Patrick de Maar Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 For doping har aldri vært realert til trening. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det har jo dessverre det, til tider i stor grad, eks. Tour de France. Men det gjør det jo bare enda bedre å være sterk, blid og dopingfri Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tror han mente det sarkastisk... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Mhm... og jeg påpekte at jeg synes det er trist... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Noen som vet hva som hjelper mot treningsverk? Jeg har drit vondt for og si det mildt, ihvertfall i det ene brystet og ene armen. Greier ikke å løfte armen uten og få vondt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tren mer. Tren styrke tre ganger i uken, og fortsett med det. Da venner kroppen seg til det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvor lang tid tar det før den forferdelige smerten gir seg? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det er veldig individuelt. Første ukene jeg tok knebøy var lårene mine helt ubrukelige i to-tre dager etter en treningsøkt. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hadde en lignede situasjon hadde ikke trent på en god stund, når jeg endelig kommer i gang kjører jeg på som aldri før, det skulle vise seg at jeg merket dagen etter ja. Måtte gå med den ene armen bøyd, klarte ikke å rette den ut. For meg gikk det over etter 2-3 dager. Endret 17. april 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ok, første gang jeg trente på helstestudio, så kommer vel noe av det og vel? Hvor lenge burde man vente til man begynner og trene igjen evt? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du burde vente 48 timer før du trener samme muskelgruppe® igjen. Hvordan ser programmet ditt ut? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Skal sette opp etter helga, nå lærer jeg bare teknikken til de diverse aperater Har du forslag til program ? Blir vel å trene 3 ganger i uka. Har tenkt til og trene hele kroppen, men vil også få opp kondisen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 "De diverse apparater" bør du holde deg langt unna. Det er da ingen teknikk å lære der heller? Knebøy, markløft, benkpress, militærpress, roing, og chins, så er du i mål. Eventuelt sleng på dips. Lær deg teknikken, det er viktigst av alt. Ikke putt vekter på stangen enda, bare terp teknikk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg tok i allefall benkpress på Tirsdagens økt, så var det noe annet som jeg ikke kan navnet på Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Klart du tar benkpress. Alle tar benkpress. Det viktige er at du lærer deg knebøy og markløft. Vil du trene hele kroppen på hver trening, eller kjøre en splitt? Jeg anbefaler å begynne med fullkropp. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hehe. Du må ikke høre ukritisk på det "internett-heltene" skriver. Iallfall ikke på et amatørforum som dette. Les litt på www.stronglifts.com og www.t-nation.com, der er det mye bra å hente. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Klart du tar benkpress. Alle tar benkpress. Sikker på det? Trener mest markløft jeg... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 oldboy: Selvfølgelig tar ikke alle benkpress, men de aller, aller fleste gjør det. Selv trener jeg det akkurat nå, men jeg foretrekker egentlig skrå (hodet opp) benkpress med manualer. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hehe... neida jeg bare skrøner med deg, og jeg er tildels enig med deg også. Sier du til noen at du driver med styrketrening er første spørsmålet du får: "Hvor my tar du i benk?" Derfor har jeg kuttet det ut :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå