Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Har fått kyssesyken og derfor et treningsforbud på MINST 3 uker. Fyfan det er brutalt. Jeg kan faktisk SE jeg går ned i volum, det er faen meg urimelig og trist. : (

På 3 uker blir man stilt langt tilbake når man trener styrke. Dere ser jo hva jeg ligger på i treningsloggen min (se signatur), kommer sikkert til å falle drastisk.

Helvete.

: (

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått kyssesyken og derfor et treningsforbud på MINST 3 uker. Fyfan det er brutalt. Jeg kan faktisk SE jeg går ned i volum, det er faen meg urimelig og trist. : (

På 3 uker blir man stilt langt tilbake når man trener styrke. Dere ser jo hva jeg ligger på i treningsloggen min (se signatur), kommer sikkert til å falle drastisk.

Helvete.

3uker? Det er jo latterlig. Det anbefales jo 3 måneder. Om du har en aktiv sykdom er det normalt at den aktive perioden varer mellom 1-4uker (aktiv=halvdød i mitt tilfelle). Jeg hadde treningsforbud i 4 måneder, selv om jeg startet som smått etter 2. Mitt råd, ikke kødd med kyssesyka. Du kommer alltid tilbake.

Lenke til kommentar

Helvete.

Var bort fra skolen i 3månder og bort fra all aktivitet i 6-7 månder. Så du er heldig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kysser ikke syke folk...

Nei, men seriøst - jeg er livredd for kyssesyken. Ei på skolen kunne ikke ha gym på over ett år. Da hadde jeg blitt grisefeit.

Lenke til kommentar
Jeg kysser ikke syke folk...

Nei, men seriøst - jeg er livredd for kyssesyken. Ei på skolen kunne ikke ha gym på over ett år. Da hadde jeg blitt grisefeit.

Blitt en mega deff på deg da :p

Håper ikke jeg får kyssesyken. Da blir det veldig kjedelig... Kjeder meg som bare det på treningsfrie dager :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Salmonella er også en skummel sykdom i forhold til trening. Kompisen min fikk det og ble halvparten så lett og ditto sterk.

Lenke til kommentar
Hvordan trening lønner det seg for en 15 år gammel gutt? Noen som har tips?

Trener følgende hver dag:

Jogging

Push-Ups

Sit-ups

Planken (tror den het det)

Noe mere jeg kan gjøre ?:p

Tren korsryggen. Når du trener mage er de viktig å trene rygg også.

Lenke til kommentar

Vi skal ha en styrketest på skolen om ca. en måned. Kravene for å få karakteren 6 er 45 armhevinger, 70 sit-ups og 14 kroppshev (chins med innovervendt grep). Jeg klarer 45 armhevinger men må nok perfeksjonere teknikken hvis alle skal bli godkjent. I forrige uke klarte jeg 12 kroppshev, men de siste repsene var preget av kraftig fotarbeid :p Når det kommer til sit-upsen klarer jeg i beste fall rundt 50. Noen tips til hvordan jeg skal trene meg opp til testen? Vil 1 sett på hver øvelse til failure fungere?

Lenke til kommentar

Ah, det skulle jeg ha tenkt på.

Det er forresten mulig at jeg klarer å oppdrive 4 "aerobic manualer" som i beste fall har en samlet vekt på 6 - 8 kg. Holder det? Hvordan skal jeg trene mtp. sett og reps?

Hvordan kan han bruke bøker og steiner til å perfeksjonere teknikken sin?

Regner med at han mente som ekstravekt t il sit-ups. Jeg klarer jo å utføre alle øvelsene med perfekt teknikk, det er bare det at den blir fort dårligere når det blir tungt.

Endret av contaminated
Lenke til kommentar

Jaha, så vi har et trengings-forum også. og det har jeg ikke funnet før nå.. jaja, bedre sent enn aldri.. :p

Så altså.. Hvordan trener man "puppemuskler" og de musklene som er på skuldrene/halsen?

Og, siden det var en trenings-tråd, så trenger jeg vel ikke lage emne om det spørsmålet? =)

Endret av Kexxy er sexxy!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...