Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Hvor lenge kommer pakken til å vare ca? 2 måneder?

skal jeg ta det hver dag eller bare de dagene jeg trener?

??

Det er 60 poser

Den varer til du har bruk den opp.'

 

Ikke ta den etter trening.

 

Ta en sånn pose når du er på skolen, eller til frokost. så har du ett mindre måltid å tenke på iløpet av en dag.

 

Meningen er å erstatte et måltid som du ikke rekker å spise pga dårlig tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokon som veit om karobhydratar blanda med protein fungerar like godt som ein Mass Gainer?

Det er det samme , bare at med en prot og karbblanding får du ikke noe fett,'

Kan erstatte det med en tskje olivenolje.

Selv lager jeg alltid mine egene gainere. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
For å kunne restitueres optimalt, må man vente 48 timer før man trener den samme muskelen

Kommer helt an på hvilken muskel det er. Grei tommelfingerregel, men ikke noe å nevne når det er snakk om optimal restutisjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nå har jeg vært å fått meg V-12 og 100% Whey Protein, et pulver som banker Proteinfabrikken sitt så til de grader. Kjøpte det fordi PF sitt var ikke på lager (der jeg trener), men kommer nok til å holde meg til dette. Hadde ikke den beste økten i dag, føler jeg.

Lenke til kommentar

tja, Vi har 206 ben i kroppen , det finnes gjennomsnittelig 3 muskler til hvert ben kroppen består av.

VANN utgjør ca 70% av oss.

En celle i kroppen vår består av omtrent 30.000 gener

Kroppen vår er et uhyre komplekst maskineri som består av om lag 30 billioner celler.(gang med gener /det er en del) Disse cellene som representerer om lag 200 forskjellige celletyper, har en høyt spesialisert funksjon i kroppens ulike organer. Eksempler på slike celletyper er nerveceller, blodceller, hjerteceller, muskelceller og hudceller.

 

Det er bare 12 tykke nervetråder som går fra kroppen og inn i hjernen, og det er 31 par av nervetråder som er koblet til ryggraden. Disse nervetrådene deler seg selvfølgelig opp og sprer seg over hele kroppen.

 

Hva leter du etter?

Lenke til kommentar
1kg protein og 3kg karobo kan jeg blandet alt det til en shake med kreatin pulver i?

Dersom du får 1kg protein og 3kg karbohydrater oppi en shaker, tror jeg vi snakker verdensrekord her :p

 

Selv lager jeg shaker etter når på dagen det er jeg skal drikke den. Jo senere på dagen jo mindre karbohydrater. En veldig okei etter-trening-shake (for meg, som veier rett over 100kg), er 4dl ekstra lett melk, 30g whey-protein, 30g karbohydrater og 10g kreatin.

 

Les litt rundt når det gjelder kreatindosering.

Lenke til kommentar

mente jo seff g av den Kg boksen, men vet ikke om jeg skal bruke olje oppi hakke så jævli lyst til å gå opp i vekt mht. at jeg er 1kg elns over vektklassen som jeg vil være i så jeg vil ned 1kg men også legge på meg muskler. høres vanskelig ut, men nå veit jeg ikke SF(UFC) vekt klassene. Gikk ut-i-fra boksing sin vektklasse

Lenke til kommentar

Nei, hvorfor du skal bruke olje oppi må du nesten spørre deg selv om. Tenker du olivenolje, for å få i deg fett, liksom? Dersom du ikke ønsker å gå opp i vekt, og har et bortimot normalt kosthold, vil jeg si at du ikke trenger å bry deg om den olja :)

Lenke til kommentar
Weight classes:

 

1. Lightweight - over 145 lbs. to 155 lbs.

2. Welterweight - over 155 lbs. to 170 lbs.

3. Middleweight - over 170 lbs. to 185 lbs.

4. Light Heavyweight - over 185 lbs. to 205 lbs.

5. Heavyweight - over 205 lbs. to 265 lbs.

 

hva vil de klassene si i kg?

Del på 1.8

Lenke til kommentar

HSL - spalter opp triglyseridet i fettcellen. Syklisk AMP (cAMP) bestemmer hvor aktivt HSL er. I cellen er det to signaler som motvirker hverandre i forhold til cAMP: adenylate cyclase (AC) som aktiverer cAMP, og fosfodiesterase (PDE) som hemmer cAMP. koffein vil i sin tur hemme PDE, noe som fører til at høyere nivåer av cAMP, som igjen aktiverer HSL, som igjen øker spaltingen/mobiliseringen av fett fra fettcellene

Det er derfor det er koffein i alle slankeprodukter.

Kaffe har ingen kalorier, nei.

koffeininnholdet i en kopp kaffe kan variere fra 20-200mg avhengig av kaffesort og hvor sterk den lages.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...