TehKris Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Legg til Chins så har du vel et greit program. Kanskje et par øvelser på biceps/triceps også? Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Høres bra ut! Hvordan lærte du om DC? Kjøpte du en bok el DVD? Stå på videre! og bra signatur. Henry Rollins er en fyr med mye bra meninger og fet musikk bak seg. Jeg leste på denne siden: http://dc-training.blogspot.com/ , i tillegg til en del forumsurfing her: http://www.intensemuscle.com/ . Vurderer å kjøpe DVD-en de har gitt ut, men det får bli ved et senere tidspunkt. Henry Rollins er en utrolig smart person, og det sitatet der traff spikeren på hodet Hele teksten står her: http://www.wannabebigforums.com/archive/index.php/t-262.html Anbefaler alle trenere å lese den! Høres bra ut. Jeg vurderer også DC etter at jeg er ferdig med Stronglifts' 5x5, men jeg regner med at det må en del lesing til før jeg kommer meg i gang fordi det jeg har lest om DC på nettet er temmelig uoversiktlig. Skaff deg en sykkel hvis det er langt å gå. Hvis du leser på linkene jeg skrev til Supernaut_ over så dekker de det meste. Jeg lærte meg grunnprinsippene på et par dager, og lærte resten ved å lese litt nå og litt da. Er en del smådetaljer som man fort kan overse, så anbefaler å lese alt som står på den siden. Kan virke som mye, men det gikk fort når jeg først satte i gang. Kan nevne til slutt at det jeg er mest imponert over er hvor mye jeg har økt i grepstyrke. For bare et par uker siden måtte jeg stoppe en markløft-økt med 90 kilo fordi jeg holdt på å miste stangen. I går trente jeg en strak mark-økt med 90 kilo, og grepet holdt helt fint gjennom hele økten. Lenke til kommentar
whom Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Legg til Chins så har du vel et greit program. Kanskje et par øvelser på biceps/triceps også? biceps/triceps får han kjørt nok gjennom øvelsene han har, spør du meg. Spessielt med tanke på at programmet har fokuset "holde maskinen i gang". Chins kan du godt legge til ja, eventuelt kjøre annenhver gang med benkpress. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Legg til Chins så har du vel et greit program. Kanskje et par øvelser på biceps/triceps også? biceps/triceps får han kjørt nok gjennom øvelsene han har, spør du meg. Spessielt med tanke på at programmet har fokuset "holde maskinen i gang". Chins kan du godt legge til ja, eventuelt kjøre annenhver gang med benkpress. Trener man 2 ganger i uken, ser jeg ingen grunn til å ikke ta chins hver gang. Foroverbøyd roing tar på armene ja, men skader ikke å f.eks. å ta et par ekstra set med stående curls, franskpress etc. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 tricepsa er daue etter benk og militærpress. men skal kjøre bicepcurls og litt mage på slutten Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 jeg klarer ikke å kjøre 2splits program, føles ut som jeg ikke trener musklene ordentlig:P Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Høres bra ut! Hvordan lærte du om DC? Kjøpte du en bok el DVD? Stå på videre! og bra signatur. Henry Rollins er en fyr med mye bra meninger og fet musikk bak seg. Jeg leste på denne siden: http://dc-training.blogspot.com/ , i tillegg til en del forumsurfing her: http://www.intensemuscle.com/ . Vurderer å kjøpe DVD-en de har gitt ut, men det får bli ved et senere tidspunkt. Henry Rollins er en utrolig smart person, og det sitatet der traff spikeren på hodet Hele teksten står her: http://www.wannabebigforums.com/archive/index.php/t-262.html Anbefaler alle trenere å lese den! Skal lese teksten til Henry Rollins nå. Hvordan er det med den extreme-stretchinga, denne kunne være greit og bare begynne på nå selv om jeg trenger 5x5. Har lest igjennom tøyeøvelsene. Tøyer du etter hvert bryst-set el etter alle set'ene? hvis du feks har trent bryst(benkpress). Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Skal lese teksten til Henry Rollins nå. Hvordan er det med den extreme-stretchinga, denne kunne være greit og bare begynne på nå selv om jeg trenger 5x5. Har lest igjennom tøyeøvelsene. Tøyer du etter hvert bryst-set el etter alle set'ene? hvis du feks har trent bryst(benkpress). Tøyeøvelsene utføres etter arbeidssettet. I DC er det kun et arbeidssett pr øvelse og det er etter dette jeg gjennomfører tøyeøvelsen for den spesifikke muskelgruppen. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hehe, det man får aller størst utslag av er jevn bruk av weightgainer. Har du forbrenning nok har det en helt syk effekt, i det minste i starten southpark - weightgain 4000 Eric Cartman som er feit, kjøper seg weightgain for å komme i shape. ved slutten av denne fantastiske episoden har han lagt på seg over 200kg. så jeg er skeptisk på weightgain.. hvordan funker det? legger du på deg? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 skarpengland: Legg merke til datoen til innlegget du quoter Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hehe, det man får aller størst utslag av er jevn bruk av weightgainer. Har du forbrenning nok har det en helt syk effekt, i det minste i starten southpark - weightgain 4000 Eric Cartman som er feit, kjøper seg weightgain for å komme i shape. ved slutten av denne fantastiske episoden har han lagt på seg over 200kg. så jeg er skeptisk på weightgain.. hvordan funker det? legger du på deg? Haha, for det kan sammenlignes :):) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 tror kanskje man kan komme opp i 200kg om man er riktig heldig ja.... Lenke til kommentar
synsing Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Er det noen spesiell grunn til at det ikke opprettes et eget underforum for treningslogger? Hadde jo vært flotters Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 ny trend vettu, kommer sikkert en dag. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jeg henvendte meg til Dotten om dette for en stund siden, så det kommer antageligvis før eller siden. Endret 24. mai 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Er det bare meg, eller er dette veldig dårlig utført? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) står jo, ikke la albuene skli ut, noe han gjør.. synts jeg da edit: selv om det er vansklig og ta franskpress uten at albuene sklir litt utover.. Endret 24. mai 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
synsing Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 ny trend vettu, kommer sikkert en dag. Ny og ny, onlinedagbøker har nå vært populært i årevis Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 ny trend vettu, kommer sikkert en dag. Ny og ny, onlinedagbøker har nå vært populært i årevis ikke på HW.no Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Veit ikke om dette stede er riktig å poste det, men jeg prøver. fant denne Filmen, er det mulig å hoppe så langt? hoppe kommer på slutten av filmen. Endret 26. mai 2008 av Sno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå