Thewiz Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Prøver ut et litt nytt treningsprogram for overkropp nå. Dag1: Bryst, biceps, mage og overarm Dag2: Rygg, triceps Og gjentagelse av dette ut uka. Mener dette burde være bra? Før så har det sett ut slik, men jeg klappet mage og overarm sammen med bryst og biceps på Dag1. Før; Dag1: Bryst, biceps Dag2 Rygg, triceps Dag3: Overarm, mage Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vanskelig å si noe om det er bra før du har skrevet noe om øvelser, sett, repetisjoner, osv. Men jeg kan si at det er ikke bra uansett, hvis du har droppet bein fullstendig. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er ikke overarm biceps og triceps da? Hva er en øvelse som trener overarm som ikke trener biceps eller triceps? Mulig det er jeg som er trøtt nå. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hva liker folk best av stangroing el kabelroing? Og hvordan skal man stå bøyd på stangroing? Leste noen som mente enda mere fremoverbøyd en feks videoen på http://www.coopersguns.com. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ville heller ha funnet meg et 5x5 var jeg deg med solide baseøvelser isteden for jalla isolasjonsøvelser. Uten om spesielle prioriteringsperioder for symetri skal det ikke være nødvendig med egen trening av biceps og triceps. Biceps trener du på nedtrekk, roing osv Triceps i benkpress, skulderøvelser osv Biceps curl blir vel mellom 12-20kg , nedtrekk har du kanskje 50-120kg Sier seg selv hvilken som trener biceps mest. Benkpress Markløft Knebøy Skulderpress Nedtrekk Riong Sånn ser et godt baseprogram ut , eneste feil folk gjør på den er å legge inn egene øvelser for armer og får et dårligere resultat. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hvilken nedtrekk øvelse tenker du på da? EDIT: Denne? Jeg synes den ikke omtrent tar noe i biceps jeg da. Har ikke sjans å få pump i biceps med den øvelsen. Men den trener veldig bra på skuldre og rygg da. Endret 17. januar 2008 av Lambada Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) War, om du adresserer hvem det er du faktisk prater til blir det mye lettere å holde følge. Jeg skal ta et skudd i blinde og gå ut i fra at det er til meg, og tusen takk for tipset, skal se hva jeg får til. Markløft er jeg så usikker på at jeg egentlig ikke vil utføre det. For øvrig trener jeg fullkropp tre ganger i uken, ingen split på meg. Lambada: Jeg bruker denne: http://www.coopersguns.com/videos/exercise...-lat-pull-down/ i kombinasjon med den du viste. Den jeg viser til tar godt på biceps/rygg(syns jeg), mens den andre tar godt på lats/rygg. Endret 17. januar 2008 av Ryuk Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvilken nedtrekk øvelse tenker du på da? EDIT: Denne? Jeg synes den ikke omtrent tar noe i biceps jeg da. Har ikke sjans å få pump i biceps med den øvelsen. Men den trener veldig bra på skuldre og rygg da. av nedtrekk/pull up øvelsene er det smalt grep, med innsiden av hendene vendt mot ansiktet som involverer biceps mest. Er også denne varianten som lar deg løfte mest kilo. Eksempel i nedtrekk/pull up med bredt grep som du viser til, får ikke biceps brukt noe særlig av sin "range of movement" (Norskt ord for dette? ), og ryggen tar over arbeidet. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvor mange spiseskjeer protein shake tilsvarer 40g ? Første gang jeg blanda det nå. Tok 3 DL vann og tror det var 2 spiseskjeer protein pulver Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 War, om du adresserer hvem det er du faktisk prater til blir det mye lettere å holde følge. Jeg skal ta et skudd i blinde og gå ut i fra at det er til meg, og tusen takk for tipset, skal se hva jeg får til. Markløft er jeg så usikker på at jeg egentlig ikke vil utføre det. For øvrig trener jeg fullkropp tre ganger i uken, ingen split på meg. Lambada: Jeg bruker denne: http://www.coopersguns.com/videos/exercise...-lat-pull-down/ i kombinasjon med den du viste. Den jeg viser til tar godt på biceps/rygg(syns jeg), mens den andre tar godt på lats/rygg. Så vidt jeg vet, så tar den du linker til mer lats enn med bredt grep! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Et lite spørsmål... Holder på med grunnprogrammet i RYP nå. En muskel jeg savner å få stimulert skikkelig er Trapezius(nakke) ved bruk av shrugs. Vil jeg ødelegge noe hvis jeg legger til denne øvelsen i programmet? Evt. hvor mange sett anbefaler folket? Endret 18. januar 2008 av sk1rty Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har vært sengeliggende et par tre dager, nå hoster jeg bare og er litt tett. Hvor lenge pleier dere vente med trening etter å ha vært syk? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er bare å trene ivei, så lenge du ikke har feber, ordentlige betennelser eller noe annet alvorlig. Lurt å ta det litt rolig, men ingenting i veien med å bevege seg når man ikke er helt i toppform. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har vært sengeliggende et par tre dager, nå hoster jeg bare og er litt tett. Hvor lenge pleier dere vente med trening etter å ha vært syk? jeg trener selv om jeg er syk eller ikke. Hvis du klarer å stå uten å bli svimmel eller sliten kan du bare trene. Jeg syns det føles som om jeg "renser" kroppen når jeg trener, hvis jeg er forkjøla eller noe sånt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 En lett forkjølelse funker å trene vekk, men med mer seriøse greier bør ma holde senga og drikke mye og sove mye. Da blir man fortere frisk Jeg har en svak bihulebetennelse, men trente i dag. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Merker selv at kroppen tar mer nytte av væsken i kroppen når man er syk. Var to dager jeg var dårlig forrige helg, helt frisk natt til tredje dag, og jeg måtte nesten ikke på do selvom jeg fikk i meg nesten fire drikkeflasker (0,5L) med vann. Rart. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Merker selv at kroppen tar mer nytte av væsken i kroppen når man er syk. Var to dager jeg var dårlig forrige helg, helt frisk natt til tredje dag, og jeg måtte nesten ikke på do selvom jeg fikk i meg nesten fire drikkeflasker (0,5L) med vann. Rart.Du svettet kanskje ut en del mer enn til vanlig? Når jeg først blir tørst etter å ha vært sjuk (og ikke klart noe særlig vann) så sluker jeg noen liter på ganske kort stund. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kroppen går inn i en bearbeidingsmodus når den er syk, blodet strømmer fortere og man blir varm. Så teorien stemmer med svettingen. Men denne gangen svettet jeg ikke så mye, var ikke en aggressiv forkjølelse jeg fikk. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Klarte 45kg hantler x 4 skåbenken i dag Var ikke noen 37.5kg hantler siden en var ødelagt, så måtte ta litt mer og så sa en stor fyr i 40 års alderen "dette klarer du, det er bare mentalt" og det funket. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Var da voldsom økning. Da klarte du 37,5kg veldig lett før? Hvor mange rep på 37,5? Hva veier du? Men godt løft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå