Ciryaher Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Neon som vet hvor i Trondheim det er mulig å få kjøpt vekter i løsvekt? Jeg skal oppdatere et treningsrom med litt stål og trenger derfor en litt selvplukk. XXL er uaktuelt. Takker for raskt svar hvis noen vet noe.. Er dessverre helt blank selv.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da er det på tide med å begynne å trene igjen. Falt ut av alt i sommerferien og har trent kun et par ganget etter det. Nå skal jeg derimot begynne igjen, og på nytt treningstudio. Jimu. Noen som er kjent med dem sitt nye konsept? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Aldri hørt om dem. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Her er nettsiden i allefall: www.jimu.no Lenke til kommentar
Matias Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
gnav Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Som hovedøvelse for øvre rygg, vil powerclean være en like god øvelse som stangroing for styrke og vekst? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Øvre rygg ville jeg gått for stangroing, nedtrekk og markløft. Kan ikke snakke på vegne av powerclean, har ikke så god peiling på olympiske øvelser, men man får ganske god funksjonell styrke av de. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 I det siste har jeg fått veldig vondt i den ene skulderen når jeg tar stangroing. Jeg kjører som regel en 5x5 variant, der stangroing er på dag 1 og 3. Chins og markløft er allerede med i programmet, da på dag 2. Det andre alternativet til stangroing vil være smal kabelroing, da det belaster skulderen mindre. Men jeg syns den er såå kjedelig. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå er jeg usikker på om dette har noe som helst å si, men har du prøvd å snu grepet? Jeg bruker underhåndsgrep når jeg stangror, og ikke vanlig grep som man bruker ved for eksempel lett markløft(noen sverger jo til styrkeløft-grep på lette vekter også, men du tar poenget..) Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå er jeg usikker på om dette har noe som helst å si, men har du prøvd å snu grepet? Jeg bruker underhåndsgrep når jeg stangror, og ikke vanlig grep som man bruker ved for eksempel lett markløft(noen sverger jo til styrkeløft-grep på lette vekter også, men du tar poenget..) kjører også undergrep når jeg kjører latsrowing... har aldri fått noe problem med skulder.. på mark kjører jeg låsegrep, uansett hvor mye kg det er vanesak Lenke til kommentar
gnav Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå er jeg usikker på om dette har noe som helst å si, men har du prøvd å snu grepet? Jeg bruker underhåndsgrep når jeg stangror, og ikke vanlig grep som man bruker ved for eksempel lett markløft(noen sverger jo til styrkeløft-grep på lette vekter også, men du tar poenget..) Takk for tipset. Jeg skal teste den ut neste gang. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen her som hadde giddet og laget ett skikkelig treningsprogram som jeg kan bruke i gymmen? Trenger da øvelser for oppvarming, hoveddel og uttøyning. Har både frivekter og apparater i gymmen. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Dette er den store treningstråden, ikke tråden for leksehjelp. Ta en titt på puggandplay.com du Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er jo lett mer kunnskap og gå ute om dette i den delen av forumet enn leksedelen da. Men er ferdig med det uansett nå så trenger ikke hjelp lenger. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har tenkt å kutte ut bein i noen måneder nå - minst. Grunnen er beinhinnebetennelse som er gjennomgående i begge beinene, i tillegg til verkende kne. Kommer til å svømme og sykle lett som kardio. Styrketreningen må foregå uten beintrening og uten noen form for beininvolvering - og derfor trenger jeg et godt alternativ til markløft som ikke belaster beinene. Noen idèer? Lenke til kommentar
gnav Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Funker rygghev? Du bøyer ikke knærna, men belaster vel likevel rumpen og hamstrings. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Finnes det noen treningsprogram som er dedikert til å styrke deg spesielt i chins? Da gjerne et som kan gå parallellt med et ordinert styrkeprogram. Vanlige program fikser ikke biffen for meg. Jeg har omtrent aldri blitt bedre i chins av et slikt. Hmm, jeg har et program som funket bra for meg, men det kommer an på hvor mange chins med strikt form du er i stand til å ta det? Lenke til kommentar
gnav Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg klarer vel rundt 8. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg klarer vel rundt 8. Vel, da kan jeg anbefale deg ett program som funka ganske bra for meg: 5 Reps pull-ups 3 Reps med 2,5Kg pull-ups 3 Reps med 5Kg pull-ups 5 Reps pull-ups Hvis du trener 3 ganger i uka så begynner du eller slutter trenings økten din med dette programmet 2x i uka. Hvis du trener 4 ganger i uka - 2-3x Hvis du trener 5 ganger i uka - 3x Endret 16. oktober 2008 av mnemic Lenke til kommentar
gnav Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er det noen form for progresjon på programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå