Herr Brun Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Angående gymlærere: Vi har idrettslinje på skolen vår, så gymlærerne våre er faktisk rimelig oppdaterte. I egentreningsperioden ble jeg anbefalt dype knebøy, f. eks. Eneste er at hun mener man skal begynne på 12 repetisjoner, holde vekten konstant og jobbe deg opp mot 20 repetisjoner, så skal man ta mer vekt mens man tar gradvis færre reps. Ikke heeelt det jeg gjorde da, men hun ble fornøyd Er forøvrig tungt å få trent nok styrke i påsken. Treningssentrene er jo ikke åpne. Så det ble litt alternativt med knebøy med sekk, situps, planke, armhevinger og sånn. Jeg klarer ikke pull-ups (er "litt" tyngre enn jeg burde) Hvordan er deres treningspåske? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Senteret har vært åpent hele uka (riktignok stengt førskommende mandag), men ellers gode greier vil jeg si. Allikevel, er deprimert. Har måttet kutte så godt som alt overkropps arbeid de siste mnd pga skulderskade, og nå begynner jeg å lure på om knebøy også fører til litt problemer. Må prøve å kutte det en stund, og heller kjører beinpress... argh... alt har blitt så jævla begrensa. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg har ikke vondt noen steder som helst Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 "2. påskedag: Kl. 10.00 - 20.00". Herlig, herlig. =D Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg har ikke vondt noen steder som helst Don't rub it in! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg har ikke vondt noen steder som helst Don't rub it in! Det er egentlig et mirakel at jeg ikke har vondt noen steder. Jeg trener basket, og spiller veldig fysisk. Hopper mye og TUNGT, med ødelagte sko og forferdelig hoppeteknikk (denne jobber jeg med ) og sitter veldig mye inne. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Basket = 0 kontaktsport? Leste ikke hele innlegget ditt. Endret 22. mars 2008 av aleks tho Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Basket er på ingen måte en nullkontaktsport. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er forøvrig tungt å få trent nok styrke i påsken. Treningssentrene er jo ikke åpne. Det er då det er fint med nøkkelkort så du kan trene når du vil. For min del har dette vore ei heilt vanleg veke, og alle treningsøkter har gått som planlagt. Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg jobber på SATS og vi har oppe i påsken! Men nå som det er så kongevær kan du jo ikke være inne på et treningssenter! Kom deg ut på ski, eller lag bål og grill pølser, eller gå tur! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er forøvrig tungt å få trent nok styrke i påsken. Treningssentrene er jo ikke åpne. Det er då det er fint med nøkkelkort så du kan trene når du vil. For min del har dette vore ei heilt vanleg veke, og alle treningsøkter har gått som planlagt. Hvor trener du? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Pro Gym, men det er og fleire andre senter som har liknande tilbod. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Romkameraten min kjører DC. Han synes det er helt rått å trene. Det krever mye både på trenings- og næringsfronten, men jeg synes det virker som et interessant program selv om opphavsmannen (Dante?) har noen rare teorier. Jeg er selv veldig spent på hvordan det gir seg utslag på meg. Jeg liker å begynne på et nytt treningsprogram. Blir alltid så gira Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Romkameraten min kjører DC. Han synes det er helt rått å trene. Det krever mye både på trenings- og næringsfronten, men jeg synes det virker som et interessant program selv om opphavsmannen (Dante?) har noen rare teorier. Jeg skal selv begynne på DC etter sommeren, og gleder meg til å teste det ut sikkelig. Dante har noen rare og tildels ekstreme teorier, men han argumenterer ganske godt for de faktisk. Og resultatene taler også i mange tilfeller for seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Han helgraderer seg jo ganske greit når han sier at programmet ikke passer for alle. Da slipper han kritikk fra dem som ikke får resultater. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Han helgraderer seg jo ganske greit når han sier at programmet ikke passer for alle. Da slipper han kritikk fra dem som ikke får resultater. Det er sant. DC gutta tar jo heller ikke hvem som helst som sine klienter. Du skal være rimelig seriøs i din trening for og i det hele tatt bli vurdert av Dante, Inhuman ++ Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg skjønte fort at DC ikke er noe som skal tas lett på. Satser på at studielånet strekker til for all maten jeg blir å spise. Jeg har regnet, ved et greit, ensformig kosthold (tunfisk, havregryn, kylling, ris o.l.), så skal jeg klare meg, og ha 500 kroner igjen til annet enn mat. Tjohei. Jaja, man ofrer litt av hvert for resultater. Kan ikke love at jeg klarer å holde de 500 kronene utenfor matbudsjettet heller, så jeg regner med at det ikke blir muligheter til å gjøre annet enn trening og studier. Men jeg er forberedt på det. Jeg har trent snart to år med kun ørlite fremgang, så nå setter jeg inn i høygir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det har vært en lang påske og jeg ønsker alle sammen lykke til videre! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det har vært en lang påske og jeg ønsker alle sammen lykke til videre! merker at det har vært en lang påske, løfta på mandagen var ikke som de pleide og være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå