Herr Brun Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Contaminated: hva slags lavkvalitets tullpulver er det du bruker? Jeg har ofte i pulveret først (når jeg tar med shake på trening f. eks., og blander med vann fra springen der), og det er ikke noe problem. Må bare slå og riste litt. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg kjøpte en bøtte med PF Whey Isolate i dag, bare for å prøve. Jeg blandet ikke i shaker, men i et glass med skje. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Mye lettere å kjøpe shaker Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Mye lettere å kjøpe shaker Men det koster jo minst 30 spenn da! Tror du han driter penger eller? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Mye lettere å kjøpe shaker Men det koster jo minst 30 spenn da! Tror du han driter penger eller? Man kan vel få dem for 29 tror jeg. Så det bør gå bra. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Shit, kjøpte min til 50kroner, hvor har dere funnet så billige shakere? :O Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Kjøper du en stor boks med pulver er det jo 3 ganger så billig som å kjøpe ferdige proteinshaker! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kjøper du en stor boks med pulver er det jo 3 ganger så billig som å kjøpe ferdige proteinshaker! En shaker er det du har pulveret og væsken i for å blande det. Altså en "shaker", ikke en "shake". See the difference? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Shit, kjøpte min til 50kroner, hvor har dere funnet så billige shakere? :O myo shop har de til 29kr Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Oooh, i dag oppdaget jeg gleden av sittende tåhev og jeg hadde en sterk trang til å bryte ut i smertehyl da jeg var ferdig med 3*15. Det var første gangen jeg dedikerte en øvelse til leggmuskulaturen og jeg frykter for at jeg kommer til å ha en morsom gange i morgen. Jeg kjøpte forresten en shaker i dag og ingen klumping forekom. Endret 2. april 2008 av contaminated Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sittende tåhev er mye bedre enn stående, spør du meg. Føler jeg klarer å presse meg mye mer. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sittende? tar du den i vanlig beinpress da? eller finnes det ett sånt apparat for sittende også? personlig tar jeg aldri tåhev, da jeg synts det er en skikkelig jalla øvelse - no offence Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er denne: Jeg har prøvd meg på denne 3-splitten, og det var derfor jeg trente tåhev. Godt mulig at det er en jallaøvelse, men jeg kjente det veldig godt i leggene. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 personlig tar jeg aldri tåhev, da jeg synts det er en skikkelig jalla øvelse - no offence Hvordan trener du leggene? Jeg tar sittende tåhev i en smithbenk, fungerer bra. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 skjønte ikke helt den jeg men... såklart kjenner man det, men fokuserer ikke så mye på leggene for å si det sånn... mulig det er bra, men ikke noen øvelse for meg... Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Tåhev jalla? Hvis du laster på nok kilo skal jeg love deg at du kjenner det i leggene når du er ferdig og hvertfall dagen etter! Endret 2. april 2008 av Tomas09 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fikk ikke tatt sprøytene mandag allikevel. Må vente til etter eksamen. Det funker liksom ikke å unngå belastning på infraspinatus når man studerer idrett. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Tåhev jalla? Hvis du laster på nok kilo skal jeg love deg at du kjenner det i leggene når du er ferdig og hvertfall dagen etter! ser du mange styrkeprogram som fokuserer på tåhev? eller legger i det hele tatt, det som var poenget mitt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå