Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Okei, hvordan kan du uttale deg over noe sånt når du ikke kjenner meg?! Nå ble jeg provosert! Jeg har merket det rundt livet og i ansiktet, pluss bena og på armene, bare ikke rundt "biceps/triceps". JEg vet godt hva jeg snakker om så ikke kom her og si at hodet mitt leker med meg. Hvordan våger du? Mitt spm var enkelt og jeg måtte forklare hva jeg mente dypere, derfor jeg forklarte det slik.

Å herregud, dramaqueen. Jeg snakket ganske generelt, å jeg kan ikke se at dette verken var frekt eller særlig rettet mot deg som person siden som du selv sier jeg verken vet hvordan kroppsbygning du har eller hvem du måtte være. Å om du har mistet masse på resten av kroppen har du mistet det også på armene. Du har kanskje beholdt en del muskelmasse grunnet treningen, men fettprosenten der skal være redusert som på resten av kroppen.

Men jeg skal spare meg for å gi råd til deg fra nå av. Damn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei, hvordan kan du uttale deg over noe sånt når du ikke kjenner meg?! Nå ble jeg provosert! Jeg har merket det rundt livet og i ansiktet, pluss bena og på armene, bare ikke rundt "biceps/triceps". JEg vet godt hva jeg snakker om så ikke kom her og si at hodet mitt leker med meg. Hvordan våger du? Mitt spm var enkelt og jeg måtte forklare hva jeg mente dypere, derfor jeg forklarte det slik.

Jeg ser ingenting galt i det Hyrlen sa. Det er trossalt en vanlig ting at gutter og jenter innbiller seg at de har små/store kroppsdeler og tror at det er ufint her og der osv.

Utrolig hvor fort folk tror at alt er rettet mot dem... Jeg syns det er du som bør skjerpe deg her, Lise.

Lenke til kommentar

Liten update fra meg i dag da. Kjører jo somsagt tidligere i tråden, dette programmet:

D1: Bryst/Triceps

D2: Skuldre/Mage

D3: Rygg/Biceps

D4: Bein

Og i dag bestemte jeg meg for å ta en pause, da jeg følte meg rett og slett sliten i kroppen. Kommer av

at jeg ikke spiser nok? Regner nesten med det. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få i meg

masse næring uten å måtte spise halve kjøleskapet? ;)

Lenke til kommentar
Begge sammen er jo best men om man måtte ha valgt en ville jeg valgt styrketrening.

Forbrenner kalorier, tømmer glykogenlagrene og begrenser forbrenning av muskulatur VS løpe da det vil være 50/50 fett / muskulatur som forbrennes.

Dette er ikke riktig. 50/50 hvor har du disse tallene i fra? Og hva legger du i løping?

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

Mener folk som går på kaloriunderskudd og ikke trener vektløfting men KUN bedriver utholdenshettrening og heller ikke øker proteininntaket.

Da vil man forbrenne like mye muskelmasse som fett til muskelmassen når et visst punkt. Se på modeller, syltynne men fortsatt et lag med fett.

Musklene er forbrent bort. Selv med et høyere proteininntak og med vektløfting i forbindelse med kaloriunderskudd så klarer man ikke hindre forbrenning av muskler , kun redusere.

Lenke til kommentar

Er det vanlig å gå ned 2kg på 4 dager i deffen pga vannvekt og alt det der? Synes det var litt mye etter så liten tid...

Veide 96kg for 4 dager siden og nå veier jeg 94kg =/ Har en bra diet og løper 30 min etter trening.

Lenke til kommentar
Er det vanlig å gå ned 2kg på 4 dager i deffen pga vannvekt og alt det der? Synes det var litt mye etter så liten tid...

Veide 96kg for 4 dager siden og nå veier jeg 94kg =/ Har en bra diet og løper 30 min etter trening.

Jeg kan noenganger veie 78,5kg om morraen og andre ganger nesten 80,5kg. Hopper opp og ned. Hvor mye er målet ditt?

Lenke til kommentar
Heftig! Testet 1RM i det siste? Hvordan går det med knebøy og mark?

Knebøyen går som bare faen. Kjører 5-reps med 190kg, og mark med det samme, og det er ikke særlig tungt. Er i slutten av et ryp-grunnprogram nå, og i neste uke er det 5x2 210kg i begge øvelsene på siste treningen. Gleder meg! :D

Freakshow! Du har uten tvil et stort talent for dette. Hvis du gjør ting riktig fremover tror jeg du fort kan ende opp blant de beste styrkeløfterne i landet om noen år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...