Sovesofa Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ryuk: vil nå ikke si at det er altfor urealistike mål, men kommer jo ann på... uff, bulk er dødfødt nå.. russetida nærmere seg, kommer sikkert til å maxe 60 i benk når jeg er ferdig med 17 dager drekking i strekk Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vil trening hjemme ha noe effekt? Jeg mener hvis jeg trener med vekter, situps og pushups hjemme. Hva trener du med vektene, da? Bicepscurl? Og slapp helt av, du blir ikke stor over natta, så du trenger ikke å bekymre deg over at du ikke vil bli så stor. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Screw strandsesongen, bulk til april 09, here I come. ;DNoen andre som gjør det samme? Har ikke sjangs til å bulke jeg, tror jeg vil alltid være litt ripped på en tynn måte. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Screw strandsesongen, bulk til april 09, here I come. ;DNoen andre som gjør det samme? Har ikke sjangs til å bulke jeg, tror jeg vil alltid være litt ripped på en tynn måte. Tror du ja Men du er jo egentlig heldig sånn sett, hvis du "aldri" legger på deg fett så må jo mye av det du stapper i deg bli til muskler. Spis som pokker, helt til du begynner å få mer fett på kroppen også.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vil trening hjemme ha noe effekt? Jeg mener hvis jeg trener med vekter, situps og pushups hjemme. Hva trener du med vektene, da? Bicepscurl? Og slapp helt av, du blir ikke stor over natta, så du trenger ikke å bekymre deg over at du ikke vil bli så stor. Biceps og triceps tror jeg, er ikke det at jeg ikke vil bli stor, men at det ikke er noe mål for meg. Men vil slik enkel trening gi noe særlig med resultater? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det er forskjell på "enkel" og "dum" trening. Hvis du aldri trener noe annet enn isolasjon kommer du ingen vei, så godt som uansett vha du ønsker å oppnå. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Fikk en positiv overraskelse i dag. Har hele tiden trodd at jeg ikke har klart å gjennomføre 10RM dips med kroppsvekta mi, men viste seg i dag at det klarte jeg visst Pure power Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Good for you. Jeg hadde jo fjernet det fra RYP-programmet, men nå kan jeg legge det inn igjen. Slike øyeblikk er en av grunnene til at trening er digg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Strekken ble slått opp for ikke så lenge siden. Kjedelig å ikke kunne gi 100%. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvis du har problemer med dips med kroppsvekt, kan du jo f.eks. ta fra en benk med føttene på en annen benk, evt. på bakken hvis du er veldig svak i triceps. Og etterhvert legge vekter på fanget til du er sterk nok til å ta "hengende" dips. Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Var det en spiseskje edikk som hjalp hvis man følte seg sulten hele tida? Synes jeg har blitt mer og mer hol på mat, klarer ikke å begrense inntaket helt. Spiser det jeg vil kalle sunt (brødskive, frukt og grønnsaker), men kan vel bli for mye av det gode og? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det er sjeldent man kan spise for mye frukt. Men kanskje en idè å spise til faste tider? Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Spiser til faste tider, men det jeg mener er at det kanskje blir litt mye til de faste tidene... Er noen dager jeg er veldig hol og da kunne det vært nyttig med noen som gjorde meg mindre hol, hvis du skjønner.. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Well damn... da fikk jeg endelig kommet meg til manuellterapeut, og konkludert med at jeg har en betennelse i bicepsfestet i skulderen. Fikk sjokkbølge terapi og noe andre greier jeg ikke husker navnet på. What sucks is... jeg "får ikke lov" å trene noe som involverer biceps. Hvilket betyr at jeg må styre unna all the goodies, som chins, roing, nedtrekk osv. Så hva skjer nå liksom. Jeg vet ikke helt hvor lenge jeg kommer til å gå i behandling, er vel vanskelig å si. Men hva ville dere gjort? Bare trene beina som faen, og legge vekt på brystet? Ting som benkpress osv burde vel ikke være noe problem. Eneste er at hvis dette pågår lenge blir jeg jævla ubalansert. Og hva med dips, burde kanskje styre unna det også? Endret 6. mars 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) KJedelig Synes alle blir skadet for tiden jeg da men. Er det ingen som klarer å trene riktig? Ender vel opp med at jeg blir skadet etterhvert jeg også så blir jeg mobba for å være stor i kjeften Endret 6. mars 2008 av Lambada Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Og jeg som nettopp hadde tatt fatt på stronglifts 5x5! Faen heller, for et jævla kick i nøttene. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ja er dødskjedelig! Jeg tror jeg kunne drept noen om jeg måtte bli borte fra treninga over lengre tid. Tør ikke gå til noe lege for tipper at legen vil si at mye av musklene i kroppen er overbelastet og bør være borte fra treninga en stund for å unngå skader. Likevel en betennelse trenger ikke bety så lang tid borte fra treningssenteret. Kan jo hende du er fullt operativ etter 1-2 mnd. Mye verre ting som kan skje. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Sant det. Har ny time neste mandag, får høre med han om han kan si noe sånn ca om hvor lenge han antar jeg må gå i behandling. For alt jeg vet kan det være noen uker til flere mnd (forhåpentligvis ikke enda lenger, noe jeg tviler litt på). Men uansett hvordan man snur og vender på det, så suger det. Men si at jeg så godt som bare trener bein og forside av overkroppen de neste par mndene. Det kan umulig være bra for ryggen. Ubalanse liksom. Argh, fy faen. En annen ting som irriterer meg for tiden er at vi skal starte med egentrening styrke i gymmen etter påske. Læreren min (som også er "personlig trener" på et treningssenter, aner jo ikke en dritt om hva hun sier. I dag skulle vi forberede oss med litt teori, og da la hun bl.a vekt på hvor utrolig viktig det er at vi tøyer som bare faen etter vi har trent styrke, for å unngå å bli stiv og støl. Wtf? Hvis noe, blir ting bare verre. Endret 6. mars 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Gymlærere er skruller. Tror ikke de fleste følger med på utviklingen og de forskjellige undersøkelse som blir gjort, bare se på hvor mye protein pr dag osv. de setter som fasit på prøver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå