er hvis du vil ned i vekt, vel å merke. Hvis du også vil trene utenom, kan treningsprogrammet til forsvaret være greit å følge. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) I teorien blir det : Trekk fra 500 fra mat og tren for 500 ,blir 1000 i munus, blir ca 1kg i uka ned. Men som skrevet over, du må vite kaloriene du skal trekke det ifra så du vet hvor mye du kan spise. Her er den Endret 18. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvordan måler man fett % sin? og hva er det normale å ligge på? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Med en fettklype, for eks slimguide. Forskjellige typer målinger gi forskjellige svar, så bruker man en klype så er det ikke % i seg selv som er tellende men variasjonen over tid bassert på samme målinger. For gutter er 6pac rippet ca 10% Arnold på konkurranse ca 5-6% Jenter normal ca 20% Men en gutt kan se rippet ut på 15% og andre må ned i 7-8% På en bulk er det best hormonellt å ligge på ca 12 og bulke opp til 18 så deffe ned til 12 igjen og holde seg der. Så deffer man evt ned til 7-8 om sommeren. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) takker, men hva mente du med: På en bulk er det best hormonellt å ligge på ca 12 Endret 21. februar 2009 av Sno Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei. Kanskje litt offtopic. Men tar det her, siden det ikke er så stort det jeg hadde tenkt å spørre om. Iallefall, er det noen som har linken, hvor man kunne se alle de forskjellige øvelsene, hvis man trykte for eksempel på latimus dorsi, Trapezius osv?? De illustrere det med en dude. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) takker, men hva mente du med: Skal man kjøre bulk så er det bedre å ligge på 12 i fettprosent en 6. Dvs når man deffer så stopp på 10-12 før man bulker igjen , ikke deff ned til 6-7 om man skal bulke etterpå. Sånn som denne karen kan være 8 på noen og 12 på andre. Kommer an på hvor mye av fettet som ligger mellom organene og andre plasser osv. Endret 21. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 http://www.fettprosent.no/ Er denne noe å stole på? eller må jeg til ernæringfysolog? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Den bør du ikke stole på. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 http://bodyanalyse.no/ Denne som elixia for eks bruker er ganske nøyaktig med mine fettklyper. Billigere utgaver som badevekter som elkjøp fungerer ikke bra og registrerer for eks ett glass vann du drakk som fett. Er nok bare dyre maskiner og fettklype som er tingen. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Takker for god hjelp, ble et hode klokere nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå