Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 På trening i går strakk jeg lår/rompe-muskelen. Jeg kollapset momentant. Var hos fysioterapaut i dag og hadde den første elektro-behandlingen. Heldigvis er det ikke så veldig alvorlig, så jeg kan begynne å trene igjen om en måned. Jeg greier jeg å gå selv uten at det gjør så alt for vondt, så det er jo bra. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg slo albuen i midten av desember, og det er fremdeles såpass vondt at jeg ikke kan lene den ned på bordet. Armen kan ligge flatt på bordet, men bøyer jeg armen og lener albuen direkte ned på bordet gjør det vondt. Jeg kjenner det også veldig godt under franskpress, selv om det er forholdsvis lette vekter (20-30RM-ish). Noen idéer om hva det kan feile den? Verdt å sjekke hos lege? Smerten sitter midt på albuespissen, men er langt fra så vond at den plager meg i hverdagen (med unntak av at jeg må være forsiktig med den albuen når jeg jobber med ting, osv). Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I morgen blir første treningsdag etter julen, jeg har ikke veid meg ennå, men merker jeg har lagt på meg. Skeia helt ut i ferien masse alkohol, fett og godteri, så nå føler jeg meg bare diger og ekkel. Jeg tenkte å begynne med aerobic nå for ikke å ende opp som før jul uten motivasjon. Planen var å trene tre-fire dager i uken. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Veide meg etter juleferien og jeg hadde gått ned til 78,5 kg, fra 80,5.Har spist som et udyr i jula i forrhold til vanlig, men fårstår ikke hvorfor jeg har gått ned.. Kanskje forbrenninga økte når jeg fikk i meg anna mat en vanlig? Muskler veier mer enn fett. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Har økt som en jævel i det siste, så motivasjonen er på en alltime high! Siste måneden har jeg gått fra å trene med 34 til å trene med 40pr. manual i hantelpress. Målet nå er vel bare spise enda mer og yte maks Sliter litt med å komme over 70kg da(1.76m), så mer mat må definitivt til. Endret 9. januar 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 M@R7!N: Høres veldig bra ut. Bilder? Jeg er også endelig back in the game. Kjører en liten ryp-periode nå, så er det over på 5x5 igjen i midten av februar. Jeg trives endelig på treningene igjen, og det har jeg ikke gjort siden november! Deilig Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 M@R7!N: Høres veldig bra ut. Bilder? Jeg er også endelig back in the game. Kjører en liten ryp-periode nå, så er det over på 5x5 igjen i midten av februar. Jeg trives endelig på treningene igjen, og det har jeg ikke gjort siden november! Deilig Kjører du 5x5 programmet med 3 knebøy i uka el det som er på iform.no? Holder på med det programmet som er postet her. 5x5 Isåfall har du flere en tre treningsdager i uka? Har tid til en fjerde så er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre på den. Om det skal bli kondisjon, el bare hive på endel isolasjonsøvelser. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kjørte iform sitt 5x5. Ikke skikkelig 5x5, men det funket veldig bra for meg. Hadde planer om å se litt nærmere på Bill Starr-style, men er egentlig ikke sikker enda. Får se når tiden for å bytte kommer. Sånn som det er nå, så kjører jeg en modifisert versjon av TNs RYP, med 3 dager i uka, hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Får vondt i underarmen når jeg jeg har kjørt benk med 42kg Ikke sikker på hva jeg kan gjøre med det heller, trener selvfølgelig underarmer Bilder ja, kan vel fikses en dag jeg gidder Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvorfor trener du underarmer? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kjørte iform sitt 5x5. Ikke skikkelig 5x5, men det funket veldig bra for meg. Hadde planer om å se litt nærmere på Bill Starr-style, men er egentlig ikke sikker enda. Får se når tiden for å bytte kommer. Sånn som det er nå, så kjører jeg en modifisert versjon av TNs RYP, med 3 dager i uka, hvis det var det du mente? Bare lurte på om du kjørte samme 5x5 som meg og hadde en fjerde treningsdag siden det bare er 3 på programmet. Okey, på iform sitt er det sånn at du kjører konstante vekter på baseøvelsene? Har kanskje tenkt å få testa det en eller annen gang. Får se på fremgangen på det jeg holder på med nå først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da blir det først en pillekur og så sannsynligvis kortisonsprøyter i begge skuldrene. Spesialstøpte såler og laaangvarig behandling også. Kanskje jeg faktisk blir frisk en dag. Nå har jeg fått forbud mot å gå i andre sko enn joggesko. Bra jeg studerer idrett da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Seriøst? Du er jo feilvare, bare be moren din sende deg tilbake. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da blir det først en pillekur og så sannsynligvis kortisonsprøyter i begge skuldrene. Spesialstøpte såler og laaangvarig behandling også. Kanskje jeg faktisk blir frisk en dag. Nå har jeg fått forbud mot å gå i andre sko enn joggesko. Bra jeg studerer idrett da. Hva for en B-vare er du? På en høflig måte: Hvordan har du klart å pådra deg alt dette her? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dere er så greie så. Karsten: God bedring! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hehe. Jeg har drevet med veldig mye forskjellig, veldig ofte og til tider veldig hardt. Jeg var aldri skadet før alt datt i fanget mitt. Ryggskaden fikk jeg gjennom trampolinehopping, snowboarding og fotball. Skuldrene har blitt betente gjennom styrketrening. Anklene på fotballbanen. Jeg har bare vært veldig uheldig. Har aldri brukket noe og nesten aldri hatt en strekk en gang, så nå får jeg igjen for alle de skadefrie årene. Klarer meg forholdsvis greit til tross for at jeg er så heftig skadet. Spilte aktiv fotball frem til jeg var 18, var to år i Forsvaret i en idrettsavdeling og studerer nå idrett på høgskole, så jeg klager ikke. Endret 10. januar 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvorfor jeg trener underarmer? Alltid hatt det for meg at det var lurt, setter ikke akkurat av en dag til det for å si det sånn. Bare å kutte ut altså? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kutt det ut, enveis billett til betenelse. Samt at de gror ved indirekte trening når du tar rygg, curl o.l. Akkurat som med legger, de kommer til slutt hvis du har gener til det selv om legger anbefaler jeg å trene uansett. At du har ondt i underarmene kan skyldes at du faktisk har trent dem for mye, å har muligens fått det litt betent. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Bare lurte på om du kjørte samme 5x5 som meg og hadde en fjerde treningsdag siden det bare er 3 på programmet. Okey, på iform sitt er det sånn at du kjører konstante vekter på baseøvelsene? Har kanskje tenkt å få testa det en eller annen gang. Får se på fremgangen på det jeg holder på med nå først. Ah, sånn sett. Kjørte baseøvelsene slik at jeg la på 2,5-5kg på hvert sett, frem til det femte settet. Endret 10. januar 2008 av SupremeX Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Nei, har ikke trent dem for mye heller. Underarmstreningen har blitt maks en gang i uka, og ikke hver uke engang :/ Men ja, kjenner det rimelig godt i hele armen når du tar curls, så får kutte det ut likegodt Endret 11. januar 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå