narlzac Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har blitt kronisk overtrent nå. Har alle symptomer på det, og legen er enig. Så nå må jeg igang med restitusjonstrening etterhvert. Igår tok jeg og jogget rolig i 45 min rundt en fotballbane. Følte at det gikk fint. Jogget hjem og vifta rundt med tre kg vekter, og tok armhevinger. Tok 20x3 armhevinger. (Tar 45-50 max til vanlig) Blir armhevinger for mye under restitusjonstrening? Angrer litt på at jeg tok det. Mener det er slik at det er positivt for restitusjonen med blodgjennomstrømning, men du bør jo ikke trene hardt; men bare slik at du får blodgjennomstrøming som (jeg mener å ha lest) er bra for restitusjonen. Men over til en annen sak. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med forslag til hva slags kreatin jeg skal gå til anskaffelse av. Har brukt kre alkalyn, men føler at jeg vil prøve noe nytt, i jakten på enda bedre resultat enn jeg fikk av kre alkalynen. Jeg så et tilbud på krea bolic sammen med ZMA og lurer på om jeg skal kjøpe dette? Eller kanskje monohydrat? Hadde vært fint med noen synspunkter Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 FrenChie; Ta pushups på knærne. Da får du blitt god og varm i musklene, men du sliter dem ikke ut. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Ja, får vell gjøre det. Merker at overkroppen er støl og sliten idag, etter så lite. Hadde aldri forestilt meg at overtrening var så seriøst som det faktisk er. Så har aldri vært redd for å overtrene, men det måtte skje til slutt. Har aldri veid så lite eller vært så svak som jeg er nå. Er like sterk som min første dag på studio Og tanken på at jeg ikke kan bygge meg opp igjen før om noen måneder er uutholdelig. Endret 5. november 2007 av FrenChie Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som har erfaringer med utvida RYP Muskelvekst HER i forhold til vanlig RYP muskelvekst? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 er det ikke litt vanskelig å øke vektene med 1% per treningsøkt? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Av det jeg kan se så er det flere siolasjonsøvelser noe som ikke har noe i et baseprogram å gjøre uten om aktiveringsøvelser og prioriterte øvelser. Om det vil fungere bedre er opp til hver enkelt, man må kutte i noen baseløft for å smuge inn isolasjonsøvelsene ellers ender man opp overtrent. Et vanlig 5x5 uten isolasjonsøvelser øker vektene med 5% fra uke til uke Og vil i mine øyne fungere bedre. Det er kun øvelser som Knebøy Markløft Benkpress Roing Strake markløft Chins Skulderpress Og ikke egene isolasjonsøvelser, det er noe man legger inn på prioriterte muskelgrupper og kun 1-2 pr program. Så linken over nermer seg mer ryp grunnprogram med en høyere treningsfrekvens. Det er også med 40 reps pr øvelse og med 10 rep sett så blir det ikke tunge greiene. Og det kan det heller ikke bli med den treningsmengden. Endret 6. november 2007 av War Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg blir alltid helt slått ut etter treningen. Tror kanskje alt kan kobles til at jeg fikk kyssesyka i juli, men det er jo borte nå. Uansett, i går så trente jeg så hardt at jeg spydde på slutten. I dag så måtte jeg bryte under treningen fordi jeg kjente jeg ble tømt for energi og ville ikke spy i dag også. Hvorfor? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har vært med på den å ta meg ut så hardt at jeg må spy. I mine tilfeller tror jeg det har noe med når å hva jeg spiste i forveien. Har sluttet å ta inn fast for mindre enn 2 timer før trening. Har ikke merket så mye til kvalmen etter jeg begynte med det. Nå er det ett greit måltid ca 2 timer før trening, å så ett stort måltid med en gang jeg kommer hjem. Inntar også veldig mye vann under trening. Går ofte 2 liter vann iløpet av den timen jeg trener. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg spyr nesten hver beintrening Lenke til kommentar
War Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ustedalen hva trener du og med hvilket kosthold? JimRamse Ikke bare drikk vann under trening, du må erstatte saltene du mister også Natrium 100mg osv... Ser ut som begge kunne nyte godt av Nitro Fuel Eller tilsvarende produkt, i alle fall med karbohydrater og litt salt i. Trykket på organene når man bruker belte eller strammer magemusklene under benøkter og andre baseøvelser tillater vel ikke mye fast føde ^^ Endret 6. november 2007 av War Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg blir alltid helt slått ut etter treningen. Tror kanskje alt kan kobles til at jeg fikk kyssesyka i juli, men det er jo borte nå. Uansett, i går så trente jeg så hardt at jeg spydde på slutten. I dag så måtte jeg bryte under treningen fordi jeg kjente jeg ble tømt for energi og ville ikke spy i dag også. Hvorfor? Etter jeg hadde kyssesyka fungerte ikke kroppen min slik den skulle på et halvt år. Kyssesyka is a bitch. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Mononukleose er noe herk, hadde jeg hatt det ville jeg tatt en PCR undersøkelse for å sjekket om dette viruset fortsatt var aktivt og ikke bare kjent på symptomene Samme testen man bruker for å finne ut om man har sars om man skulle inbilde seg det. Endret 6. november 2007 av War Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Huff&Huff.. Har hatt veldig lang treningspause, og når jeg først begynner igjen for fullt så er jeg umotivert.. Eller ikke akkurat umotivert, men jeg hadde en dårlig treningsøkt.. Er klar over at det er normalt en gang av og til, men det er sykt umotiverende uansett! Kan nok ha noe med det jeg spiste før treningen; 4 vårruller, og det var 1 - 2 timer før treningen liksom.. Burde kansje spise noe annet, og ikke så lenge før treningen liksom? Dessuten var "alle" tinga jeg ville ta, opptatt så jeg fikk liksom ikke ta benkpress Jaja, kan ikke siitte å syte om det hele dagen, får håpe at det blir annderledes på fredag og lørdag, om jeg i det hele tatt får tid til å trene de dagene.. Er ikke satt opp til å jobbe da, men vet jo aldri om de trenger noen i siste liten :s Endret 6. november 2007 av MGS3 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg blir alltid helt slått ut etter treningen. Tror kanskje alt kan kobles til at jeg fikk kyssesyka i juli, men det er jo borte nå. Uansett, i går så trente jeg så hardt at jeg spydde på slutten. I dag så måtte jeg bryte under treningen fordi jeg kjente jeg ble tømt for energi og ville ikke spy i dag også. Hvorfor? Tok 1.5 år før kroppen min kunne tåle vanlig treningsmengde etter kyssesyka.. ting-tar-tid.. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 men det er sykt umotiverende uansett! Youtube + pumping iron? Trenger litt bensin for å holde motivasjonen oppe. Kanskje forandre treningstidene så det er mindre mennesker der? Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Pumping Iron er meget god motivasjon, er klar over det Men jeg blir bare motivert der å da, ikke på sikt hvis du skjønner? Joda, jeg kunne gått tidligere, men jeg gadd ikke :/ Har ingen andre å blame enn meg der altså! Uansett, jeg måtte jo spise litt før jeg gikk, og jeg ar lest at det er best å vente ca. 1 time etter du har spist med å trene, men om dette er sant eller ikke, er ikke noe jeg kan uttale meg om. Eneste jeg vet er at det kansje ville vært en god idé for meg personlig å ikke vente så lenge Endret 6. november 2007 av MGS3 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg blir alltid helt slått ut etter treningen. Tror kanskje alt kan kobles til at jeg fikk kyssesyka i juli, men det er jo borte nå. Uansett, i går så trente jeg så hardt at jeg spydde på slutten. I dag så måtte jeg bryte under treningen fordi jeg kjente jeg ble tømt for energi og ville ikke spy i dag også. Hvorfor? Jeg er dessverre ingen lege, men jeg vet at når kroppen sier fra så bør man høre etter. Jeg vil andbefale deg til å ta det litt roligere å øke gradvis etter hvert. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 MGS3, ingenting er mer motiverende enn resultater. Bare å få dem så kommer motivasjon. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er jeg helt enig i Hyrlen! Eneste problemet er at når jeg begynner å få resultater, så begynner jeg å få mindre tid til å trene.. Så det store problemet er bare at eg ikke har all den tid, som jeg hadde før, til å trene Lenke til kommentar
War Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Prioritering. Spise,sove,skole og venner ja Tv.dataspill,internett,osv går det an å prioritere bort. Om du kun gjør viktige ting 24/7 så må du ha et stressende liv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå