Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, 5/6 riktige. :yes: Det i shaken er V12, blandet med vann.

Jeg siterer (fra tn.no); GlutaZyme gir effektiv restitusjon i forbindelse med hard fysisk aktivitet gjennom å tilføre kroppen glutamin og de vekstfremmende aminosyrene BCAA’s. Aminosyrene er i form av peptider som gir best opptak i musklene.

Lenke til kommentar
Moran blir at kaffe er slankende?

Koffein starter jo forbrenning i kroppen din, så ja.

Det er 3-4 gang noen sier det, Tipper han vet det nå. skrev også et svar på forrige side(nederst ,som forklarer hvorfor)

Lenke til kommentar
men nå veit jeg ikke SF(UFC) vekt klassene. Gikk ut-i-fra boksing sin vektklasse

Sett noen UFC filmer? har en del hjemme, du ser folk på 200 lsb som fighter mot folk oppmot 5-600 lsb, og hvis du har tenkt til å konkurrere i SF elr FF så kan jeg på det sterkeste anbefalle deg at du trener 1-2 år aktivt først før du i det hele tatt tenker på å konkurrere! Submission er greit, for der slår man ikke, men Fullkontakt SF elr FF så trenger du mye mer trening, belive me! + at du må til utlandet for å konkurrer, sverige finland russland er de vanligste! Min FF trener kom og spurte meg om jeg hadde lyst til å bli med på FF stevne i Finland til høsten, men jeg vet ikke helt, trent det ca nesten 1 år nå, og jeg har 8 års bakgrunn i TKW, men har lyst til å trene en del FF til før jeg går fullkontakt, har vært med på¨1 submission stevne, det var helt greit, er skikkelig dårlig der, vant første på en armlås, men blei choka ut på de 2 andre kampene, så plasseringa var ikke helt den beste:p

Lenke til kommentar

For optimal forbrenning er det mest gunstig å tømme muskelen for energisubstrater. Dette inkluderer glykogen og kreatin. Teoretisk sett ville dette tilsi at man skulle spise null karbohydrater og holde seg unna alt som inneholder kreatin - men i praksis vil du kunne forbrenne fett helt fint både med karbohydrater og kreatin i kosten din. Det viktigste er å danne et kaloriunderskudd (kombinasjonen diett+økt aktivitet), samt fokus på protein og essensielle fettsyrer.

Så jeg vil anbefale å kutte ut kreatin på forbrennings program og bruke det kun på bygge program.

Lenke til kommentar
en av de flere sf/ff trenerne mine anbefalte meg å kjøpe litt tunge hansker, så man får svetta mer og blir sterkere av å slå på sekk pga. litt tunge hansker.

:roll: det er ingen progresjon,

Blir det samme å gå opp 50gram muskelmasse på armene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...