NightKeeper Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen som har noen gode øvelser eller støtteøvelser for underarmene evt. håndledd? Jeg har så ufattelig små underarmer at jeg er flau over det, står liksom ikke i stil til resten av kroppen... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 http://www.coopersguns.com/videos/exercise...m-barbell-curl/ bruker den øvelsen selv, kan alternativt kjøres i maskin baklengs, ligger også inne på den siden Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen som har noen gode øvelser for nakke? Kunne trengt noe der. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Shrugs er en fin nakke øvelse... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Når jeg tenker meg om skulle jeg egentlig hatt øvelser for både rygg og nakke. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Trener du baseøvlser med maks 1-2 isolasjonsøvelser og ikke 29 små øvelser for alle mulig slags muskelgrupper så trener man nakke, underarmer , grep osv litt bedre. Hva trur du trener bryst mest? 140kg her Og 5 kg x2 her Sånn skal et program se ut Benkpress, knebøy, markløft, roing, chins/nedtrekk, skulderpress/militærpress. Og evt en øvelse for prioritering. Og ikke slik som man ser 99% av gymmets brukere kjører Bicepscurl i skråbenk,bicepscurl med EZ-stang,konsentrasjons curl,sidehev enarms,gynekolog maskinen for ben, crossover med kabel på bryst osv hvor den største vekten er 15 kg Det var ikke rettet til noen her bare sånn generellt. Endret 26. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Trener du baseøvlser med maks 1-2 isolasjonsøvelser og ikke 29 små øvelser for alle mulig slags muskelgrupper så trener man nakke, underarmer , grep osv litt bedre. Hva trur du trener bryst mest? 140kg her http://bloggers-only.com/img/images/bench-press-workout1.jpg Og 5 kg x2 her http://www.allbodytraining.com/images/Work...%20Crossover.jp Sånn skal et program se ut Benkpress, knebøy, markløft, roing, chins/nedtrekk, skulderpress/militærpress. Og evt en øvelse for prioritering. Og ikke slik som man ser 99% av gymmets brukere kjører Bicepscurl i skråbenk,bicepscurl med EZ-stang,konsentrasjons curl,sidehev enarms,gynekolog maskinen for ben, crossover med kabel på bryst osv hvor den største vekten er 15 kg Det var ikke rettet til noen her bare sånn generellt. Påstander og atter påstander. Jeg hadde bedre resultater enn de fleste, å jeg kjører minimalt med rene basisøvelser. Konsentrasjon fremfor vekt sier nå jeg. Nå sier jeg ikke at basisøvelser er galt, men hvorfor løfte 140kg når man får samme resultatet med 30kg uten risiko for skader? Da tenker jeg spesielt på bryst, rygg og skuldre. I bena må man opp på en viss vekt for å treffe den dypere musklaturen. Men den gamle ideologien om at basisøvelser er eneste vei er totalt feil, at den er den letteste for nybegynnere er noe annet. Uansett er en kombinasjon det aller beste. Endret 26. juni 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kan ikke si meg enig, War. Ikke ut i fra egne erfaringer. Har aldri vært sterkere enn når jeg så og si kuttet ut benk og byttet det ut med andre øvelser i 4-5 måneder. For ikke å snakke om at jeg aldri hadde klart med uten bicepscurl med EZ. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Kutte ut 1-2 baseøvelser eller legge til curl for prioritet blir ikke det samme som å kutte ut alle baseøvelsene. Man trenger styrke også for å kunne trene tyngre , baseøvelser gjør også en forandring på hormonsiden så bytter man ut alle baseøvelsene med kun isolasjonsøvelser blir det ikke det samme. Trening uten dop så har jeg aldri sett et program uten et rammeverk av baseøvelser om målet er styrketrening, bodybuilding eller fitness. aldri hadde klart med uten bicepscurl med EZ. Mener du størrelsen på armen eller styrken? Endret 26. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Både volum og styrke tbh. Kuuunne ikkke klart meg uten. Jeg stiller meg positiv til baseøvelser, dersom man kombinerer det med isolasjon/konsentrasjon. Bare det ene eller andre blir feil, i hvertfall for min del. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Gjett hvem som nå jobber på et treningssenter! Endelig skal ting bli gjort riktig. Hvem dA? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 tjener man mye ved å jobbe på treningsenter? Hva er oppgavene dine? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Holde styr på ting og gi veiledning/hjelp om det trengs. Kan ikke gjøre dette for mye siden jeg egentlig ikke har noen utdanning innen trening i seg selv. Dessuten er det en svømmehall der også, der jeg virker som en badevakt. Bytter på mellom svømmehall og treningsrom med de andre ansatte. Tjener ikke akkurat shitloads, men kan trene/svømme/spise som jeg vil. Endret 28. juni 2008 av Camron Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Da var RYP printet ut, starter på mandag Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 No homo, folkens. Kun for humorens skyld. Ikke glem å sjekke ut de to andre episodene. http://youtube.com/watch?v=KaJ1dua5Qms Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Biceps, triceps, abs, legs and toes + underarmer. Litt av en treningsøkt. edit etter å ha sett hele; HAHA. Endret 29. juni 2008 av Camron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå