Dr.X Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Det er å virkelig ta i litt for mye på lavt amatørnivå vil jeg si. Stå opp flere ganger om natta for å få i seg mat/proteiner tilhører i konkurranse/IFBB nivå! Og også det å begynne å ta av helt med kreatin/glutamin/ZMA/etc. Greit å ta treninga seriøst, men på ditt nivå (da retta spes mot deg Chris88) vil jeg si det er å gå for langt. Ikke har du råd til det heller, i lengden Ville da heller valgt å få i meg en innholdsrik middag i tillegg til en shake rett før leggetid i stedet for å ødelegge søvnen. Endret 6. desember 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det er å virkelig ta i litt for mye på lavt amatørnivå vil jeg si. Stå opp flere ganger om natta for å få i seg mat/proteiner tilhører i konkurranse/IFBB nivå! Og også det å begynne å ta av helt med kreatin/glutamin/ZMA/etc. Greit å ta treninga seriøst, men på ditt nivå (da retta spes mot deg Chris88) vil jeg si det er å gå for langt. Ikke har du råd til det heller, i lengden Ville da heller valgt å få i meg en innholdsrik middag i tillegg til en shake rett før leggetid i stedet for å ødelegge søvnen. Veldig enig. Jeg synes det er feil å bruke masse penger på diverse tilskudd når ikke kostholdet er i orden. Prioriter et bra kosthold før du bruker penger på diverse tilskudd, jeg tror det vil gi bedre resultater av treningen. Jeg tror tt kosthold med kalorioverskudd vil gi mye mer muskelmasse kontra et kosthold uten kalorioverskudd supplert med f.eks glutamin og ZMA. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ville da heller valgt å få i meg en innholdsrik middag i tillegg til en shake rett før leggetid i stedet for å ødelegge søvnen. innholdsrik middag rett før sengetid er veldig bra ja, gjør det selv, men er ikke alltid man orker eller har lyst på en middag rett før du legger deg, du sover dårligere hvis du er stappmett, men det emd en halvliter shake under natta har mye å si for oppbyggingen av musklene. Men det er en hake ved det, og det er at søvnen blir avbrutt, og søvnen trenger du! Stikker snart ut og trener skuldre og nakke, må bare få i meg en solid frokost først! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vokna helt naturlig ca rundt 5 i natt, fikk i meg litt proteiner og sovna igjen, drakk opp resten om morgenen. Glutamin har jeg ikke kjøpt enda så det kan jeg muligens drøye litt, men mat synes jeg at jeg får i meg bra nok av, men jeg kunne kanskje variert det litt mer. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vokna helt naturlig ca rundt 5 i natt, fikk i meg litt proteiner og sovna igjen, drakk opp resten om morgenen.Glutamin har jeg ikke kjøpt enda så det kan jeg muligens drøye litt, men mat synes jeg at jeg får i meg bra nok av, men jeg kunne kanskje variert det litt mer. hehe, var det digg med lunken shake ? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 han e et lite idol Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vel, bra kropp har han.. Fin symetri å, stor, men sammtidig ikke for stor. Sånn man vil ha det Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jau, da var enda en treningsøkt ferdig, trente biceps og underarmer idag, orka ikke mer, tok det chill Skal på FreeFight trening klokka 20:00, i dag skal vi trene submission *Glede seg* Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vokna helt naturlig ca rundt 5 i natt, fikk i meg litt proteiner og sovna igjen, drakk opp resten om morgenen.Glutamin har jeg ikke kjøpt enda så det kan jeg muligens drøye litt, men mat synes jeg at jeg får i meg bra nok av, men jeg kunne kanskje variert det litt mer. hehe, var det digg med lunken shake ? Faktisk smakte den overraskende bedre enn jeg hadde trodd. Er bare så trøtt når jeg kommer hjem hver dag, kan gjerne sovne på sofan uten større problemer. Ble da anbefalt å spise flere mindre måltider med proteiner. Så mye å gjøre på skolen også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Når man snakker om shaker, hvor mange tar dere for dagen? Jeg tar 3 i løpet av en dag, med tilsammen et inntak på 80g protein på dager jeg trener. 20g når jeg står opp, 40g etter trening så 20g før jeg legger meg. Kostholdet står for det meste av kjøtt og kylling, men tror jeg får i meg litt lite karbiser i løpet av dagen så skal bruke cellmax litt oftere selv om magen gjør opprør. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Karbo og en proteinshake sammtidig om morran, smaker jævlig med det glir ned med 6 dl melk, så en prot shake ved 12-13 tia. en karbo etter middag, og så en shake før jeg legger meg! Rett etter trening pleier jeg å ta en proteinplus. 50 gram karbs og 50 gram proteiner Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg tar ingenting ekstra. Spiser kun farlig mye... Fungerer greit nok det. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg spiser litt ekstra pulver i disse dager, men det er fordi det går med mye tid til lesesal og usunn mat (eksamen) Så nå tar jeg : 20g frokost 20 gram før trening 40 gram etter trening Til vanlig tar jeg som oftest bare 40 gram etter trening.... men da spiser jeg også mer sunn mat også (kylilngfillet og pasta) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Lov å spise litt alternativt nå i jula vettu Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Skal legge på meg masse i jula.... Spise spise spise! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeebus, Dr.X, drit i alle kosttilskuddene dine og spis litt mat. Ikke noe annet enn skinn og bein jo! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 dr.X nei magen, nei den har vi ikke sett er du tynn rundt magen eller så er det bare pga. du bøyer deg fremover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå