SupremeX Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kjør naturlig, gutta! Da har jeg hatt min første skikkelige treningsøkt på nesten en mnd. Fikk søvnproblemer pga ei jente for ei stund siden, og har ikke klart å trene normalt siden da. Har vært plaget med lite energi, kvalme, svimmelhet osv, men nå har jeg kommet tilbake i normalt søvnmønster, og i dag klarte jeg å fullføre treninga. Ganske deilig følelse å være tilbake, noe Hyrlen høres ut til å kunne si seg enig i. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Whoohooo. Endelig fikk jeg brukt de tyngste manualene 58kg. 8 rep hver hånd. Grepet som hindrer for å ta mer. Elsker enhåndspullups! http://www.coopersguns.com/videos/exercise...-row-palm-down/ Ikke lenge igjen før jeg kan kaste meg over 58kg per hånd i skråbenk også nå, men blir ikke i 2007 da. Februar tenker jeg. Beste er at jeg har gått ned litt og. Ligger på 76kg nå. Fettprosenten er mellom ca 5%. Er morro å se at når man strammer så ser man blodårene stikke ut i panna, over hele halsen, over hele armene, nedover brystet til magen begynner. Skulle egentlig opp til 90kg til sommeren, men blir ett sted mellom 80-82kg tenker jeg. Tror ikke jeg gidder over 85kg i det hele tatt. Dødsmotivert! Endret 20. desember 2007 av Lambada Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Whoohooo. Endelig fikk jeg brukt de tyngste manualene 58kg. 8 rep hver hånd. Grepet som hindrer for å ta mer. Elsker enhåndspullups! http://www.coopersguns.com/videos/exercise...-row-palm-down/ Stor forskjell på hantelroing og enhånds pullups. Respekt til deg om du hadde klart enhånds pullups Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) JAJA Kaller det enhåndspullups jeg da. Vet det er feil, men bare blitt vane om å kalle øvelsen det. Derfor jeg tok med link så dere andre skjønte hvilken øvelse jeg mente. Uansett utrolig fornøyd. Endret 20. desember 2007 av Lambada Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ligger på 76kg nå. Fettprosenten er mellom ca 5%. Jeg krever nye bilder. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Ligger på 76kg nå. Fettprosenten er mellom ca 5%. Jeg krever nye bilder. Du skal få, henter nytt kamera i morgen. Skal poste noen i morgen. Lover Hehe Ellers har jeg bilder i den gamle "post din overkropp" tråden. Målte ikke fettprosenten min dengang men sikker på at den ikke er over 7%, men skal legge ut nye bilder, mye mer markert nå. EDIT: Her er ett biceps/triceps bilde, men lastet opp før så er litt gammelt og er mer markert nå. Men får klare dere med dette til imorra Endret 20. desember 2007 av Lambada Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ganske deilig følelse å være tilbake, noe Hyrlen høres ut til å kunne si seg enig i. Tar du min høyeste målte vekt i år minus den aller laveste, da sitter du igjen med 26kg. Så jeg veide 92kg når jeg gikk inn i militæret, mistet omtrent 8kg. Altså nede på 84, fikk kyssesyka raste ned til 75kg på under en måned. Dette var i Mars. Nå veier jeg 97kg omtrent. Så omtrent 40kg masse er lastet på å av iløpet av året. Sykt. Eller litt feil siden jeg kom ut av militæret i Januar, veide ikke 92kg i år. Å når jeg var på minimum var det ikke et gram fett eller vann på kroppen. Var ripped. Nå er jeg mer eller mindre pløsen. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Må jo se bra ut når Kengdal skal ha bilder Veier omtrent 97kg nå. 5kg mer enn når jeg var på topp sist, fett% noe usikker på. Snart jul nå, så det er bra du ikke har glemt det. 97 kilo er voksent!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Har tatt bilder nå, ble ikke fornøyd med noen med unntak av et ryggbilde De kommer så snart jeg får dem på mail. Endret 21. desember 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Spis nattmat. Det funket for meg. Formelen er egentlig enkel = mye kalorier inn, mindre ut. Vil du bli feitere? Tja Iallfall i første omgang, bare prøve å legge på meg litt. Så kan jeg bygge senere. Kan ikke bygge mye uten å ha noe å bygge på. Men, nattmat ja. Skal prøve Lenke til kommentar
whom Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Spis nattmat. Det funket for meg. Formelen er egentlig enkel = mye kalorier inn, mindre ut. Vil du bli feitere? Tja Iallfall i første omgang, bare prøve å legge på meg litt. Så kan jeg bygge senere. Kan ikke bygge mye uten å ha noe å bygge på. Jo det kan du. Det er faktisk maten man inntar man bygger på, en viss prosent av matinntaket går direkte til muskler. Så fyr opp med benkpress, markløft og knebøy. Og husk: ass to the grass, to get the mass. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...ile=dumbell.wmv Kengdal. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...ile=dumbell.wmv Kengdal. Nå snakker vi Jeg makset foresten i knebøy her om dagen. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hehehe. Og jeg makset i markløft. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Og her er noen til Linky Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ligger på 76kg nå. Fettprosenten er mellom ca 5%. Jeg krever nye bilder. Wish granted! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10165823 Gadd ikke bruke så lang tid så kommer noen bedre senere. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...ile=dumbell.wmv Kengdal. Nå snakker vi Jeg makset foresten i knebøy her om dagen. Har alltid lurt på hva knebøy med stopp på bunn er! Nå tror jeg at jeg endelig skjønte det! Lenke til kommentar
narlzac Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tenkte jeg skulle prøve med shake før trening, og har i den sammenheng noen spørsmål jeg ville vært takknemlig for svar på Hvor mye maltodekstrin bør man ha i seg før trening? Jeg tenker da på styrketrening. Er det en formel for antall gram per kroppsvekt? Og hvor kort/lang tid før trening bør man ha i seg dette? Tenkte jeg skulle prøve dette sammen med myseprotein før trening. Etter trening, 1 gram maltodekstrin per kilo kroppsvekt sammen med 0.5 gram myseprotein per kilo kroppsvekt? Jeg hører noe om at man skal regne ut antall karbohydrater og protein i forhold til den "effektive" kroppsmassen. Det vil si, i forhold til din kroppsvekt minus fettvekt. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 kk.. sikkelig off-topic. Hvor er det jeg får svettebånd som man kan ha på armen;O *kniiiis* Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 G-sport Hva forventet du? Spesialshop til svettbånd? Tipper enhver sportsbutikk har noe utvalg av svettebånd, svettebånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå