Sovesofa Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Enig, å si at amfetamin er like ille som efedrin er å ta litt hardt i, men samtidig så blir det feil å si at "efedrin tross alt er et legemiddel", fordi heroin og amfetamin også er legemidler (heroin benyttes som bedøvelse i England og forskjellige amfetamintyper er vanlig ADHD-medisin) Amfetamintyper ja, men du får nok ikke amfetamin på¨resept kan jeg aldri tenke meg, kommer på apoteket og sier "jeg skal ha en pose amfetamin takk.." Det er forskjell på amfetamintyper og amfetamin vil jeg si, hvis du skjønner hva jeg mener, hvis du hadde sett det innslaget jeg snakker om hadde du skjønt hva jeg hadde ment... En kompis har ADHD og får noe ala rittalins (vetke helt åssen det staves) og sånn som jeg har forstått det er det ett sentralstimulernde stoff som kan sammenlignes med amfetamin, men dette er da laget hos ett selskap i ikke i bakgården til en østeuropeer. Men efedrin har vel blitt mer akseptert fordi mange folk faktisk bruker dette stoffet, som deffemiddel, på fylla foran eksamner osv... (men kunne aldri tenkt å bruke dette selv) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 hold dere heller clean, gidder ikke å gå som ett vrak når jeg er gammel pga. dopingbruk. Bare tull alt sammen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Enig, å si at amfetamin er like ille som efedrin er å ta litt hardt i, men samtidig så blir det feil å si at "efedrin tross alt er et legemiddel", fordi heroin og amfetamin også er legemidler (heroin benyttes som bedøvelse i England og forskjellige amfetamintyper er vanlig ADHD-medisin) Forskjellen på Effedrin og Amf er at effedrin ikke er kjemisk fremstilt, å at Amfetamin er et mye mer potent stoff. Samt at effedrin har en en større fysisk effekt, enn psykisk. Men når det kommer til bivirkninger er det like ille å bruke f.eks 200mg effedrin som en tilsvarende dose amf hver dag. Begge er sentralstimulerende og vanedannende. Btw: Så er det ikke mulig å få ren effedrin lovlig i Norge som privatperson. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 200mg effedrin er jo ganske mye da, er ikke så mange som bruker så store doser. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det var nok bare ment som et eksempel Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Enig, å si at amfetamin er like ille som efedrin er å ta litt hardt i, men samtidig så blir det feil å si at "efedrin tross alt er et legemiddel", fordi heroin og amfetamin også er legemidler (heroin benyttes som bedøvelse i England og forskjellige amfetamintyper er vanlig ADHD-medisin) Amfetamintyper ja, men du får nok ikke amfetamin på¨resept kan jeg aldri tenke meg, kommer på apoteket og sier "jeg skal ha en pose amfetamin takk.." Det er forskjell på amfetamintyper og amfetamin vil jeg si, hvis du skjønner hva jeg mener, hvis du hadde sett det innslaget jeg snakker om hadde du skjønt hva jeg hadde ment... En kompis har ADHD og får noe ala rittalins (vetke helt åssen det staves) og sånn som jeg har forstått det er det ett sentralstimulernde stoff som kan sammenlignes med amfetamin, men dette er da laget hos ett selskap i ikke i bakgården til en østeuropeer. Men efedrin har vel blitt mer akseptert fordi mange folk faktisk bruker dette stoffet, som deffemiddel, på fylla foran eksamner osv... (men kunne aldri tenkt å bruke dette selv) Ja, jeg vet. Poenget er at mye av ulovlig narkotika også brukes som medisin. Kompisen din bruker ritalin. Jeg er klar over at det ikke er det samme som amfetamin, men hvis man tar ritalin uten å ha ADHD blir man speedet. Ingen vits i å svartmale stoffene, men misbruk derimot... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Efedrin har en veldig liten effekt på fettforbrenningen Hallo! Vet du hva efedrin faktisk er og hvordan det fungerer? Efedrin øker utskillelsen av noradrenalin, som igjen bidrar i stor grad til fettmobilisering. I tillegg at det virker i aller høyeste grad stimulerende på både alfa- og betareseptorer(nøkkelen til fettforbrenning). Så dette er faktisk et av de mest fettforbrennende stoffene man kan ta. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg tenker på å satse på Tuning Dans og Kampsport. Det er vel en god start på kråppsbeherskelse vell eller hva? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 hold dere heller clean, Er det bare jeg som synest det der var litt morsomt Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 hold dere heller clean, Er det bare jeg som synest det der var litt morsomt tenker du på cleanbuturol nå ? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hvorfor det? Dopingbruk kan til en viss grad rettferdiggjøres dersom brukeren vet hva han driver med og får hjelp fra lege. Jeg sier dette fordi man bør kunne bestemme over sin egen kropp og fordi jeg hater moralprekner. Men når utålmodige tenåringer boler uten å vite noen ting om stoffene de tar så får massene et dårlig bilde av kroppsbygging. Det er jo ikke rart at en med over gjennomsnittet med muskler blir sett ned på. Tross alt så er det umulig å bygge seg en stor kropp uten bol tenker du på cleanbuturol nå ? Har han astma? Da kan innlegget mitt ignoreres :!: Endret 14. april 2008 av contaminated Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hvorfor det? Dopingbruk kan til en viss grad rettferdiggjøres dersom brukeren vet hva han driver med og får hjelp fra lege. Jeg sier dette fordi man bør kunne bestemme over sin egen kropp og fordi jeg hater moralprekner. Men når utålmodige tenåringer boler uten å vite noen ting om stoffene de tar så får massene et dårlig bilde av kroppsbygging. Det er jo ikke rart at en med over gjennomsnittet med muskler blir sett ned på. Tross alt så er det umulig å bygge seg en stor kropp uten bol tenker du på cleanbuturol nå ? Har han astma? Da kan innlegget mitt ignoreres :!: nei, men han sa: "at man skulle holde seg clean" tror kengdal hadde det litt morsomt med at han skulle holde seg til Clean, altså cleanbuturol edit: nå er ikke akkuart efedrin bol da har vel heller en motsatt effekt av det folk gjerne vil ha hvis de skal trøkke.. Er enig med deg, jeg personlig driter en lang masj i hva folk trøkker i seg, akkuart samme for meg... folk har da egne valg Endret 14. april 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 er det egentlig vits å ta rygghev når jeg tar markløft fra før av? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) nei, men han sa: "at man skulle holde seg clean" tror kengdal hadde det litt morsomt med at han skulle holde seg til Clean, altså cleanbuturol Det var det jeg også tenkte, men så trodde jeg det var et ordspill for Clenbuterol :!: "It causes an increase in aerobic capacity, CNS stimulation, and an increase in blood pressure and oxygen transportation. It increases the rate at which fat and protein is used up in the body at the same time as slowing down the storage of glycogen. " Endret 14. april 2008 av contaminated Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 nei, men han sa: "at man skulle holde seg clean" tror kengdal hadde det litt morsomt med at han skulle holde seg til Clean, altså cleanbuturol edit: nå er ikke akkuart efedrin bol da har vel heller en motsatt effekt av det folk gjerne vil ha hvis de skal trøkke.. Er enig med deg, jeg personlig driter en lang masj i hva folk trøkker i seg, akkuart samme for meg... folk har da egne valg Riktig;) Jeg driter også i hva andre måtte finne på å putte i rompa,låret eller munnen så sant det ikke er en venn/familie. Jeg for min del begynte med trening pga de helsemessige fordelene, og de har jeg tenkt til å beholde. Jeg har ikke behov for noen snarveier, og jeg skal klare å nå målene mine uansett. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 hehe da er vi enige da putter i rompa faktisk, enda mer ordspill her Trener seff for å bli sterk, har aldri hatt noen ting for å bli stor og bamsete, men mer definert, jeg hadde aldri i verden kledd og lagt på meg såpass mye kg, men for guds skyld noen kler det derfor trener jeg så og si bare strykeprogram og minimalt med bygging, men nå merker jeg at kroppen snart trenger litt mengde igjen.. begynner å bli slitt av styrkeprgramma... :S Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Men så blir jeg hyper av kaffe da. Men den dagen jeg trenger sentralstimulerende for å gå på trening slutter jeg. Co-sign. Blir også hyper av kaffe, noe veldig også, så jeg må vente litt før jeg går på trening etter en kopp kaffe. Opplever at litt for høy hjertebank, fører til at jeg blir fortere sliten. Antar at jeg trenger lav stimulering, i motsetning til andre som muligens trenger høyere stimulering for å yte bedre (f.eks. foreta seg forskjellige oppvarmingsritualer som kvikkner deg opp). Uansett, alle er forskjellige. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Jeg har lært veldig mye av å lese artikler på T-Nation, men jeg synes at det blir litt for mye reklame noen ganger. Utdrag fra nyeste artikkel: "This phase relies heavily on the nervous system, and the heavy lifting puts a lot of strain on your joints. For those reasons, the three best supplements to use for this training phase are: • Spike pre-workout to get you in the zone and rev-up your nervous system • Power Drive post-workout to enhance neural recovery • Flameout to help reduce inflammation Personally, I wouldn't do this program without these three. Can it be done without them? Sure. But for optimal results, you must use an optimal strategy, and that includes the right supplements. Obviously, this goes on top of the basics of proper post-workout nutrition (Surge) and creatine . The creatine will be especially effective on the motor skill acquisition days to increase the rate of ATP-CP regeneration, which will allow you to perform more quality sets." Jeg synes det blir vanskelig å ta ting seriøst når de er såpass gjennomsyret av "The Corporate Machine". Endret 14. april 2008 av contaminated Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 er det egentlig vits å ta rygghev når jeg tar markløft fra før av? Ingenting i veien for det. Rygghev kan være en grei oppvarming til markløft-økten, evt. kan du ta rygghev med vekter i etterkant. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tenkte jeg skulle dele en helt fantastisk forbrenningskalkulator som Beefcake på TF anbefalte. http://www.caloriesperhour.com/index_burn.php Bra for dere som deffer eller skal deffe før sommern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå