Ol'H Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 1414141414141414141414141414 Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Begynner Hyrlen..å..avdekkes? fettprosent? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Begynner Hyrlen..å..avdekkes? fettprosent? Ærlig talt så aner jeg ikke, dette bildet er da tatt før jul. Skulle vies til Kengdal, men glemte det av. Forøvrig er poseringen helt på jordet, latsen kommer ikke ut. Å jeg presser nakken fremover så trapes forsvinner helt. Når det kommer til fettprosent har jeg aldri tenkt tall, jeg tar det jeg ser i speilet som god fisk. Endret 19. februar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ganske fin størrelse. Bra v-form også. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Digger skuldrene mest. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Meget bra Hyrlen! Det mest imponerende er tykkelsen, vform kommer fort på mange. Men tykkelse begynner man ikke å få før man har lagt ned mange timer. Kraftige armer og skuldre også. Hva ligger vekten på nå, og skal du deffe mot sommeren. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Og Progym's fargerike treningsapparater skriker i bakgrunnen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Meget bra Hyrlen! Det mest imponerende er tykkelsen, vform kommer fort på mange. Men tykkelse begynner man ikke å få før man har lagt ned mange timer. Kraftige armer og skuldre også. Hva ligger vekten på nå, og skal du deffe mot sommeren. Takker takker... Vekten lå på bildet opp mot 97kg, ligger på rundt 96kg nå. Har hatt meg en måned pause fra det mest ekstreme kostholdet, hatt meg litt fest og damer for å få opp motivasjon til hardkjøret som starter frem mot sommeren og utover den. Om jeg skal deffe, vel jeg skal hvertfall redusere litt på karben å kanskje ta meg noen økter på mølla (grøss). Jeg gleder meg bare over at dette året er uten hindringer så vidt jeg ser, å kyssesyka har jeg hatt så det neste må vel bli kreft e.l. Så jeg håper å komme meg opp på 100kg med den formen jeg er i nå frem til jul. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hyrlen begynner å bli en flott mann. Hyggelig å treffe på deg forresten! Vel, da er jeg tilbake på RYP grunnprogram, uke 1. Hadde veldig fin progresjon på siste periode, så jeg satser på lightweight 250+ i knebøy om noen uker. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jippi, etter en uke treningsfri skal jeg endelig løfte litt i dag for å teste 10RM til RYP EM. Jeg har kjedet meg noe helt utrolig denne uken, men jeg har lært meg å gå turer før frokost Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hyrlen begynner å bli en flott mann. Hyggelig å treffe på deg forresten! Likewise, ikke vanskelig og kjenne igjen deg da Er jo Studio7 i noen uker til, så du blir sikkert å se mer til meg. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hva syns folket, fullkropp(5x5 myo) eller 3-split? Endret 23. februar 2008 av Ryuk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg trives veldig godt på RYP, det er fullkropp. Får vanvittig bra overskudd, og jeg føler progresjon Endret 23. februar 2008 av Zethyr Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hvor lang tid bruker du på en typisk RYP-økt? Lite tid om dagene dessverre. Endret 23. februar 2008 av Ryuk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvor lang tid bruker du på en typisk RYP-økt? Lite tid om dagene dessverre.Hvis du er meget effektiv - 45min. Du kan jo også hente inn litt tid ved f.eks. å kjøre biceps og triceps annethvert sett.. jeg synes det er kjedelig med pauser mellom settene på armer, så jeg gjør det. altså... fremfor biceps biceps triceps triceps, kjører jeg biceps triceps biceps triceps, og jeg kjører med mye mindre pause. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva syns folket, fullkropp(5x5 myo) eller 3-split? Jeg foretrekker fullkropp. Uheldigvis ble jeg skadet uten å ha trent det i veldig mange uker. Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg foretrekker en 3split fordi jeg ikke har noe som helst struktur i hverdagen og at det da gir meg mer fleksibilitet i forhold til å ofte måtte trene mange dager på rad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Med tanke på fleksibilitet er jo fullkroppsprogram bedre. Det er en av styrkene programmet har som gjorde at jeg valgte det. Hvis du for eksempel kjører draøvelser, pressøvelser og beinsplitten (som er temmelig normal) vil det være relativt store konsekvenser om du hopper over en av dagene. Et fullkroppsprogram som opprinnelig er fordelt på tre dager i uken vil tåle en uforutsett fridag fordi du da allerede har trent gjennom kroppen minst en gang den uken. Et 3-splitt som ikke følges relativt strikt vil være ugunstig med tanke på fremgang. http://www.iform.no/pub/art.php?id=532 Fordeler med fullkroppsprogram:- Du får trent hver muskel oftere enn ved splittprogram - Hvis du ikke har så mye tid til trening, er det lettere å droppe en dag med fullkroppsprogram enn en dag i en splitt. Jeg trivdes veldig godt når jeg trente splitt. Fullkropps er en del hardere, i hvert fall hvis man liker å ta seg ut på trening. Anbefaler deg å teste deg i noen uker, tror det hadde passet deg ganske bra Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 jau, 400 sammenlagt snart! åh, skal bli godt . Veit at det ikke er så mye for enkelte av dere, men stort mål for meg:) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 jau, 400 sammenlagt snart! åh, skal bli godt . Veit at det ikke er så mye for enkelte av dere, men stort mål for meg:) Tenker du på sammenlagt i raw styrkeløft? Gøy å ha slike mål å jobbe mot. Jobber selv mot 500 totalt for tiden. Men har noen uker igjen før jeg når det. Er vel god for rundt 460 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå