Ol'H Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Okei, hvordan kan du uttale deg over noe sånt når du ikke kjenner meg?! Nå ble jeg provosert! Jeg har merket det rundt livet og i ansiktet, pluss bena og på armene, bare ikke rundt "biceps/triceps". JEg vet godt hva jeg snakker om så ikke kom her og si at hodet mitt leker med meg. Hvordan våger du? Mitt spm var enkelt og jeg måtte forklare hva jeg mente dypere, derfor jeg forklarte det slik. Å herregud, dramaqueen. Jeg snakket ganske generelt, å jeg kan ikke se at dette verken var frekt eller særlig rettet mot deg som person siden som du selv sier jeg verken vet hvordan kroppsbygning du har eller hvem du måtte være. Å om du har mistet masse på resten av kroppen har du mistet det også på armene. Du har kanskje beholdt en del muskelmasse grunnet treningen, men fettprosenten der skal være redusert som på resten av kroppen. Men jeg skal spare meg for å gi råd til deg fra nå av. Damn. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Okei, hvordan kan du uttale deg over noe sånt når du ikke kjenner meg?! Nå ble jeg provosert! Jeg har merket det rundt livet og i ansiktet, pluss bena og på armene, bare ikke rundt "biceps/triceps". JEg vet godt hva jeg snakker om så ikke kom her og si at hodet mitt leker med meg. Hvordan våger du? Mitt spm var enkelt og jeg måtte forklare hva jeg mente dypere, derfor jeg forklarte det slik. Jeg ser ingenting galt i det Hyrlen sa. Det er trossalt en vanlig ting at gutter og jenter innbiller seg at de har små/store kroppsdeler og tror at det er ufint her og der osv. Utrolig hvor fort folk tror at alt er rettet mot dem... Jeg syns det er du som bør skjerpe deg her, Lise. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Liten update fra meg i dag da. Kjører jo somsagt tidligere i tråden, dette programmet: D1: Bryst/Triceps D2: Skuldre/Mage D3: Rygg/Biceps D4: Bein Og i dag bestemte jeg meg for å ta en pause, da jeg følte meg rett og slett sliten i kroppen. Kommer av at jeg ikke spiser nok? Regner nesten med det. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få i meg masse næring uten å måtte spise halve kjøleskapet? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Lette og mange måltider i tiden før trening. Men søvn er minst like viktig. Enkelte dager er kroppen rett og slett bare sliten, kan være slapp forbrenning eller bare en periodisk mangel på et eller annet. Evt bare psykisk. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Lette måltider er noe jeg allerede driver med Noen som forresten har noen tips til skolemat? Er veldig lei av brød, og kunne tenkt meg noe annet, som ikke minst er like lettvint som å smøre seg en skive med et eller annet kjøttpålegg. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Begge sammen er jo best men om man måtte ha valgt en ville jeg valgt styrketrening.Forbrenner kalorier, tømmer glykogenlagrene og begrenser forbrenning av muskulatur VS løpe da det vil være 50/50 fett / muskulatur som forbrennes. Dette er ikke riktig. 50/50 hvor har du disse tallene i fra? Og hva legger du i løping? Endret 30. januar 2008 av kengdal Lenke til kommentar
War Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mener folk som går på kaloriunderskudd og ikke trener vektløfting men KUN bedriver utholdenshettrening og heller ikke øker proteininntaket. Da vil man forbrenne like mye muskelmasse som fett til muskelmassen når et visst punkt. Se på modeller, syltynne men fortsatt et lag med fett. Musklene er forbrent bort. Selv med et høyere proteininntak og med vektløfting i forbindelse med kaloriunderskudd så klarer man ikke hindre forbrenning av muskler , kun redusere. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da started deffen i dag Bruker dette matoppsettet: http://www.olympiaspirit.com/index.php?sideID=583 Yeah buddy! Light weight! It's nuthin but a peanut. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Når man starter på en sånn diett, er det fortsatt meninga og gaine muskler el bare opprettholde? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har sett på det samme opplegget jeg også, DNA. Jeg tror jeg skal være frekk nok og følge Viderekommende diett: 80 - 90 kg Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg får føling(?) etter treninger, hvordan fikser jeg dette? Det er herlig å trene men det er antiklimaks at jeg blir helt sjelven etterpå. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Spiser du gainer (protein & karbohydrat) relatert til trening? Jeg ville prøvd å spise det både før og etter trening hvis du ikke allerede gjør det. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg skal prøve det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det vanlig å gå ned 2kg på 4 dager i deffen pga vannvekt og alt det der? Synes det var litt mye etter så liten tid... Veide 96kg for 4 dager siden og nå veier jeg 94kg =/ Har en bra diet og løper 30 min etter trening. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Slutta med kreatin? Går ned 6kg jeg når jeg slutter med kreatin og gått på en diett en uke men glykogenlagertømming. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Slutta med kreatin?Går ned 6kg jeg når jeg slutter med kreatin og gått på en diett en uke men glykogenlagertømming. Bruker ikke kreatin. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det vanlig å gå ned 2kg på 4 dager i deffen pga vannvekt og alt det der? Synes det var litt mye etter så liten tid... Veide 96kg for 4 dager siden og nå veier jeg 94kg =/ Har en bra diet og løper 30 min etter trening. Jeg kan noenganger veie 78,5kg om morraen og andre ganger nesten 80,5kg. Hopper opp og ned. Hvor mye er målet ditt? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Pleier å gå litt opp og ned ja, men ikke så mye... Har ikke noe vektmål, men en lav fettprosent er målet. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Heftig! Testet 1RM i det siste? Hvordan går det med knebøy og mark? Knebøyen går som bare faen. Kjører 5-reps med 190kg, og mark med det samme, og det er ikke særlig tungt. Er i slutten av et ryp-grunnprogram nå, og i neste uke er det 5x2 210kg i begge øvelsene på siste treningen. Gleder meg! Freakshow! Du har uten tvil et stort talent for dette. Hvis du gjør ting riktig fremover tror jeg du fort kan ende opp blant de beste styrkeløfterne i landet om noen år. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er de best å trene statisk eller dynamisk når de gjelder magen? Er de mulig å ungå att man blir "feit" når man trener mye magemuskler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå