kengdal Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har laget en liten oversikt over skadene mine til timen hos manuellterapeut på torsdag. Jepp, jeg har skiftet behandlingstype igjen. Naprapati funker ikke lengre. Googlet et par ord på MR-utskriften og fant ut at jeg har betennelse i venstre skulder. Hvis noen faktisk har peiling på MR, så er hele utskriften min her: Hvordan gikk det hos Manuellterapauten? Fikk han deg på rett kjøl? Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg tenkte at siden jeg nå har dratt bort fra treningsenteret for juleferien, så skal jeg bruke denne tiden på å starte på litt oppstramming av diverse "slark". Jeg har et kne som kjennes løst ut når jeg rister på en u-oppvarmet fot pluss korsryggsmerter (Dårlig sittestilling i en lang eksamensperiode). I tillegg har jeg litt klikking i skuldrene som jeg skal prøve å stramme opp litt (Her er jeg veldig forsiktig, for jeg kjenner at det fort kan bli verre). Legg til innovervridde armer, og det blir fort litt å ta tak i. Noen som har noen tips og triks til hvordan jeg skal "gå løs på" disse "problemene"? Det med innovervridde armer så jeg det var en del info om tidligere i tråden, så det har jeg kontroll på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har laget en liten oversikt over skadene mine til timen hos manuellterapeut på torsdag. Jepp, jeg har skiftet behandlingstype igjen. Naprapati funker ikke lengre. Googlet et par ord på MR-utskriften og fant ut at jeg har betennelse i venstre skulder. Hvis noen faktisk har peiling på MR, så er hele utskriften min her: Hvordan gikk det hos Manuellterapauten? Fikk han deg på rett kjøl? Han møtte ikke opp til timen. Dårlig førsteinntrykk. Så nå sitter jeg hjemme og gulper i meg smertestillende. Feit har jeg blitt også. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Han møtte ikke opp til timen. Dårlig førsteinntrykk. Så nå sitter jeg hjemme og gulper i meg smertestillende. Feit har jeg blitt også.right..... feit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Den siste måneden har jeg ikke trent en eneste gang - jeg har faktisk gått inn for å gjøre minst mulig. Jeg har spist junk, sovet lite og fråtset i sjokolade. Vekten er stabil, ergo så har jeg mistet muskler og lagt på meg litt herlig fett. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Husker du la opp bilde her en gang og da var du visstnok også feit i følge deg selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg er nok hakket feitere nå, om ikke veldig mye. Jeg veide 86 kg etter sommeren, var nede i 80.7 og nå er jeg på rundt 82. Med en normal fettprosent, rundt 12, så hadde jeg vært under 80. Et lite mål frem til sommeren, selv om vekt egentlig kun er et tall. Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Whi1e, du burde jobbe mot instillingen; trening bidrar til ditt humør og velvære på kort og lang sikt. Men for oss treningsvante har det hele motsatt effekt om man lar mangelen på det føre til noe negativt. Det bestemmer man igrunn selv Noe å lære av den gjennomsnittlige "care og glad til" sofasitter der Endret 19. desember 2007 av whom Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tull, Megareksi er det beste som noen gang har skjedd meg. Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tull, Megareksi er det beste som noen gang har skjedd meg. Fenomenet minner mye om spiseforstyrrelser, og fører til ensomhet, angst og depresjon. (kilde: helsenytt).La oss si en mild form for det kan være posetivt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tull, Megareksi er det beste som noen gang har skjedd meg. Fenomenet minner mye om spiseforstyrrelser, og fører til ensomhet, angst og depresjon. (kilde: helsenytt).La oss si en mild form for det kan være posetivt. Jeg kjenner meg igjen i det første, men det er jo kun grunnet trening og tidsbruk på det. Å min form er ikke mild. Vil aldri bli det heller, bare spør mine gamle flammer. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Høres kjedelig ut. Trene masse bare for å være missfornøyd med seg selv, få angst å bli deprimert. Men nå som du er i full gang igjen etter fravær. Begynner formen å ta seg opp igjen Hyrlen. Nærmer det seg slik du var før du måtte kutte treningen sist gang? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Høres kjedelig ut. Trene masse bare for å være missfornøyd med seg selv, få angst å bli deprimert. Men nå som du er i full gang igjen etter fravær. Begynner formen å ta seg opp igjen Hyrlen. Nærmer det seg slik du var før du måtte kutte treningen sist gang? Jeg er alltid misfornøyd, født kritiker. Snart er jeg over der jeg var, ryggen henger litt etter resten. Men har større armer, å mer masse på brystet. Beina kommer seg ikke. Alt i alt er jeg nok over der jeg var sist, har hatt en sinnsvak fremgang det halvåret. Trente jo hele sommeren, å bulket i 3 måneder. Den siste måneden har jeg gått ned på kaloriinntaket, så har senket fett% noe. Må jo se bra ut når Kengdal skal ha bilder Veier omtrent 97kg nå. 5kg mer enn når jeg var på topp sist, fett% noe usikker på. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Godt å høre det begynner å hjelpe seg Hyrlen. Kjedelig å bli "tvinget" tilbake igjen slik du måtte. Er vel seg selv enn også ser minst forskjell på. Ihvertfall sånn jeg ser det. Ser meg selv i speilet hver morgen så jeg merker ikke at jeg har vokst. Var på besøk hos en X idag jeg ikke har sett på LENGE. Hun så forskjell med en gang, å det er jo morro. Overkroppen var mye kraftigere enn før mente hun. Det er klart jeg strippet ikke ned for henne for å vise akkurat. (kanskje jeg skulle gjort det, så kunne det blitt en bit på meg i kveld). Er vel ca 10 kg forskjell fra sist hun så meg også da, men ikke alt muskler selvsagt. Gnu på utover vinteren, så prøve å få ned fettprosenten før strandværet er over oss igjen. Endret 19. desember 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mine X'er hatet allemann at jeg trente. Å de vet hvor innbilsk jeg er, så de hater å si slikt. Men har fått "boler du?" ganske ofte etter meg i det siste, liker det. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mine X'er hatet allemann at jeg trente. Å de vet hvor innbilsk jeg er, så de hater å si slikt. Men har fått "boler du?" ganske ofte etter meg i det siste, liker det. Enig. Så lenge man vet med seg selv man ikke boler, så er det jo bare vittig å få det slengt etter seg. Er noen svære jævler der jeg trener. Garantert fulle av bol. Merker det før sommeren. Pluttselig er de satans mye større enn de er hele vinteren. Er for gammel til det tullet selv. Skal jeg bli større, så får det bli på naturlig måte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Aha, ja jeg er i rette aldern og skal aldri si aldri. Får se hvor man seriøs man vil bli. De store gutta er kos da, motivasjon. For meg merker jeg den moralske grensa er når man må speede seg for å gå på trening, det er absolutt for drøyt! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 For meg merker jeg den moralske grensa er når man må speede seg for å gå på trening. Da har man absolutt ett problem ja Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Huff. Altfor lenge siden jeg har trent nå. Har ikke trent skikkelig for før sommeren. Må vell straks begynne igjen. Har det noe får seg å ta noen shaker om dagen med proteiner, om jeg ikke trener styrke? Trener enda fotball og slikt. Og noen som har noen tips til å legge på seg? Noe annet enn å spise veldig mye? Sliter virkelig med dette. Har gått ned sett på de siste 3-4 mnd. Veide ca 79kg i slutten av sommeren, og nå er jeg knapt 75kg. Bittert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Spis nattmat. Det funket for meg. Formelen er egentlig enkel = mye kalorier inn, mindre ut. Vil du bli feitere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå